خرید ویژه شیلنگ فشار قوی گاز

شیلنگ فشار قوی گاز و شیلنگ ترمز چرخ جلو 405 نوعی شیلنگ صنعتی می باشد که برای جا به جایی محصولات گازی استفاده می شود، این محصول به دلیل استحکام بالایی که دارد می تواند فشار زیادی را تحمل کند و به راحتی گاز های فشار قوی را از خود عبور می دهد. شیلنگ سیلیکونی نسوز نیز نوعی شیلنگ برای تبادل گازی است که در خانه ها استفاده می شود و در صورت فشار بالای گاز پاره خواهد شد.

خرید ویژه شیلنگ فشار قوی گاز

بررسی استحکام شیلنگ گاز ضد حرارت

بررسی استحکام شیلنگ گاز ضد حرارت یکی از مهم ترین مولفه های شیلنگ فشار گوی گاز استحکام آن است، شلنگ گاز باید علاوه بر اینکه استحکام بالایی داشته باشد همچنین باید بسیار انعطاف پذیر باشد تا بتواند به راحتی گاز را در خود حرکت دهد و دچار پارگی و انفجار نشود.
همچنین شیلنگ فشار قوی گاز باید حتما باید از خارج ضد حرارت باشد زیرا اگر گاز اشتعال زا از شیلنگ عبور کند با عبور حرارت از شیلنگ و رسیدن به گاز احتمال انفجار و آتش سوزی بسیار بالا خواهد رفت.

شیلنگ باید از داخل نیز ضد حرارت باشد تا بتواند گاز های گرم و متراکم را از خود عبور دهد، برای مثال حرارت بخار آب داغ بسیار بالا است و اگر بخواهیم آن را با یک شیلنگ معمولی انتقال دهیم به احتمال زیاد موجب پارگی و سوراخ شدن شیلنگ خواهد شد.

شیلنگ های گاز از داخل به بیرون شامل سه لایه می شود که هر کدام از این لایه ها به استحکام شیلنگ مربوط است و باعث کم و یا زیاد شدن استحکام آن در برابر فشار می شود.
اولین لایه از داخل لایه داخلی نام دارد، لایه داخلی لایه ایست که گازی که ما قصد داریم آن را عبور دهیم با آن در ارتباط است و با آن دائم برخورد می کند، بنابراین لایه داخلی باید خاصیتی داشته باشد که با اکثر گاز ها واکنش شیمیایی نشان ندهد که موجب انفجار و یا پوسیدگی داخلی شیلنگ شود.

این لایه باید ضد حرارت باشد تا بتواند گاز های متراکم خنک و گار های پر فشار گرم را از خود عبور دهد؛ در صورت ضد حرارت نبودن به دلیل گرم و سرد شدن مداوم، ممکن است که شیلنگ فرسوده و پوسیده شود.
این امر باعث شده که استحکام شیلنگ کمتر شده و موجب پارگی و ترکیدگی آن شود.

بعد از لایه داخلی لایه میانی وجود دارد، این لایه یک لایه استقامتی و محافظ برای لای داخلی است، لایه وسطی موجب می شود که استحکام لایه میانی نسبت به فشار بیشتر شده و فشار زیاد موجب پارگی آن نشود.
همچنین این لایه میانی است که شیلنگ های پر فشار را نسبت به شیلنگ های معمولی متمایز می کند.

لایه آخر که بیرونی ترین لایه است نقش محافظتی داشته و از آسیب رسیدن به لایه میانی و داخلی جلوگیری می کند، همچنین این لایه ضد حرارتی بوده و ارتباط لایه های داخلی را با محیط اطراف قطع می کند.
کم یا زیاد شدن هر یک از این سه لایه بر استحکام شیلنگ پر فشار گاز نقشی پر رنگ و اساسی دارد.

خصوصیات بارز شیلنگ فشار قوی

خصوصیات بارز شیلنگ فشار قوی شیلنگ های فشار قوی و شیلنگ ماشین لباسشویی دارای خصوصیات زیادی هستند که البته این خصوصیات در بعضی موارد در مدل های مختلف آن یکسان نیست.
از خصوصیات بارز شیلنگ های فشار قوی گاز می توان به موارد زیر اشاره کرد، موارد زیر نمونه بارز از یک شیلنگ استاندارد است:

  • انعطاف: همانطور که در بالا ذکر شد انعطاف پذیری یک مسئله بسیار مهم در شیلنگ های گاز است و شیلنگ حتما باید انعطاف پذیر باشد.
  • مقاوم: جنس مواد اولیه در تولید شیلنگ فشار قوی گاز باید مرغوب باشد تا عمر و ماندگاری شیلنگ بیشتر شود. در صورت مرغوب نبودن مواد اولیه شیلنگ سریع پوسیده خواهد شد و این امر موجب کاهش استحکام و پارگی شیلنگ خواهد شد.
  • ضد حرارت: شیلنگ حتما باید ضد حرارت باشد تا انفجار و یا حادثه ای بر اساس گرما رخ ندهد.
  • نسوز: برای لایه خارجی آن باید یک لایه نسوز قرار دهند تا شیلنگ آتش نگیرد، اکثرا برای این لایه از پلاستیک نسوز و یا از فلز استفاده می شود و همچنین بتواند تا دمای 50 درجه ساختار خود را حفظ کند و هیچ تغییری در ساختار شیلنگ ایجاد نشود.
  • سایز: حداقل سایز استاندارد شیلنگ گاز 3/4 اینچ و یا 50 متر است، پس سعی کنید شیلنگی خریداری کنید که از این استاندارد تبعیت کند.
  • قطر: این مسئله به نحوه استفاده بر می گردد و سعی کنید که برای جابه جایی یک گاز با فشار خیلی قوی از شیلنگ های قطور تر استفاده کنید.

موارد بالا از خصوصیات بارز یک شیلنگ فشار قوی گاز است که اکثر موارد با شیلنگ های معمولی گاز برابر است و اکثرا استاندارد های برابری دارند؛ بنابراین سعی کنید که این استاندارد ها را در خرید شیلنگ معمولی برای گاز شهری نیز رعایت کنید.

معرفی بهترین انواع شیلنگ گاز

معرفی بهترین انواع شیلنگ گاز شیلنگ های گازی انواع مختلفی دارند که هر کدام برای کار مخصوصی بهترین خود هستند که می توان بر اساس فعالیت شیلنگ گاز مورد نیاز خود را انتخاب کنید.
شیلنگ های سیلیکونی نسوز می توانند یک انتخاب عالی برای استفاده درون شهری و برای دستگاه های گاز سوز خانگی باشند.

این نوع شیلنگ همانطور که از نامش پیدا است نسوز و ضد حرارت است و همچنین با اکثر خصوصیات یک شیلنگ گاز برابری می کند که می تواند یک گزینه مناسب و مطمئن برای مصارف خانگی باشد.
همچنین شما می توانید جهت اطمینان بیشتر از شیلنگ های قطور تر با رویه پلاستیکی نسوز استفاده کنید، زیرا این نوع شیلنگ قطر کمتری نسبت به نمونه های دیگر بازار دارند.

در صورتی که قصد دارید گازی پر فشار از شیلنگ عبور دهید حتما دور شیلنگ های معمولی را خط بکشید زیرا این شیلنگ ها توانایی تحمل فشار بالاتر از گاز شهری را ندارند.
نمونه های متعددی از شیلنگ های پر فشار در بازار وجود دارد که بهترین گزینه شیلنگ فشار قوی مخصوص گاز است، همچنین در صورت نبود شیلنگ گاز می توانید با رعایت نکات ایمنی از شیلنگ های هیدرولیکی نیز استفاده کنید.

عرضه بی واسطه شیلنگ فشار قوی گاز

عرضه بی واسطه شیلنگ فشار قوی گاز اگر برای خرید بی واسطه و عمده شیلنگ گاز تهران را کامل گشتید بهتر است از گشتن دست نگه دارید؛ مجموعه سپید پندار یکی از بزرگ ترین مجموعه ها در زمینه تولید و فروش انواع شیلنگ های معمولی و فشار قوی گاز است.
تمامی محصولات این مجموعه به صورت بی واسطه انجام می شود که موجب کاهش چشمگیر قیمت ها شده است و شما می توانید محصولی با کیفیت را ارزان تر از بازار خریداری کنید. تمامی محصولات مجموعه ما به صورت کاملا عمده انجام شده و شامل تک فروشی نمی شود، که شما می توانید به صورت آنلاین، تلفنی و یا حضوری سفارش خود را ثبت کنید. همچنین شما می توانید با تماس با شماره های درج شده در سایت و یا تکمیل فرم تماس از مشاوره رایگان در زمینه محصولات ما برخوردار شوید.