مرکز صادرات شیلنگ مسی گاز صادراتی

شیلنگ مسی گاز و لوله پلیکا آبیاری قطره ای از جمله مرغوب ترین و باکیفیت ترین محصولات تولید شده در ایران است که متقاضیان زیادی دارد و هر ساله، مقادیر انبوهی از آن توسط مراکز معتبر به دیگر کشور ها صادر می گردد. این محصول به علت های مختلفی بر دیگر شیلنگ های مشابه برای نصب سیستم های حرارتی و برودتی گازی در منازل و پالایشگاه ها برتری داده می شود و از محبوبیت خاصی برخوردار است.

مرکز صادرات شیلنگ مسی گاز صادراتی

علت به کارگیری مس در تولید شیلنگ گاز

علت به کارگیری مس در تولید شیلنگ گاز همان گونه که می دانید، یکی از مهم ترین و اصلی ترین مراحل در اتمام ساختمان سازی، نصب شیلنگ های گازی متعدد برای انتقال این ماده و تامین حرارت و انرژی کافی و مورد استفاده در مصارف مختلف می باشد.

گاز، ماده ای فرار و قابل اشتعال است، به همین علت برای به کار بردن آن، حتما باید از مواد کاملا استاندارد و عاری از هرگونه آسیب های احتمالی، استفاده نمود.

در زمان های قدیم، اغلب از شیلنگ ژله ای گاز برای انتقال ماده ی مذکور در نقاط مختلف ساختمان استفاده می شد که از جنس پلاستیک فشرده شده تولید می شد و دارای انعطاف بسیار بالایی بود؛ همچنین از نظر اقتصادی، آن را کاملا مقرون به صرفه به حساب می آوردند اما این محصولات، زیاد قابل اعتماد نبودند و بعد از مدتی دچار سوراخ شدن، نشتی و آتش گرفتن محیط مورد نظر می شدند.

در عصر حاضر، با مطالعات دقیقی که بر روی این شیلنگ های گاز انجام شده است، مهندسان به این نتیجه رسیدند که مناسب ترین محصول برای انتقال دادن گاز، لوله های مسی می باشند.

از علت های به کارگیری مس در تولید شیلنگ استاندارد گاز می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • غیر قابل اشتعال بودن
  • مقاومت بالا در برابر سوراخ شدگی، ساییدگی و فشار های محیطی
  • سرعت بالا در انتقال سیالات
  • دارای میزان ضریب اصطکاک فوق العاده پایین
  • غیر قابل نفوذ
  • ماندگاری و دوام بالا
  • دارای تنوع در اندازه و سایز

تمامی این موارد، دست در دست هم داده اند تا بهترین نوع شیلنگ را روانه ی بازار فروش نمایند و امنیت جانی و مالی افراد را تامین کنند.

تنها عیبی که شاید لوله ها و شیلنگ های مسی داشته باشند این است که قیمت نسبتا بالایی دارند و در نتیجه، امکان خرید آن ها برای همه ی افراد میسر نیست.

فروش ویژه شیلنگ مسی گاز

فروش ویژه شیلنگ مسی گاز ما در این سایت، اقدام به فروش ویژه شیلنگ مسی گاز و لوله پلیکا آذر اتصال با بالا ترین کیفیت و مناسب ترین قیمت کرده ایم؛ پس در صورت تمایل به خرید حتما به فروشگاه های آنلاین ما مراجعه نمایید تا در اسرع وقت، کالای مورد نظرتان را تحویل بگیرید؛ چنانچه موفق به ثبت سفارش خود نشدید با شماره تلفن های مندرج تماس حاصل فرمایید.