پخش عمده شلنگ آب جمع شونده جادویی

خرید عمده شلنگ آب جمع شونده جادویی از مراکز پخش عمده آنلاین مزایای بسیاری دارد که در مقایسه با خرید حضوری برتری بالایی دارد از جمله بهره مندی از قیمت های مناسب و تخفیفاتی و نیز راحتی و سرعت در زمان خرید می باشد. جهت خرید اینترنتی شیلنگ آب جادویی با قیمت مناسب بهترین گزینه برای شما اقدام از طریق مراکز معتبر و اصلی پخش عمده شلنگ می باشد.

پخش عمده شلنگ آب جمع شونده جادویی

مشخصات شلنگ آب جادویی 15 متری

مشخصات شلنگ آب جادویی 15 متری از مهمترین خصوصیات و مشخصات شلنگ 15 متری جادویی و شیلنگ شیر نشان قابلیت تغییر سایز آن ها می باشد به این صورت که این شلنگ های استثنایی در حالت عادی و استفاده نشده طولی به اندازه 5 متر دارند تا زمانی که جریان آب در آن ها اجرا شود که طول آن ها به 15 متر افزایش می یابد و نیز زمان قطع جریان آب به صورت خودکار دوباره نیز طول آن ها به همان 5 متر می رسد.
از دیگر قابلیت های مهم این شلنگ ها تعداد حالت های مختلف آب پاشی با میزان قدرت مختلف آب می باشد که شامل 7 مدل است.
افراد بسیاری از استفاده از شلنگ های معمولی در زمان شستشوی اتومبیل و حیاط، آبیاری گیاهان و درختان داخل باغچه منازل خسته شده اند. اما خوشبختانه با تولید و ورود شلنگ های آب جادویی به بازار این مشکل حل شده است.
این شلنگ ها دارای بافتی مخصوص و انعطاف پذیر می باشند که با دارا بودن کارایی بیشتر و بهتر نسبت به شلنگ های معمولی توانسته اند رونق بالایی را نصیب تولیدکنندگان و فروشندگان نمایند.
میزان بالای قدرت در زمان جریان آب و شستشو
قابلیت جابجایی آسوده به علت بافت سبک و کم حجم
امکان تعویض سری آب پاش در 7 نوع مختلف
افزایش طول تا 3 برابر حجم اولیه
تنظیم خودکار جمع شوندگی به حالت اولیه 5 متر
موارد بالا از جمله مشخصات شلنگ های آب جمع شونده جادویی می باشد. همه این موارد سبب شده است که بتوان در هر محیطی برای انجام کارهای مختلف از جمله شستشو و کارواش حیاط و ماشین، شستشوی دیوارها، شیشه ها، باغبانی و … استفاده نمود

مرکز فروش شلنگ آب جمع شونده مدل 01

مرکز فروش شلنگ آب جمع شونده مدل 01 باتوجه به نیاز بالای بشر به استفاده از آب، امکانات و لوازم مورد استفاده برای آن نیز قطعا لازم و مهم است.
تولید کنندگان شلنگ های آب و شیلنگ شیر اهرمی با طراحی جدید و اصولی شلنگ های جمع شونده سعی نمودند تا در مسیر سلایق و رفع نیازهای اصولی مردم پای بگذارند.
خوشبختانه امروزه شرکت های مختلف تولیدی با تکیه بر توان فنی و استفاده از تکنولوژی های روز توانسته اند در سطح کشور مراکز انبوه بسیاری را برای پخش و فروش انواع مدل از شلنگ های آب جم شونده از جمله مدل 01 دایر و فعال نمایند.
خریداران محترم برای ارتباط با این مراکز می توانند از طریق این مجموعه فروشگاهی اقدام نمایند.