مرکز صادرات شیلنگ آب دو اینچ ژله ای

مرکز صادرات شیلنگ آب دو اینچ ژله ای و لوله پلیکا سایز 10 از طریق سایت اینترنتی آنلاین برای مشتریان خارجی صورت می گیرد. صادرات این محصول کمک شایانی به اقتصاد کشور دارد. شیلنگ دو اینچ یکی از پررونق ترین محصولات صادراتی در ایران است‌.  این محصول به صورت فله ای بیشترین صادرات را در بازار خارجی دارد.

مرکز صادرات شیلنگ آب دو اینچ ژله ای

مهمترین کارایی انواع شیلنگ آب دو اینچ

مهمترین کارایی انواع شیلنگ آب دو اینچ  کارخانه تولید شیلنگ این محصول را با کیفیت بالا برای مصارف مختلف مثل استفاده در ویلاها و …می سازند..برای آبیاری در بوستان و باغچه و.‌. مصارف خانگی استفاده می شود.

این محصول به صورت تک لایه، دو لایه، و سه لایه تولید می شود و این نوع شیلنگ بیش تر آبیاری پارکها و کشاورزی کاربرد دارد.

سه لایه شیلنگ بر این اساس تولید می شود که لایه زیرین فشار آب را تحمل می کند و لایه وسطی از نخ پلی استر تشکیل شده و لایه بالایی که شیلنگ را در برابر عوامل خارجی مثل اشعه نور خورشید حفظ می کند.  شیلنگ آب دو اینچ از پی وی سی پلاستیک فشرده بوده برای مصارف خانگی در باغچه و در حمل و انتقالات آب کارایی دارد.

قیمت انواع شیلنگ آب دو اینچ

قیمت انواع شیلنگ آب دو اینچ قیمت شیلنگ آب دو اینچ با توجه به خرید مشتریان محاسبه می شود و نرخ نهایی تعیین می گردد. اگر این محصول به صورت عمده ای خریداری شود در کاهش قیمت تاثیر زیادی دارد.

نرخ این نوع شیلنگ از طریق سایت اینترنتی ارزان تر است زیرا فقط ارتباط بین تولید کننده و مصرف کننده برقرار است. نرخ خرید این محصول که در ایران تولید می شود به خاطر کیفیت و مرغوبیت آن نسبت به کشورهای دیگر بالاتر است.

خریدار عمده شیلنگ دو اینچ و لوله پلیکا سایز 250 این محصول را پس از خریداری در بسته بندی های مختلف و با درجه بندی کیفیت و مرغوبیت و در قیمت های مناسب به فروش می رساند. شیلنگ دو اینچ درجه یک ارزش قیمتی بالایی برای فروش دارد.

عرضه فله ای شیلنگ در قیمت و میزان فروش این محصول تاثیر زیادی دارد. این نمونه با توجه به نوع و برندی که در کارخانه تولید می شود در قیمت های مختلف به فروش می رسد.  هرچه مرغوبیت و جنس شیلنگ آب بیش تر باشد درجه کیفیت عالی را به خود می گیرد و در قیمت گذاری تاثیر بسزایی دارد.

شیلنگ دو اینچ ارزان را می توان از طریق سایت که این محصول را به صورت فله ای یا جزئی می فروشد خرید، با توجه به اطلاعاتی که در مورد قیمت شیلنگ داریم می توانیم در هزینه های خود صرفه جویی کنیم و قیمت مناسب این محصول را خریداری کنیم.