پخش انواع شیلنگ آب روشویی در تهران

هم اکنون پخش انواع شیلنگ پنوماتیک 8 آب روشویی در تهران به صورت عمده و جزئی و با قیمت مقرون به صرفه صورت می گیرد. البته همواره خرید به صورت مسقیم و بدون واسطه و به صورت عمده می تواند قیمت نهایی این محصول را تا حد زیادی کاهش دهد.

پخش انواع شیلنگ آب روشویی در تهران

با انواع شیلنگ آب روشویی بیشتر آشنا شوید

با انواع شیلنگ آب روشویی بیشتر آشنا شوید

شیلنگ خانگی و شیلنگ دوقلو جوشکاری یکی از انواع شیلنگها بوده که دارای کارایی زیادی می باشد. شیلنگ آب نیز یکی از این شیلنگها بوده که برای انتقال و مصرف آب از آن استفاده می شود. در حال حاضر انواع مختلفی از شیلنگهای آب در بازار یافت می شوند که در اینجا به صورت مختصر به برخی از آنها اشاره می شود.

  • شیلنگ خرطومی؛ در واقع می توان گفت از آنجایی که ظاهر این شیلنگ شبه به خرطوم فیل می باشد نام آن را خرطومی نهاده اند.
  • شیلنگ فلزی؛ این محصول بیشتر در دستشویی و حمام مورد استفاده است.
  • شیلنگ ژله ای؛ این نوع از شیلنگ با توجه به انعطاف زیادی که دارد در تمام ساختمان قابلیت استفاده را دارد.

شکل ظاهری این محصول به این صورت است که سطوح داخلی آن کاملا صاف بوده در حالی که در سطح بیرونی آن عاجها و برآمدگیهایی را می توان مشاهده نمود. به بیان دیگر می توان گفت این عاجها و چین خوردگی جهت افزایش استقامت این محصول در برابر فشارهای بیرونی تعبیه شده اند.

همان طور که می دانید جنس و مواد اولیه همه این شیلنگها از یک ماده به نام پی وی سی ساخته می شود. برای تشخیص اصالت و مرغوبیت شیلنگ می توانید از انعطاف پذیری این شیلنگ استفاده نمایید. در واقع محصولات اصل و مرغوب این شیلنگ کاملا منعطف بوده و به راحتی خم می شوند.

در حال حاضر از این شیلنگها در موارد متعددی استفاده می شود. به جرات می توان گفت وجود این نمونه شیلنگ در کشاورزی و صنعت نقش ویژه ای بازی می کند. این شیلنگها بر اساس نوع کاربردی که دارند در انواع گوناگون و سایزهای مختلف تولید می شوند. به طور کلی می توان کاربردهای این شیلنگها را به صورت زیر بیان نمود.

  • انتقال آب به نقاط مختلف زمین های کشاورزی و باغات
  • انتقال انواع مواد مایع و پودری و گازی در صنایع گوناگون
  • انتقال آب و سایر مواد در صنایع راه سازی و ساختمان سازی
  • استفاده فراوان از آنها در امور آزمایشگاهی

فروش مستقیم شیلنگ آب روشویی

فروش مستقیم شیلنگ آب روشویی

در حال حاضر کارخانه تولید شیلنگ اقدام به فروش انواع گوناگونی از این محصولات نموده است که با قیمت بسیار مناسبی به بازار روانه می شوند . البته همان طور که می‌دانید قیمت این محصول به عوامل متعددی مربوط می شود. از جمله مهمترین این موارد می توان به کیفیت و جنس آن ها اشاره نمود.

از سوی دیگر فروش مستقیم و بدون واسطه این محصول سبب شده تا قیمت نهایی آن تا حد زیادی کاهش یابد.