مرکز واردات شیلنگ بخاری گازی ژاپنی

شیلنگ ‌ها یکی از مهم‌ترین وسایل برای بخاری ‌ها و اجاق‌ گاز های منازل است و از این جهت باید بهترین نوع آن تهیه گردد. یکی از انواع آن، شیلنگ بخاری گازی ژاپنی و شلنگ پلاستیکی توالت است. در ادامه با ما همراه شوید تا درباره خصوصیات آن و همچنین خرید آن از مرکز واردات، اطلاعات تکمیلی و مفید در اختیار شما عزیزان قرار دهیم؛

مرکز واردات شیلنگ بخاری گازی ژاپنی

مشخصات بهترین انواع شیلنگ بخاری ژاپنی

مشخصات بهترین انواع شیلنگ بخاری ژاپنی شیلنگ ‌ها بخاری در گذشته تنها از نوع پلاستیک بودند، اما با پیشرفت تکنولوژی انواع فلزی و تقویت شده آن نیز اختراع و به بازار تزریق شد.

از آن جایی که این شیلنگ ‌ها، وظیفه مهم انتقال گاز را بر عهده دارند، بنابراین در تهیه بهترین نوع آن باید به مشخصات توجه کرد؛

  • جنس آن باید تا حدودی سفت باشد و قابلیت انعطاف کمی داشته باشد، این ویژگی به منظور جلوگیری از پیچ خوردن شیلنگ و به دنبال آن تجمع گاز و انفجار بسیار ضروری است.
  • در دو سر آن باید بست‌‌هایی از جنس فلزات ضد زنگ و خنثی باشد تا به وسیله آن دو سر شیلنگ به بخاری و محل خروج گاز متصل شود. در صورتی که بست وجود نداشته باشد، ممکن است شیلنگ از محل اتصال دربیاید و به این ترتیب گاز در محیط پخش شود.
  • در بدنه شیلنگ نباید هیچ گونه بریدگی، خراش، تو رفتگی و غیره وجود داشته باشد و هنگام تهیه باید به آن ها دقت کرد. به این منظور لازم است که جنس آن استحکام لازم را در برابر فشار، ضربه و خش داشته باشد.
  • در صورتی که از جنس فلز است، باید از فلزاتی استفاده شود که با گاز متان واکنش ایجاد نکند. هر گونه واکنشی می ‌تواند جرقه‌ای برای انفجار و آتش سوزی باشد.
  • در برابر گرما باید مقاوم باشد و نرم یا ذوب نشوند، چرا که بسیار خطرناک است.
  • از جمله اصول استانداردی که باید در آن رعایت شود، طول آن است که نباید بیش از یک متر باشد، چرا که وصل کردن گاز برای فواصل طولانی با این وسیله، می‌تواند بسیار خطر آفرین باشد.

فروش ویژه شیلنگ بخاری گازی ژاپنی

فروش ویژه شیلنگ بخاری گازی ژاپنی شیلنگ ها جزو موارد پر مصرف در بازار ایران بوده و با توجه به تقاضا ها، میزان تولید آن نیز افزایش داشته است.

مجموعه ما یکی از برترین مراکز واردات شیلنگ گازی بخاری ژاپنی و شیلنگ فشار قوی آب با کیفیت بالا است که اقدام به فروش ویژه آن با قیمتی کاملا مناسبت کرده است.

متقاضیان محترم می ‌توانند جهت اطلاع از قیمت این محصول، به سایت اینترنتی و معتبر ما مراجعه و پس از مقایسه قیمت‌ها، در صورت تمایل اقدام به ثبت سفارش نمایند.