مرکز عرضه شیلنگ گاز پکیج استاندارد

یکی از قطعات کاربردی و پرمصرف در پکیج های گاز، شیلنگ آن می باشد که در کارخانه های تولید کننده با استفاده از بهترین متریال توسط دستگاه های پیشرفته و طبق استانداردهای ملی تولید و عرضه می شود. شیلنگ گاز پکیج و شاخه لوله آب سفید باید تحمل بالایی در برابر خوردگی و فشار داشته و از کیفیت و دوام بالایی برخوردار باشد.

مرکز عرضه شیلنگ گاز پکیج استاندارد

مقایسه شیلنگ حمل گاز و آب

مقایسه شیلنگ حمل گاز و آب شیلنگ حمل آب و گاز به دلیل نوع کاربرد تفاوت های زیادی در جنس و کیفیت دارند. شیلنگ هایی که برای انتقال آب استفاده می شوند در نمونه های مختلف تک لایه، دو لایه و سه لایه تولید می شوند که تحمل خوبی در برابر فشار و نور خورشید داشته باشند و معمولا در رنگ های روشن و شفاف طراحی و ارائه می شوند همچنین قطر و ضخامت مختلفی دارند و به راحت فشار بالای آب را تحمل می کنند و معمولا از جنس پی وی سی هستند ولی شیلنگ های انتقال گاز باید در برابر مواد شیمیایی، فرسودگی و پوسیدگی مقاومت بالایی داشته باشند همچنین ضخامت آنها از شیلنگ های آبرسانی بیشتر است و چند لایه بوده و در برابر سایر عوامل جوی پایداری بالایی دارند و از تفاوت های آنها می توان به قطر و سایز، ضخامت، جنس، میزان مقاومت ، انعطاف پذیری و … اشاره نمود.

رده بندی کیفی انواع شیلنگ گاز پکیج

رده بندی کیفی انواع شیلنگ گاز پکیج رده بندی کیفی انواع شیلنگ گاز پکیج بر اساس مواد اولیه به کا رفته در آن همچنین ضخامت و سایز این محصول تعیین می شود و معمولا شیلنگ گاز درجه یک از جنس استیل بوده که در برابر زنگ زدگی ،ضربه و فشارهای بالا  همچنین خوردگی مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهد و این گونه شیلنگ ها را به علت کاربرد حساس آن از مواد درجه یک تولید می کند و در برابر پارگی بسیار مقاوم هستند.
برخی از این شیلنگ ها فنری بوده که افزایش طول در آنها وجود دارد و از این شیلنگ ها به عنوان رابط بین لوله کشی ساختمان و پکیج استفاده می شود همچنین از شیلنگ گاز استیل به دلیل کیفیت مرغوب و استحکام بالا در کارخانه های صنعتی در ماشین آلات مختلف استفاده می کنند.
در هنگام خرید شیلنگ پکیج و لوله پلی اتیلن فاضلابی 200 به درجه کیفی این محصول، جنس مواد اولیه آن، سایز و اندازه همچنین برند و شرکت تولید کننده این شیلنگ توجه نموده و اغلب برندهای معتبر محصولی با ضمانت کیفیت ارائه می کنند تا مشتری با اطمینان خاطر آن را تهیه نماید. یکی از مراکز معتبر خرید انواع شیلنگ گاز با بهترین کیفیت و قیمت مناسب همین مرکز می باشد و برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش تماس بگیرید.