نمایندگی عرضه شیلنگ آب ژله ای

تولید کننده های بسیاری در سراسر کشور و جهان مشغول به تولید محصولات متنوعی هستند که شیلنگ آب یکی از آنهاست؛ شیلنگ آب ژله ای و لوله پلی اتیلن 2 اینچ 10 بار به سبب کارایی و کاربرد آن مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است؛ به همین منظور نمایندگی مربوط این محصول را با کیفیت برتر تولید کرده و در مراکز خرید مربوط عرضه می‌ کنند.

نمایندگی عرضه شیلنگ آب ژله ای

طول عمر انواع شیلنگ آب ژله ای

طول عمر انواع شیلنگ آب ژله ای شیلنگ آب و لوله پلیکا سایز 8 از جمله مواردی است که وجود آن برای اکثر مکان ها از ضرورت بسیاری برخوردار بوده و واجب می باشد؛ بنابراین باید شیلنگی را انتخاب و خریداری کنیم که دارای استاندارد های لازم بوده و در نتیجه از طول عمر زیادی برخوردار باشد.

برخی از خصوصیات شیلنگ خوب و استاندارد در ذیل شرح داده شده است:

  1. جنس شیلنگ، از اصلی ترین مواردی هست که در استاندارد بودن یا نبودن و همچنین در کیفیت محصول مورد بحث، بسیار حائز اهمیت می باشد.
  2. یکی از جنس های مناسب برای این محصول، پلی اتیلن می باشد.
  3. شیلنگ آب استاندارد باید در برابر گرما، سرما و تغییرات زیستی مقاومت داشته و واکنش زیادی نشان ندهد.
  4. فشار به صورت مداوم در شرایط کاری
  5. عدم ایجاد بو در آب، عدم ایجاد مزه در آب
  6. عدم ایجاد رنگ و یا کدورت در آب
  7. سطح داخلی صاف و یا حداقل افت فشار، عدم عبور نور جهت جلوگیری از رشد جلبک
  8. داشتن خاصیت ارتجاعی پایین و مناسب به دلیل جلوگیری از خلل در کار دوزینگ پمپ ها و یا پمپ های طبقاتی

قیمت فروش شیلنگ آب ژله ای

قیمت فروش شیلنگ آب ژله ای در بیشتر موارد، اولین خصوصیتی که بعد از کیفیت در ذهن خریدار پدیدار می آید، قیمت آن محصول است و قیمت گذاری با توجه به ارزش یک کالا صورت می گیرد و ارزش یک کالا نیز به خدماتی است که ارائه می‌‌‌دهد.

شیلنگ درجه یک، به دلیل کارایی و مزایای آن خدمت بسیاری به خریداران و مشتریان کرده و از ارزش بالایی برخوردار می باشد؛ در نتیجه قیمت آن نیز روندی صعودی دارد.

ترفند قیمت گذاری در این محصول، به عواملی همچون میزان کارایی، جنس شیلنگ، طول آن و … بستگی دارد.

با افزایش خرید و درخواست این محصول، تولیدات آن نیز افزایش یافته و در نتیجه درآمد بسیاری را حاصل می شود.

به همین سبب تولید کنندگان و فروشندگان سعی بر تولید هر چه بیشتر ان محصول می کنند و افراد دیگر نیز تمایل وارد شدن به این عرصه را پیدا کرده اند.

بنابراین این محصول در مراکز خرید و فروشگاه های مختلف کشور عرضه شده و برخی نیز با عنوان شیلنگ صادراتی به کشور های دیگر صادر می گردد.