نرخ فروش شلنگ پیسوال 3/4 دو سر مهره

نرخ فروش شلنگ پیسوال 3/4 دو سر مهره را باید بر اساس جنس، کیفیت و کاربرد آن مشخص کرد. برای مثال قیمت شلنگ پیسوال 60متری برای تعیین می بایست بررسی شود که از چه جنسی در ساخت خود بهره گرفته و مرغوبیت آن در چه سطحی قرار دارد. البته شلنگ پیسوال از جمله محصولاتی ست که افت و خیزهای قیمت دیگر اتصالات فلزی روی آن اثر گذار می باشد؛ براین اساس قیمتهای آن گاهاً دستخوش تغییراتی خواهد شد.

نرخ فروش شلنگ پیسوال 3/4 دو سر مهره

سایز بندی انواع شلنگ پیسوال

سایز بندی انواع شلنگ پیسوال همه می دانیم که شلنگ وسیله ای ست که دو قسمت را به هم متصل می نماید. بسیاری از ما کاربرد آن را در سرویس بهداشتی و توالتهای خود به وفور دیده ایم که در این باره شلنگ پیسوال به روشویی، سیستم تخلیه فاظلاب و یا شیر توالت وصل می شود. از دیگر مواردی که برای کارایی بیشتر خود از انواع شلنگ پیسوال استفاده می کنند می توان به ماشین ظرفشویی، لباسشویی، آبگرمکن، پکیج، توالت فرنگی و غیره اشاره کرد.
اما برای انتخاب و خرید شلنگ پیسوال آنچه که اهمیت دارد، مشخص شدن سایز مورد نظر از آن است. انتخاب سایز البته تا حد زیادی بستگی به این دارد که بخواهید از آن در کدام قسمت از فضاهای بهداشتی استفاده نمایید و یا آن را به چه وسیله ای متصل نمایید؟ فضای مورد نظر، از لحاظ طول، عرض و قطر به کدام سایز از شلنگ احتیاج دارد؟ پاسخ این پرسشها پیش از خرید یک شلنگ پیسوال می بایست داده شود.
اگر چه سایز بندی انواع شلنگ پیسوال گسترده است اما در ادامه سعی نموده ایم چند مورد از آن را برای مثال بیان کنیم.
سایز بندی انواع شلنگ پیسوال:

  • 40 سانتی متر 2*2
  • 50 سانتی متر 2*2
  • 60 سانتی متر 2*3/8
  • 3/4
  • 3/8

طراحی انواع اندازه های طولی برای شلنگ پیسوال باعث شده بسیاری از افراد بتوانند به راحتی نمونه های مورد نظر از آن را تهیه و استفاده نمایند.

عرضه عمده شلنگ پیسوال 3/4 در تهران

عرضه عمده شلنگ پیسوال 3/4 در تهران شلنگ پیسوال به غیر از بدنه، از پوشش و چند مهره اتصال ساخته شده است. دو مورد از مهمترین نمونه های شلنگ پیسوال، برنجی و حصیری آن است.
روکش این محصولات غالباً استیل است که البته ضد زنگ می باشد. با استفاده از شلنگ پیسوال می توان توالت فرنگی و یا فلش تانک را به لوله آب گرم یا سرد متصل نمود و یا طول شلنگ روشویی را با استفاده از آن بلندتر نمود.
عرضه عمده شلنگ پیسوال 3/4 در تهران و دیگر شهرستانهای کشور با استقبال خوبی از سوی افراد و البته صاحبان صنایع و مشاغل روبرو بوده است؛ چرا که اگر کسی این روش از خرید را برای تهیه انواع شلنگ پیسوال انتخاب کند، می تواند تعداد بیشتری از آن را با قیمتی کمتر از حد معمول تهیه نماید.