کارخانه تولید شلنگ آب کولر آبی

شلنگ آب کولر آبی با استفاده از مواد اولیه باکیفیت تولید می شود. کارخانه تولید کننده این محصول را در سایزهای مختلف تولید می کند. شلنگ آبی کولر یکی از ملزومات اساسی در کولرهای آبی بوده که نیاز آن را به آب در حد متعارف تامین می کند. این محصول معمولا به همراه دو عدد مهره آب بند عرضه می شود. اگر نیازمند خرید این محصول هستید می توانید آن را به صورت اینترنتی و از طریق سایت ما سفارش دهید.

کارخانه تولید شلنگ آب کولر آبی

مقایسه شلنگ کولر آبی با دیگر انواع شلنگ

مقایسه شلنگ کولر آبی با دیگر انواع شلنگ

همانطور که می دانید شلنگ آبی یکی از مهمترین و پرکاربردترین قطعاتی است که برای راه اندازی کولر در فصل تابستان بدان نیاز داریم. مهمترین تفاوتی که بین انواع شلنگ کولر با دیگر انواع شلنگ ها وجود دارد این است که این نوع شلنگ ها باید از مقاومت بسیار بالایی در برابر تابش و حرارت خورشیدی داشته باشند. همچنین در برابر رطوبت و نشتی آب از دوام کافی برخوردار باشند. خراب بودن یا نشتی این شلنگ می تواند سبب سوختگی پمپ کولر و در نهایت تولید باد گرم شود. 

معمولا شلنگ های کولر از نخ پلی استر به روش های حلقه ای یا زنجیر بافت تولید می شود. لاستیک داخلی این شلنگ ها از نوع سنتزی رنگی بوده که در برابر روغن، فرسایش و رطوبت مقاومت خوبی دارد.

در مقایسه این نوع محصول با سایر انواع شلنگ ها می توان گفت شلنگ های مخصوص کولرهای آبی، انعطاف پذیر بوده، از نظر وزنی سبک هستند، ضخامت دو لایه در سطح مقطع یکنواخت است. استحکام کششی بالایی داشته و از نظر سایز به راحتی با انواع کولرهای آبی قابلیت اتصال دارند.

بر روی مرغوبت ترین نوع این محصول همچنین تست حفظ خواص فیزیکی و شیمیایی انجام شده تا میزان کارایی آن در مناطق سردسیر و گرمسیر کاملا مشخص شود.

پخش شلنگ آب کولر آبی در ایران

پخش شلنگ آب کولر آبی در ایران

شلنگ آبی کولر در ایران به صورت عمده پخش می شود. اگر می خواهید بهترین و مرغوب ترین انواع این محصول را خریداری کنید، می توانید به سایت ما مراجعه نمایید. انواع مختلف این شلنگ ها با سایز و درجه کیفی متنوع به خریداران عرضه شده است. شما می توانید بر اساس نیاز خود سایز، متراژ، نوع بسته بندی و… را انتخاب کرده و پس از کسب اطمینان خاطر از محصول انتخابی آن را ثبت سفارش نمایید.

عرضه شلنگ در روش اینترنتی به صورت مستقیم و بدون واسطه صورت می گیرد. از این رو قیمت تمام شده برای مشتری بسیار مناسبتر از قیمت های بازار بوده و خریدار می تواند با مقایسه نرخ، خرید خود را اطمینان کافی انجام دهد. همچنین می توانید قیمت برندهای عرضه کننده شلنگ را باهم مقایسه و سپس خرید خود را انجام دهید.