مرکز فروش شیلنگ هیدرولیک با کیفیت

شیلنگ‌های هیدرولیکی و لوله پلیمر یزد در صنایعی چون خودرو سازی و ساخت ماشین‌های سنگین و دیگر صنایع کاربرد فراوانی دارد. مرکز فروش شیلنگ هیدرولیک، این محصولات را که انواع مختلفی دارند و با حجم فشار متنوعی تولید می‌شوند را، با بهترین کیفیت و مرغوبیت و با مناسب‌ترین قیمت به صورت عمده و جزیی به فروش می‌رساند.

مرکز فروش شیلنگ هیدرولیک با کیفیت

راهنمای جامع خرید شیلنگ هیدرولیک

راهنمای جامع خرید شیلنگ هیدرولیک

شیلنگ هیدرولیک برای اجزای هیدرولیک، سوپاپ‌ها، محرک‌ها و ابزارها طراحی شده است. معمولاً انعطاف‌پذیر، اغلب تقویت‌شده و معمولاً با چندین لایه تقویت‌کننده ساخته می‌شود، زیرا سیستم‌های هیدرولیک اغلب در فشارهای زیاد یا بسیار بالا کار می‌کنند. شیلنگ هیدرولیک در انواع سیستم های هیدرولیک صنعتی استفاده می شود. ابعاد، مشخصات عملکرد، گزینه‌های ساخت و ویژگی‌ها پارامترهای مهمی هستند که هنگام جستجوی شلنگ هیدرولیک باید در نظر گرفته شوند.

ابعاد مهم برای انتخاب شیلنگ هیدرولیک شامل قطر داخلی، قطر خارجی و حداقل شعاع خمش است. اندازه شلنگ های هیدرولیک با قطر داخلی و خارجی شلنگ مشخص می شود. قطر داخلی به داخل شیلنگ یا آستر اشاره دارد. قطر بیرونی اغلب یک مشخصات اسمی برای شیلنگ های چین دار یا راه راه است. حداقل شعاع خمش بر اساس ترکیبی از تغییر شکل مقطع شیلنگ و حد خمش مکانیکی هر تقویت کننده است.

شیلنگ هیدرولیک شامل تقویت شده، سیم پیچ و به صورت راه راه یا پیچ خورده است. شیلنگ تقویت‌شده با برخی از عناصر تقویت‌کننده ساخته می‌شود. طرح‌های شیلنگ شامل قیطان نساجی، بافته سیم، مارپیچ سیمی و طرح‌های دیگر در بسیاری از پیکربندی‌های لایه یا لایه است.

شیلنگ سیم پیچی برای انعطاف پذیری و خاصیت ارتجاعی کویل تولید شده است. این ویژگی اغلب آن را قابل ارتقا و ذخیره سازی را آسان می‌کند. شیلنگ راه راه حاوی راه راه‌ها، پلیسه‌ها یا پیچش‌های مارپیچی برای افزایش انعطاف پذیری و ظرفیت برای فشرده سازی و افزایش طول است. شیلنگ‌های هیدرولیکی چند عنصری از بیش از یک شلنگ ساخته شده‌اند که به صورت صاف، روبانی یا دسته‌بندی به هم چسبیده‌اند.

اتصالات انتهایی یکپارچه، ضد الکتریسیته ساکن، صاف، ضد له شدن، مقاوم در برابر شعله و ضد انفجار از گزینه‌ها و ویژگی‌هایی است که در هنگام خرید شیلنگ باید در نظر بگیرید. در هنگام انتخاب شیلنگ برای انتقال روغن یا مواد شیمیایی باید، سازگاری داشتن شیلنگ با مواد را مد نظر داشته باشید. همین امر برای شلنگی که در معرض محیط های خشن قرار دارد نیز صدق می کند. موادی مانند اشعه ماوراء بنفش، ازن، آب شور، مواد شیمیایی و آلاینده ها می توانند باعث تخریب و خرابی زودرس شوند. برای اطلاعات دقیق سازگاری سیال، می‌توانید با فروشندگان و شرکت‌های سازنده‌ی شیلنگ تماس حاصل کرده و مشورت و راهنمایی بگیرید.

با بهترین انواع شیلنگ آشنا شوید

با بهترین انواع شیلنگ آشنا شوید

شیلنگ‌ها از نظر جنس، ضخامت و قطر و کارایی با هم متفاوت هستند. از انواع شیلنگ‌های موجود در بازار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • شیلنگ گاز نسوز
  • شیلنگ گاز نسوز ضد حرارت
  • شیلنگ گاز فشار قوی
  • شیلنگ گاز خانگی،
  • شیلنگ گاز پکیج، شیلنگ پکیج 1 اینچ، شیلنگ پکیج 1/2 اینچ، شیلنگ پکیج 3/4 اینچ)
  • شیلنگ گاز سه لایه
  • شیلنگ گاز سیلیکونی
  • شیلنگ آب آتش نشانی 2 اینچ،3 اینچ، 4 اینچ
  • شیلنگ رادیاتور خودرو(سمند -پراید-تیبا-پژو)
  • شیلنگ سوخت خودرو (سمند-پراید-تیبا-پژو)
  • شیلنگ هیدرولیک خودرو (سمند-پراید-تیبا-پژو)
  • شیلنگ هیدرولیک فشار قوی
  • شیلنگ دو جداره

شلنگ‌های هیدرولیک معمولاً از چندین ماده ساخته می شود، مواد اولیه که معمولاً مورد استفاده قرار می گیرند شامل الاستومرها، فلوروپلیمرها و سیلیکون، ترموپلاستیک ها، فلز و سازه های کامپوزیت یا چند لایه می باشد.

شلنگ‌های هیدرولیک الاستومری یا لاستیکی و لوله پلیمری 206 اغلب برای انعطاف پذیری انتخاب می شوند. شیلنگ فلوروپلیمر عمر و انعطاف پذیری خوبی دارد، مقاومت شیمیایی و خوردگی عالی دارد و می تواند دماهای بالا را تحمل کند.

شیلنگ هیدرولیک ترموپلاستیک دارای حداقل شعاع بستر محکم و مقاومت عالی در پیچ خوردگی است.

شیلنگ های فلزی می توانند مواد جریان با دمای بالا را تحمل کنند و اغلب می توانند فشارهای بسیار بالایی را تحمل کنند. آنها می توانند سفت یا انعطاف پذیر باشند. شیلنگ‌های انعطاف‌پذیر در مقایسه با لوله‌ها و لوله‌های سفت، مسیریابی و نصب آسان‌تری دارند. آنها لرزش و سر و صدا را کاهش می دهند، نوسانات فشار را کاهش می دهند و اجازه حرکت بین قطعات را می دهند.

عواملی که بر کیفیت شیلنگ هیدرولیک تاثیر دارد

عواملی که بر کیفیت شیلنگ هیدرولیک تاثیر دارد

عوامل بسیاری چون مواد اولیه‌ی تولید شیلنگ، شرکت و برند تولید کننده، میزان نظارت بر کیفیت و کمیت محصول، موجب افزایش کیفیت و مرغوبیت و فروش بالای محصول می‌شود. تولیدکنندگان این محصولات را با بهترین متریال و متد روز دنیا و بر طبق استانداردهای بین‌المللی تولید و برای مصرف روانه‌ی بازار می‌نمایند.

برای اینکه شیلنگ‌های هیدرولیکی کیفیت و مرغوبیت خود را زود از دست ندهند باید به چند نکته توجه داشت.

  1. اندازه و نوع و کاربرد شلنگ‌ها : به این موضوع اشاره دارد که اندازه‌ی شیلنگ‌ها به حجم فشار، جریان سیال‌ها و دما و نوع کاربردشان بستگی دارد.
  2. مقدار دما : هر شیلنگ هیدرولیکی محدوده دمایی دارد. دمای مایعات اگر از محدوده‌ی دمای شیلنگ بیشتر باشد باعث تخریب شیلنگ شده و از دوام و طول عمر آن کم می‌کند.
  3. عوامل طبیعی : نور خورشید و اشعه‌ی ماورای بنفش و مواد رادیو اکتیوی بر کیفیت و دوام شیلنگ تاثیر می‌گذارد.
  4. شرایط استفاده از شیلنگ : سازندگان نوع کاربرد شیلنگ را درج می‌کنند. حتما از شیلنگ طبق کاربرد آن استفاده شود و از استفاده‌ی آن در مدت طولانی جلوگیری شود.
  5. سازگاری با سیالات : شیلنگ باید با سیالات و مایعات سازگاری داشته باشد. در غیر این صورت، ناسازگاری مایعات موجب تخریب لایه‌های داخلی شیلنگ شده و به مورد زمان به لایه‌های خارجی نیز تخریب زده و موجب از بین رفتن شیلنگ می‌شود‌.

عرضه بدون واسطه شیلنگ هیدرولیک با کیفیت

عرضه بدون واسطه شیلنگ هیدرولیک با کیفیت

تقاضای فزاینده مشتری برای بهره‌وری، کارایی و سازگاری بالاتر با محیط‌زیست ، موجب آن شده تا تولیدکنندگان، یکپارچگی شیلنگ‌های هیدرولیکی را بهبود بخشند. شیلنگ‌ها اکنون فشارهای بسیار بالا، گرما و سرمای شدید را تحمل می‌کنند.

تولیدکنندگان ایرانی با توجه به دانش روز دنیا و با بکارگیری متخصصین توانا، انواع شیلنگ هیدرولیکی را تولید و در بازارهای سراسر کشور توزیع و عرضه داشته‌اند. سازندگان انواع شیلنگ هیدرولیک ۴۰۵، شیلنگ هیدرولیک پراید و دیگر شیلنگ‌های هیدرولیکی را با بهترین مواد اولیه، بدون واسطه به صورت عمده در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.

خرید این محصولات به صورت حضوری و مستقیم از درب شرکت بدون واسطه انجام می‌شود که موجب کاهش نهایی قیمت محصول شده و برای خریدار سودآور است. همچنین خرید آنلاین و بدون واسطه از فروشگاه‌های اینترنتی نیز امکان پذیر است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروش و قیمت شیلنگ فشار قوی و قیمت شیلنگ هیدرولیک تیبا و دیگر محصولات می‌توانید با مراکز مربوطه تماس حاصل نمایید.