مرکز فروش شیلنگ آب دو اینچ

مرکز فروش شیلنگ آب دو اینچ سبب حذف واسطه ها و دلالان از بازار این محصول شده است و همین موضوع موجب گردیده تا این محصول پر کاربرد بازار فروش خوبی در ایران و کشورهای مختلف داشته باشد.

مرکز فروش شیلنگ آب دو اینچ

هر آنچه که باید درباره سایز شیلنگ بدانید

هر آنچه که باید درباره سایز شیلنگ بدانید شیلنگ ها بر اساس نوع و کارایی که دارند سایز بندی می شوند. سایز بندی شیلنگ بر اساس قطر داخلی دهانه، فضای داخلی شیلنگ که خالی و دایره شکل است، صورت می گیرد. اندازه گیری قطر خارجی هم برای اندازه گیری شیلنگ صنعتی در اتصالات و اجزای سیستم مناسب است. قطر شیلنگ بر اساس اینچ اندازه گیری می‌شود. شیلنگ گاز برای بخاری های گازی سوز خانگی معمولا ۸٫۳ و ۸٫۵ اینچ می باشد. برای اجاق گازهای خانگی از جنس پلاستیکی و نخ دار ۴٫۳ و ۲٫۱ اینچ می باشد و برای مصارف خانگی و صنعتی در سایزهای ۹ و ۱۲ میلی متر است. سایز شیلنگهای آب شامل ۱٫۲ _ ۳٫۴ و ۱ اینچی است اما برخی از کارخانه ها قالب های بیشتری دارند و سایزهای ۱/۱٫۴ _ ۱/۱٫۲ و ۲ اینچ هم دارند البته شیلنگ های خانگی بیشتر ۱٫۲ اینچی یا همان شماره ۲ می باشند. شیلنگ آب یک اینچ هم یکی از شیلنگ های پر مصرف در کشاورزی باغبانی و آبیاری مزارع می‌باشد. از نظر شماره هم با شماره های ۲ _ ۲٫۵ _ ۳ _ ۴ _ ۵ و۶ مشخص می شوند. سایز شیلنگهای آب صنعتی هم از ۱٫۲ اینچ الی ۸ اینچ می باشد که ابعاد ۸ اینچ از بیشترین قطر و بیشترین میزان انتقال آب برخوردار است. شیلنگ آب آتش نشانی عمومأ ۱٫۵ _ ۲ و ۲٫۵ اینچی می باشند.

هر چه میزان انتقال آب بیشتر باشد سایز شیلنگ هم باید از اینچ بیشتری برخوردار باشد. ودر فشار بالا هم باید از شیلنگ با اینچ بیشتر استفاده کند.

آشنایی با مراحل تولید انواع شیلنگ آب

آشنایی با مراحل تولید انواع شیلنگ آب تولید انواع شیلنگ آب به عوامل مختلفی نظیر کاربرد و عملکرد شیلنگ، فشار، اندازه، طول، وزن، سازگاری محیطی و چند عامل دیگر به‌طور مستقیم و غیرمستقیم بستگی دارد و همچنین برای تولید انواع شیلنگ آب از دستگاههای تولیدی استفاده می‌شود که شامل چند قسمت است و باید مراحل تولید شیلنگ به ترتیب و به صورت پیوسته انجام گیرد تا حاصل آن یک شیلنگ مرغوب و با کیفیت باشد. شیلنگ از یک ماده یا ترکیبی از مواد مختلف همچون پلی اتیلن، پلی‌اورتان، نایلون، پی‌وی‌سی، لاستیک طبیعی بر اساس فشار مورد نیاز و محیط‌زیست ساخته می‌شود. مرحله اول مخلوط کردن مواد آمیزه لاستیکی که در ۲ مرحله انجام می شود،ابتدا مواد اولیه و دیگر مواد افزودنی به طور کامل مخلوط شده بعد از آن عوامل تقویت کننده به آن افزوده می‌شود. فرآیند مخلوط توسط آسیاب غلتکی صورت می گیرد. مرحله بعدی اکستروژن لایه اول است مخلوط بدست آمده از سیلندری که مارپیچ اکسترودر در آن می‌باشد و با المنت های برقی گرم می شود و لایه اولیه شیلنگ بوجود می‌آید. در سومین مرحله الیاف تقویت کننده به وسیله ماشین بافنده الیاف به دور لایه اول پیچیده و بافته می‌شود. مرحله بعد لایه دوم اکستروژن می‌شود، به صورتی که لایه اول بعد از پیچیده شدن الیاف تقویت کننده به اکسترودر دوم انتقال می‌یابد که محصول خروجی از اکسترودر لایه دوم شیلنگ شکل گرفته است. در مرحله پایانی، محصول نهایی شسته شده ، پس از آن از واحد کشنده عبور می‌دهند و توسط دستگاه جمع کن بسته بندی می گردد، البته زمانی که متراژ شیلنگ پیچیده شد ، به مقدارمعین رسید به خاطر تعویض رول شیلنگ بریده می شود .

بررسی کیفیت انواع شیلنگ آب

بررسی کیفیت انواع شیلنگ آب بررسی کیفیت انواع شیلنگ آب بستگی به نوع آن دارد. شیلنگ آب در انواع مختلفی از جمله شیلنگ آب خانگی، شیلنگ آبیاری پلاستیکی، شیلنگ خرطومی کشاورزی، شیلنگ پی وی سی، شیلنگ آب صنعتی و … تولید و عرضه می گردد. بررسی کیفیت شیلنگ های کشاورزی که یکی از انواع شیلنگ آب می‌باشد، کار سختی نمی باشد. این شیلنگ بیشتر در زمین کشاورزی استفاده می‌شود و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. یکی از مشخصات مهم و کلیدی این محصول مقاومت بالای آن در برابر شرایط محیطی و نور خورشید است و بارش باران نیز نمی تواند موجب ازبین رفتن آن شود. نوع دیگر شیلنگ آب شیلنگهای خرطومی است که از انعطاف پذیری بالایی برخودار هستند.این شیلنگهای عموماً بر اساس اصلیترین استانداردهای روز دنیا ساخته شده اند واز کیفیت بالاتری نسبت به بقیه محصولات مشابه برخوردار می باشند. مهمترین کاربرد این شیلنگ ها استفاده‌ی آنها در صنایع مادر و کارخانه ها ی بزرگ می‌باشد. این شیلنگ ها آب را در فشار بسیار بالا به راحتی می توانند منتقل نمایند بدون اینکه امنیت محیط را به خطر بیاندازند و برای تولید این محصول از بهترین نوع پلاستیک استفاده می شود که باعث افزایش کیفیت، بهبود عملکرد و باعث افزایش طول عمر شیلنگ می‌شود. سرعت انتقال آب در این شیلنگ ها، به خاطر ساختار داخلی و مواد مرغوب که استفاده شده، بیشتر است.

بررسی کیفیت انواع شیلنگ ها نشان دهنده ویژگی های خاص شیلنگ ها می باشد مانند شیلنگ کارواش که باید قابلیت تحمل فشار زیاد آب عبوری را داشته باشد.

بررسی کیفیت شیلنگ آب شامل چندین مورد می‌شود من جمله داشتن مقاومت کافی در برابر سوختگی، قابلیت تا شدن و با دوام بودن، مقاوم در برابر اسید، مستحکم در برابر گرما و سرما، نرم و انعطاف پذیر بودن، خاصیت ضد ضربه داشتن در برابر خط و خش، دارای وزن سبک و قابل حمل بودن، داشتن قطر مناسب و شلنگ هایی که در تولید آن نخ به کار می رود طول عمر بالایی دارند.

این شیلنگ ها بسیار مقاوم و محکم هستند ولی با مراقبت و نگهداری و مصرف درست و صحیح از این محصول می‌توانید طول عمر آن را افزایش دهید و بدون کوچکترین مشکلی از آن سالیان سال استفاده کنید.

عرضه بدون واسطه شیلنگ آب دو اینچ

عرضه بدون واسطه شیلنگ آب دو اینچ عرضه بدون واسطه شیلنگ آب دو اینچ باعث کاهش قیمت گردیده است. شرکت ما محصولات خود را با کیفیت عالی و قیمت مناسب ارائه می دهد. این شرکت با چندین سال تجربه در این حوزه فعالیت دارد. هدف ما جلب رضایت مشتری، کیفیت مرغوب محصولات و قیمت مناسب محصولات می باشد. شیلنگ آب صادراتی با کیفیت عالی از محبوبیت خیلی خوب در میان کشورهای برخوردار می باشد. قیمت شیلنگ فشار قوی آب با توجه به کیفیت و رنگ بندی مختلف متفاوت می باشد.

شرکت ما محصولات خود را به صورت حضوری و غیر حضوری عرضه می نماید و در اختیار مشتریان عزیز وگرامی قرار می دهد.