نمایندگی عرضه شلنگ انتقال آب کشاورزی

آبیاری از مهم ترین مراحل در کشاورزی و باغداری است. درست انجام گرفتن این مرحله به طور مستقیم بر مرغوبیت محصول نهایی اثر می گذارد. شلنگ انتقال آب کشاورزی  نمونه ای از تجهیزاتی می باشد که به منظور تسهیل در انجام این مرحله به کمک کشاورزان و باغداران می آید. نمایندگی عرضه این محصول آماده عرضه فله ای شیلنگ مخصوص کشاورزی در انواع مختلف می باشد.

نمایندگی عرضه شلنگ انتقال آب کشاورزی

مهمترین ویژگی انواع شلنگ مخصوص کشاورزی

مهمترین ویژگی انواع شلنگ مخصوص کشاورزی شیلنگ های آبیاری و لوله پلی اتیلن ابهر متناسب با ویژگی هایی که دارند مناسب برای آبیاری کشاورزی و خانگی می باشند.

کشاورزان یا باغدارانی که زمین های وسیع دارند مرحله آبیاری را یکی از مراحل دشوار می دانند. منابع آب در گوشه از زمین قرار دارد و انتقال آب به محصولاتی که در قسمت دیگر زمین قرار دارند کار زمان بر و طاقت فرسایی می باشد و فرد را چندین روز درگیر خود می کند.

امروزه با ورود تجهیزات مختلف سعی بر آن شد که این امر دشوار به ساده ترین شکل خود انجام گیرد.

از مهم ترین ویژگی انواع شلنگ مخصوص کشاورزی می توان به جنس آن اشاره کرد. این شلنگ ها از پلی اتیلن ساخته می شوند. اما دلیل استفاده از پلی اتیلن برای ساخت این شلنگ ها چیست؟

  • مقاومت بالایی که پلی اتیلن دارد.
  • انعطاف پذیر می باشد.
  • وزن سبکی دارد
  • حمل آن به آسانی صورت می گیرد.
  • نصب راحتی دارد.

شلنگ های آبیاری در طول زمان آبیاری در مقابل تابش مستقیم نور خورشید قرار دارند. اگر جنسی که در تولید آن به کار رفته مناسب و مرغوب نباشد، گرما آن ها را وا رفته می کند و در کوتاه ترین زمان روی سطحشان ترک هایی نمایان می گردد.

انعطاف پذیری ویژگی است که کمک می کند نصب این شیلنگ در گوشه و کنار زمین امکان پذیر شود و آبیاری در تمام نقاط صورت گیرد.

جنس سبکی که شلنگ مخصوص کشاورزی دارد باعث می شود حملش و به دنبال آن نصبش سهل شود.

از جمله ویژگی های دیگری که می توان برای این شلنگ ها در نظر گرفت می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • ضخامت شیلنگ آبیاری
  • قطر شیلنگ آبیاری
  • جنس بدنه
  • وزن

توزیع کنندگان شلنگ انتقال آب کشاورزی

توزیع کنندگان شلنگ انتقال آب کشاورزی کارخانه تولید شیلنگ و توزیع کنندگان متعددی در کشورمان در حال تولید انواع شلنگ های انتقال آب کشاورزی در ضخامت و قطر و جنس های مختلف هستند.

به منظور خریداری محصولی با کیفیت نیاز است توزیع کننده ای معتبر را شناسایی کرد تا خیالتان بابت خریدی که می کنید آسوده باشد.

شلنگ های انتقال آب و لوله پلی اتیلن اراک به دلیل آن که در متراژ بالایی گرفته می شوند و هزینه ی بسیاری پرداخت می شود درصورت نداشتن مرغوبیت کافی خریدار و مصرف کننده بعد از مدت کوتاهی مجبور به تعمیر یا جایگزینی برای آن شلنگ ها در زمین کشاورزی یا باغ خود می شود.