مرکز عرضه شیلنگ فشار قوی آب آتش نشانی

شیلنگ فشار قوی آب و لوله آب 1/2 پلاستیکی سیاه از ابزار های بسیار پر کاربردی هستند که جایگاه بسیار مهمی را در میان مردم و صنعت های گوناگون پیدا کرده اند. امروزه با کمک مرکز این محصول به سر تا سر نقاط کشور عرضه می گردد. شیلنگ آتش نشانی یک وسیله برای منتقل کردن آب با فشار زیاد که هر گونه آتشی را خاموش می کند به صورت عمده به فروش می رسد.

مرکز عرضه شیلنگ فشار قوی آب آتش نشانی

مقایسه شیلنگ فشار قوی با شلنگ عادی

مقایسه شیلنگ فشار قوی با شلنگ عادی در این مقاله می خواهیم تفاوت های بین شیلنگ آتش نشانی با شیلنگ عادی را مقایسه کنیم لطف با ما همراه باشید. این شیلنگها ظاهر یکسانی دارند ولی از لحاظ کاربردی در صنعت بسیار متفاوت هستند آنقدر تفاوت های شان زیاد است. که نمی توان آنها را به جای یکدیگر استفاده کرد. به طور مثال شیلنگ های عادی برای باغبانی لازم می باشد و فشار زیادی را نمی توانند تحمل کنند. قطر دهانه آن متعدد می باشد و همچنین رنگ آمیزی آنها بسیار متنوع، زیاد بوده است و بیشتر از رنگ های شاد تهیه شده است.
اما شیلنگ های آتش نشانی برای کارهای عادی و آسان انعطاف لازم را ندارند. شلنگ عادی برای جریان آب در هر مکان و زمان ساخته شده است.
بدنه این شیلنگ از جنس نرم بوده و از لحاظ ساختار بدنه آن نوع تک یا چند لایه را دارا می باشد. شیلنگ آتش نشانی یک وسیله برای منتقل کردن آب با فشار زیاد می باشد که برای خاموش کردن آتش بسیار مفید و پر کاربرد نیز می باشد.
جنس این شیلنگ هم نرم می باشد. اما مواد اولیه آن از نوع دیگر ساخته شده است. این نوع شیلنگها انواع متعددی را به همراه دارند که آنها را به دو دسته متفاوت تقسیم بندی می کنند.
مانند شیلنگ آتش نشانی مسکونی، شیلنگ آتش نشانی ماشین های آتش نشانی بدنه بیرونی آن در رو به رویی با دما و اجسام نوک تیز بسیار مقاومت می کند.
خوبی این شیلنگها این می باشد که بر تکیه گاه خود سوار هستند. به طور مثال در آپارتمان در جای گرد قرار بگیرد و در ماشین های آتش نشانی درون قفسه باشند.

رده بندی کیفی انواع شیلنگ فشار قوی آب

رده بندی کیفی انواع شیلنگ فشار قوی آب انواع شیلنگ آتش نشانی و لوله آب شماره 3 رده بندی با کیفیت دارند که یک نوع آن شیلنگ دو اینچی نیز می باشد. در مرکز ما انواع تجهیزات صنعتی مرغوب را به فروش می رسانیم.
شیلنگ های دو اینچی از پلی اورتان می باشد. افرادی که نیازمند این محصول پر فشار قوی هستند کافی ست با ما در ارتباط باشند.
تا از نظر کاربرد و عمر آن آگاه شوند. این محصول با استاندارد های لازم و کیفیت بالا در خدمت شما مصرف کنندگان عزیز می باشد.