مرکز فروش شلنگ رادیاتور پراید

مرکز فروش شلنگ رادیاتور پراید و شلنگ پلاستیکی توالت به طور مستقیم و بدون واسطه سبب حذف دلالان از این بازار شده است و باعث رونق بازار این محصول وهم وکاربردی در ایران و سایر کشورهای خاورمیانه گردیده است.

مرکز فروش شلنگ رادیاتور پراید

متریال به کار رفته در شیلنگ رادیاتور خودرو

متریال به کار رفته در شیلنگ رادیاتور خودرو شلنگ رادیاتور خودرو دو نوع است که جنس هر دو شبیه است فقط تفاوت جزیی در جنس دارند آن هم مربوط به تفاوت کارایشان می‌شود. به شیلنگ رادیاتور بالایی شیلنگ فشار هم گفته می‌شود که بوسیله آن مایع خنک کننده یا آب با حرارت و فشار بالا از موتور خودرو خارج شده و وارد رادیاتور می گردد تا خنک شود وبعد از آن مایع خنک کننده یا آب با درجه حرارت پایین از رادیاتور بوسیله شیلنگ پایین یا همان شیلنگ مکش مجدد به موتور خودرو انتقال می‌یابد. شیلنگ پایین فنر در داخل خود دارد جهت جلوگیری از مسدود شدن.

متریال به کار رفته در شیلنگ رادیاتور خودرو بستگی به کیفیت آن دارد شیلنگ ورودی آب رادیاتور، همیشه در معرض دماهای بالای آب قرار دارد، چنانچه در تولید این گونه شیلنگ ها از مواد اولیه ی با کیفیت و مرغوب استفاده نشود‌، احتمال فرسودگی و پارگی این شیلنگ ها بسیار زیاد است. معمولا برای تولید انواع مختلف شیلنگ های داخل خودرو از لاستیک که اصلیترین و مهمترین ماده اولیه می باشد که برای استحکام بیشتر به آن نخ اضافه میشود، استفاده می شود. به علت مقاومت بالایی که لاستیک در برابر دما وگرماهای بالا دارد، آن را یکی از مهمترین مواد اولیه در تولید شیلنگ رادیاتور قرار داده.

برای بهبود وتقویت کیفیت شیلنگ رادیاتور خودرو از الیاف ریون یا کتان بهره می گیرند که از قدرت چسبندگی خوبی به لاستیک برخوردار هستند. در صورتی که نخ پلی استر با دارا بودن خواص منحصر به فردش جایگزین مناسبی به جای ریون و کتان می باشد اما چسبدگیش نسبتا کمتر می‌باشد. البته برای بهبود این نقص و بالا بردن قدرت چسبندگی از نوعی چسب که در فرآیند پخت و فرمالدئید استفاده می‌شود و نتیجه مطلوب بدست می آید.

شیلنگ ها ضعیف ترین اجزای سیستم خنک کنندگی خودرو هستند. شیلنگ ها از مواد اولیه انعطاف پذیر لاستیکی ساخته شده اند تا بتوانند ارتعاش بین رادیاتور و موتور را جذب کنند.

شیلنگ رادیاتور ساخته شده از لاستیک مصنوعی، عمر مفید بالا دارد و مقاوم در برابر روغن، نمک جادویی و ازن می باشد. کیفیت لاستیک مصرفی باید از فاکتورهای مهم در ساخت برخوردار باشدتا بتواند در برابر فشار و حرارت مقاوم بوده وکشسانی بالا و مناسبی داشته باشد. مایع خنک کننده که در شلنگ جریان دارد از دما و فشار بالای برخوردار است که باعث ترکیدگی شلنگ می شود پس کیفیت لاستیک به کار رفته در ساخت شیلنگ به شدت در حفظ کیفیت و کارایی و طول عمر شلنگ مهم است.

سطح پوشاننده داخلی باید صیقلی و مقاوم باشد زیرا اسید و آلاینده‌های موجود در مایع خنک کننده موتور می تواند پوشش داخلی شیلنگ را ضعیف کند و از بین ببرد و به مرور زمان سوراخ های ایجاد می شوند و هنگامی که حرارت داخل ماشین زیاد شود در اثر کوچکترین فشار یا خمیدگی این شلنگ ها پاره می‌شوند. و خسارت های جبران ناپذیری برای فرد و خودروی شخصی به همراه خواهد داشت.

شیلنگ نخ دار رادیاتور خودرو از پوشش مقاوم به ساییدگی به صورت فشرده و با وزن کم تولید می گردد. این نوع شیلنگ در فشارهای متوسط و بالا کاربرد دارد و تغییر طول کمی دارد و با داشتن انقباض کم حتی در زمان کارکرد، با بیشترین توان دارا است. قسمت داخلی آن ها بسیار مسطح و صاف می باشد و این امر سبب افزایش استفاده مناسب و کاهش افت جریان می شود.

چند ویژگی شیلنگ رادیاتور خودرو

چند ویژگی شیلنگ رادیاتور خودرو وظیفه شیلنگ ورودی رادیاتور این است که آب را وارد مخزن رادیاتور کند، با توجه به این که نباید در طی حرکت خودرو دچار آسیب شود بایستی با سیستم تعلیق خودرو هماهنگ بوده و در طی حرکت خودرو دچار آسیب نشود، لذا بایستی در تولید آن از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه استفاده شود. بنابراین شیلنگ ورودی رادیاتور به طور مستقیم به رادیاتور خودرو متصل است و چنانچه پوسیدگی دران رخ دهد ممکن است باعث خرابی رادیاتور و آسیب آن شود. در نتیجه کیفیت بالا ومقاوم شیلنگ رادیاتور خودرو در برابر حرارت و گرما و تغییر دما بسیار مهم می‌باشد.

شیلنگ های خودرو ساختار خاص و منحصر به فردی را دارند واز سه قسمت کلی تشکیل شده‌اند. قسمت اول لوله‌ای داخلی را پوشش داده و به سبب آن سیالات انتقال می‌یابند. قسمت دوم از سیم‌های به هم تابیده تشکیل شده است که در اصل الیاف تقویت شده است و در نهایت قسمت سوم و پایانی شامل لایه های خارجی می شود که محافظ سایر لایه ها در مقابل عوامل آسیب رسان محیطی می باشد.

در نتیجه شیلنگ رادیاتور خودرو دارای سه ویژگی مهم است اول ساخته و تولید شده از مواد اولیه درجه یک و مرغوب، دوم داشتن مقاومت و دوام بالا در برابر حرارت و فشار و سوم کشسانی خوب و استاندارد.

صفر تا صد صادرات شیلنگ رادیاتور

صفر تا صد صادرات شیلنگ رادیاتور همانگونه که مطلع هستید تنوع کالاها در تجارت بین الملل فراوان است و هر کشور بر اساس مصلحت کشور و نیازهای عمومی مردم این کالا را صادر یا وارد می کنند. لوازم یدکی خودرو من جمله شیلنگ رادیاتور خودرو یکی از این کالاهای وارداتی و صادراتی در ایران می باشد، که از چین، ترکیه و سایر کشورهای اروپایی وارد کشور شده و به کشورهای همسایه نیز صادر می‌شود و چنانچه این کالا وارداتی نبوده و تولید داخلی باشد به کشورهای همجوار و سایر کشورها صادر می‌گردد.

شرکت ما از صفر تا صد صادرات شیلنگ رادیاتور ماشین من جمله شلنگ رادیاتور سمند، شیلنگ رادیاتور 206 و شیلنگ رادیاتور پراید فعالیت دارد و با قیمت ترخیص کاری مناسب و در کمترین زمان انجام می دهد.

قیمت خرید شلنگ رادیاتور پراید با کیفیتی عالی

قیمت خرید شلنگ رادیاتور پراید با کیفیتی عالی قیمت خرید شلنگ رادیاتور پراید و شیلنگ فشار قوی آب با کیفیتی عالی را از شرکت ما خواستار باشید افتخار ما رضایتمندی مشتریان گرامی می باشد. شرکت ما با چندین سال سابقه در زمینه شیلنگ رادیاتور خودرو، شیلنگ پکیج، شیلنگ نسوز گاز و انواع شیلنگ فعالیت دارد. قیمت شیلنگ به نوع شیلنگ، نوع مدل ماشین، شکل ظاهری شیلنگ، اندازه شیلنگ، قطر داخلی و قطر خارجی و جنس آن بستگی دارد.

کیفیت و رضایتمندی خریداران محترم را الویت خویش قرار داده این و با تأمین بهترین شلنگ ها و با مناسب ترین قیمت و تنوع محصول این موضوع را ثابت می کند.