نمایندگی عرضه شیلنگ آب دوجداره

شیلنگ ها ابزاری بسیار ساده اما ضروری برای انجام بسیاری از امور روزمره می باشند. این محصولات هم در منازل مسکونی و هم در واحد های صنعتی برای امور مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از انواع مختلف این محصولات شیلنگ آب دوجداره و شیلنگ آب کشاورزی می باشد.

ویژگی های این نوع شلنگ نسبت به سایر انواع دیگر آن چگونه است و به چه طریقی می توان آن را از نمایندگی عرضه این محصول خریداری نمود؟

نمایندگی عرضه شیلنگ آب دوجداره

مقایسه شیلنگ دوجداره با انواع شیلنگ ها

مقایسه شیلنگ دوجداره با انواع شیلنگ ها

وجود شیلنگ ها برای انجام بسیاری از فعالیت های روزانه لازم و ضروری می‌باشد. این محصولات را به دو دسته شیلنگ آبرسانی و صنعتی دسته بندی می کنند.

شیلنگ های آبرسانی خود به سه دسته یک، دو  و سه جداره تقسیم می‌شوند.

شیلنگ های دوجداره معمولاً از دو لایه pvc ساخته شده اند. لایه داخلی مقاومت بیشتری در برابر فشار مایعات به ویژه آب دارد و لایه خارجی برای محافظت از شیلنگ در برابر عوامل محیطی مانند اشعه ماورای بنفش خورشید به کار می رود. شیلنگ آب عایق بسیار مناسبی برای آب می باشد ولی در برابر حرارت حساس است.

استفاده از این نوع شیلنگ ها برای انتقال مایعات اسیدی و شیمیایی مناسب نیست. این محصولات در رنگ های شاد و جذاب ساخته می شوند و ضخامت این شیلنگ ها به طور معمول نیم اینچ می باشد.

شیلنگ های صنعتی تفاوت قابل ملاحظه ای با شیلنگ دوجداره دارند.

جنس بدنه این شیلنگ ها دارای مقاومت بالا برای محافظت از این محصول در برابر خوردگی، مواد شیمیایی، اسیدها و بازها می باشد. ضخامت این شیلنگ ها از انواع دو جداره بیشتر بوده و بنابراین وزن بیشتری نیز دارند. ضخامت بالای این شیلنگ ها موجب شده است که نسبت به انواع شیلنگ دو جداره دارای انعطاف پذیری کمتری باشند و بیشتر برای فواصل کوتاه یا در زمین های تخت به کار روند.

میزان مقاومت شیلنگ آب صنعتی در برابر عوامل طبیعی مانند پرتوهای نور خورشید و مواد شیمیایی بسیار بالا بوده و نوسانات دمایی بالا تاثیر منفی بر ساختار این شیلنگ ها ندارند.

فروشندگان شیلنگ آب دوجداره

فروشندگان شیلنگ آب دوجداره

فروشگاه‌های عرضه ابزارآلات و همچنین کسانی که در زمینه صادرات انواع ابزار و وسایل آبرسانی به کشورهای مختلف فعالیت دارند می توانند از شدن یابد دوجداره به عنوان گزینه‌های جدی در جهت پیشبرد و توسعه کسب و کار خود استفاده کنند.

برای خرید شیلنگ آب دو جداره و لوله پلیکا سایز 63 می توانید با فروشندگان این محصول ارتباط برقرار نموده و با آگاهی از سایر مشخصات آن و قیمت روز شیلنگ نسبت به سفارش آن اقدام نمایید. سفارش عمده این محصول برای خریدار به علت تخفیف ویژه در این نوع خرید ارزان تر خواهد بود.

در ضمن محدودیتی برای ارسال سفارش شما به هر نقطه ای از ایران وجود ندارد.