نمایندگی عرضه شیلنگ آب پکیج استیل

شیلنگ آب پکیج و لوله پلیکا سایز 10 توسط دستگاه های تمام اتوماتیک تولید شده است. این نمایندگی با در اختیار داشتن حجم انبوه این محصول با کیفیت، اقدام به عرضه آن به صورت اینترنتی و بی واسطه به قیمت مناسب نموده و در راستای رضایت مشتری تلاش می نماید.

نمایندگی عرضه شیلنگ آب پکیج استیل

آشنایی با انواع شیلنگ پکیج از لحاظ جنس

آشنایی با انواع شیلنگ پکیج از لحاظ جنس

بهره گیری از شاخصه های کیفیتی و مواد اولیه درجه یک در تولید شیلنگ پکیج بسیار مهم است.

استفاده از این محصول در صنایع کارخانجات و برخی تأسیسات ساختمان ها امری ضروری است و جهت انتقال گازهای پر فشار، آب و یا هر سیال دیگری که با تأسیسات و دستگاه کار می کند مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند در مقابل فشار های قوی مقاومت کرده و در انواع پیج های شوفاژ و دیواری و غیره کاربرد دارد.

جنس شیلنگ بسیار حائز اهمیت می باشد که انواع آن به صورت:

شیلنگ های خرطومی، هواکشی، سیم دار، نخ دار، بنزینی، آهن، استیل ضد زنگ، برنجی، پنوماتیک، پلاستیکی، فلزی، کوپلینگ های فشار قوی می باشد.

شیلنگ ها از دو لایه تشکیل شده اند:

لایه اول منعطف و مقاوم و از جنس پلاستیک می باشد و لایه دوم از جنس استیل و فلز آلومینیوم است که از شیلنگ محافظت می کند.

هر دو سر شیلنگ هایی که در پکیج های آبگرمکن و گرمایشی استفاده می شود دارای مهره است.

از شیلنگ فشاری دو سر مهره استیل در فن کویل های زمینی و شوفاژهای دیواری استفاده می شود. شیلنگ های PVC جهت مصارف خانگی می باشد.

در این محصول از مواد EPDM که از جنس لاستیک های مقاومی است استفاده شده تا تحمل دمای بالا را داشته باشد. روکش های فلزی شیلنگ علاوه بر استحکام باعث ایجاد ظاهری شکیل و مناسب می شود.

فروش عمده شیلنگ آب پکیج

فروش عمده شیلنگ آب پکیج

این نمایندگی یکی از بزرگ ترین شرکت های فروش شیلنگ پکیج در ایران بوده و تأمین کننده نیاز مصرف کننده به تعداد بالا می باشد.

ما با عرضه محصولات به روز و جدید و ارائه خدمات تخصصی در صنایع مختلف در راستای اهداف شما گامی مؤثر برمی داریم.

این محصول استاندارد و پر مصرف و با کیفیت تضمینی می باشد و تولید آن به صورت تخصصی صورت گرفته است و به صورت کاملا انعطاف پذیر ساخته شده و در هر شرایطی قابل استفاده می باشد.

برای خرید عمده شیلنگ آب پکیج با قیمت مقرون به صرفه می توانید آن را به صورت آنلاین و غیر حضوری سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان دریافت نمایید و خریدی آسان و مطمئن را تجربه کنید.

با خرید اینترنتی می توان در وقت و هزینه صرفه جویی کرد و در هر نقطه از کشور به کالا دسترسی داشت.

ارسال آن به سراسر کشور امکان پذیر می باشد.

جهت اطلاع بیشتر و استعلام قیمت لوله پلیکا سایز 250، با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.