مرکز تولید شیلنگ رادیاتور خودرو

انتقال مایع خنک کننده به رادیاتور خودرو به کمک شیلنگ های مخصوصی صورت می گیرد که دائم در معرض حرارت و فشار می باشد. به همین دلیل انتخاب مناسب شیلنگ رادیاتور خودرو می تواند در بهبود عملکرد خودرو شما نقش مهمی داشته باشد.‌ مراکز متعددی در زمینه تولید شیلنگ رادیاتور خودرو فعالیت می کنند. بهتر است با برندهای برتر تولیدکننده این محصول آشنا شده و شیلنگ رادیاتور خودرو را از بین این برندها انتخاب نمایید.‌ تولید کننده شیلنگ رادیاتور دارای نمایندگی هایی در سراسر کشور است که خرید این محصول را برای خریداران عمده آسان نموده است.

مرکز تولید شیلنگ رادیاتور خودرو

مواد اولیه بکار رفته در شیلنگ رادیاتور

مواد اولیه بکار رفته در شیلنگ رادیاتور معمولا شیلنگ‌ها با توجه به کاربرد آن از جنسهای مختلفی ساخته می‌شوند. شیلنگ‌های آب، شیلنگ های هیدرولیک، شیلنگ‌های مورد استفاده در کارخانجات و یا شیلنگ‌هایی که برای آبیاری در بخش کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد. شیلنگ‌های رادیاتور که به جنت نیز معروف، شده‌اند، بدلیل اینکه در معرض آب بسیار داغ با فشار زیاد می‌باشند، نمی‌تواند از جنس لاستیک معمولی ساخته شود.

معمولا شیلنگ‌های رادیاتور را از لاستیک با لایه های پلیمر می‌سازند. لاستیک خاصیت انغطاف پذیری داشته و می‌تواند با توجه به موقعیت رادیاتور و موتور به راحتی تغییر شکل دهد. همچنین لایه های پلیمر در جنت ها باعث ایجاد مقاومت شیلنگ‌ها در مقابل دما و فشار می‌شوند. پلیمرها الیافی هستند که وقتی به لاستیک اضافه می‌شوند باعث ایجاد خواصی متناسب با لاستیک می‌گردند.

این الیاف که در شکل ظاهری بصورت نخ های بافته شده می‌باشند، در لایه درونی شیلنگ‌ها قرار می‌گیرند و با توجه به شکل جنت ها، انعطاف پذیر می‌شوند. در حقیقت این الیاف پلیمری است که در مقابل دما و فشار زیاد موتور مقاومت می‌کند و گرنه لاستیک به تنهایی توانایی مقاومت نداشته و بسرعت تغییر شکل داده و بر اثر قشار زیاد پاره می‌شود.

هر آنچه که باید درباره شیلنگ رادیاتور بدانید

هر آنچه که باید درباره شیلنگ رادیاتور بدانید شیلنگ رادیاتور که در واقع ارتباط بین رادیاتور با موتور را برقرار می نماید، آب خنک را از رادیاتور تحویل گرفته و به موتور ارسال می‌کند. دمای بالای موتور توسط آب خنک گرفته شده و آب پس از خنک کردن موتور و گرم شدن خود توسط جنت به رادیاتور منتقل می‌شود سپس در رادیاتور با برخورد هوا ،آب خنک می‌گردد.

بنابراین همانطور که مشخص است این شیلنگ که به آن جنت نیز گفته میشود وظیفه مهمی بر عهده دارد. گاهی یک شیلنگ رادیاتور بی کیفیت سبب بروز خسارات زیادی می‌شود. در صورتی که از یک جنت بی کیفیت استفاده گردد و این شیلنگ به دلیل دما و قشار زیاد پاره یا سوراخ گردد، آب خنک موجود در سیستم به سرعت خارج شده و سیستم بدون آب می‌ماند.

در صورتی که عوامل خنک کردن موتور بدون آب بمانند و یا با کاهش آب مواجه شوند ،این سیستم توانایی خنک کردن موتور را نداشته و راندمان آن کاهش پیدا می کند. با افزایش دمای موتور ،دمای قطعات آن نیز افزایش یافته و ابتدا قطعاتی که بیشتر در معرض گرمای موتور هستند آسیب خواهند دید.

از مهمترین قطعاتی که بلافاصله سوخته می‌شود، واشر سرسیلندر است. در صورتی که راننده بلافاصله متوجه این نقص در خودرو نشود و موتور را خاموش نکند سبب بروز مشکلات بسیار زیادی خواهد شد که جبران آن هزینه زیادی برای راننده به همراه خواهد آورد.

ویژگی های بارز شیلنگ های رادیاتور

ویژگی های بارز شیلنگ های رادیاتور برندهای برتر و شناخته شده شیلنگ رادیاتور خودرو از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه در تهیه این محصول استفاده می کنند. استفاده از مواد اولیه خوب همچنین بهره گیری از تجهیزات مدرن برای ساخت شیلنگ رادیاتور، موجب شده است محصول نهایی از کیفیت مناسبی برخوردار گردد. شیلنگ رادیاتور از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار است. این محصول در مقابل فشار و دمای بالا نیز مقاومت بالایی دارد.

یکی از مهمترین ویژگی های شیلنگ رادیاتور، قیمت مناسب این محصول می باشد. همین امر موجب شده است که رانندگان در صورت خرابی یا فاسد شدن این شیلنگ، به سرعت برای تعویض آن اقدام نمایند. باز هم تاکید می شود که شیلنگ های رادیاتور بدلیل دما و فشار بالای آب رادیاتور باید از جنس مرغوب تهیه شوند.

معمولا شیلنگ‌های رادیاتور را از لاستیک با لایه های پلیمر می‌سازند تا علاوه بر تحمل آب داغ داخل موتور بتواند فشار زیاد آن‌را نیز تحمل کند. گاهی دمای آب داخل موتور به بالای 100درجه می‌رسد که این دما سبب تغییر حالت لاستیک معمولی می‌گردد. بنابراین جنت ها باید از لاستیک پلیمردار ساخته شوند تا باعث جلوگیری از تغییر فرم آن گردد.

توزیع بدون واسطه شیلنگ رادیاتور خودرو

توزیع بدون واسطه شیلنگ رادیاتور خودرو شیلنگ رادیاتور به عنوان یکی از لوازم یدکی خودرو دارای بازار فروش پررونقی است. به همین دلیل شرکت های متعددی در زمینه تولید این محصول به فعالیت می پردازند. طبیعی است که کیفیت تولیدات همه برندهای تولیدکننده این محصول، یکسان نخواهد بود. در بازار فروش شیلنگ رادیاتور خودرو، فضای رقایتی خاصی برای در دست گرفتن بازار فروش این محصول، وجود دارد.

بالطبع برندی می تواند بر سایر رقبا پیشی گیرد که به بهترین نحو تولیدات خود را ارائه دهد. در راستای تحقق این امر تولیدکنندگان شیلنگ رادیاتور خودرو، عرضه مستقیم و بدون واسطه این محصول را در اختیار نمایندگی های فروش خود قرار داده تا به چندین هدف برسند.

کوتاه‌ کردن دست واسطه ها از بازار فروش این محصول و جلوگیری از نوسان قیمت شیلنگ رادیاتور خودرو، جذب مشتری بیشتر و کاهش قیمت نهایی این محصول، از مهمترین اهداف تولیدکنندگان شیلنگ رادیاتور خودرو برای عرضه مستقیم این محصول است. مراکزی که شیلنگ رادیاتور خودرو را به صورت مستقیم ارائه می‌دهند، این محصول را به قیمت تولیدی کارخانه در اختیار خریداران عمده قرار خواهند داد.

خریداران عمده از بازارهای ارزان قیمت شیلنگ رادیاتور خودرو استقبال نموده و اطمینان دارند که تجارت پرسودی پیش رو خواهند داشت. شیلنگ رادیاتور 405 یکی از پرفروش ترین نمونه های شیلنگ رادیاتور است. خریداران عمده با استعلام قیمت شیلنگ پایین رادیاتور پژو 405 از طریق عرضه کنندگان مستقیم این محصول و مقایسه آن با سایر بازارهای فروش، می توانند خریدی مطمئن و آگاهانه را تجربه نمایند.

خرید شیلنگ رادیاتور خودرو به صورت آنلاین و از طریق برخی فروشگاه های اینترنتی معتبر، امکان‌پذیر شده است. خریداران عمده می توانند با مراجعه به سایت‌های فروش این فروشگاه ها، شیلنگ رادیاتور خودرو را سفارش داده و در اسرع وقت آن را تحویل بگیرند. در خرید آنلاین این محصول، هزینه های حمل و نقل و سایر هزینه های جانبی به حداقل خواهد رسید. کیفیت مناسب و قیمت ارزان تولیدات ایرانی شیلنگ رادیاتور خودرو، موجب شده است که عرضه این محصول به بازارهای خارجی با استقبال زیادی مواجه گردد.