مرجع فروش شیلنگ صافی بنزین پراید

شیلنگ صافی بنزین ، در هر اتومبیلی وجود دارد. اما مکان قرارگیری شیلنگ بنزین در هر خودرو، نسبت به نوع و مدل اتومبیل دیگر متفاوت می باشد. مثلا در خودروهای قدیمی‌تر، ماده سوخت یا همان بنزین، توسط یک سری از خطوط فلزی از باک به سمت کاربراتور یا انژکتور حرکت می کرد، که این قسمت ها در کنار یکدیگر سیستم سوخت‌رسانی اتومبیل را می ساختند. اما امروزه شیلنگ صافی بنزین از اجزای مهم این سیستم به شمار می آید.در این مقاله به معرفی بهترین شیلنگ صافی بنزین پراید، عوامل تاثیر گذار بر قیمت شیلنگ بنزین سمند و ویژگی های آن می پردازیم.

مرجع فروش شیلنگ صافی بنزین پراید

ساختار شیلنگ صافی بنزین چگونه است؟

ساختار شیلنگ صافی بنزین چگونه است؟ با توجه به اینکه مقاومت پلاستیک ، پایین و تغییر شکل آن، زیاد می باشد. شیلنگ­‌های هیدرولیکی را با الیاف تافته شده، تقویت می­‌کنند و خواص فیزیکی آن ها را بهبود می بخشند.این الیاف ،از سیم ­های نازک فولادی ساخته شده است که در واقع ضخامت آن­ ها چیزی بین 0/006 – 0/003 میلی ­متر می ­‌باشد.این سیم ­ها، بسیار نازک می باشند و به صورت لانه زنبوری، در شبکه­ های تافته شده یکنواخت استفاده می شوند. برای انعطاف­ پذیری و دوام بیشتر این لایه­ های فولادی شیلنگ، از الیاف­ های تافته شده مصنوعی استفاده می­‌ کنند، که آستانه شکست شیلنگ را تا حد خوبی می‌­برد. شیلنگ های صافی بنزین باید دارای ویژگی های عملکردی خوبی باشند که در بند آخر این مقاله درباره آن ها خواهیم گفت.

همه چیز درباره انواع شیلنگ سوخت

همه چیز درباره انواع شیلنگ سوخت

شیلنگ های بنزین، از نظر جنس تولید شده آن ها، دارای انواع مختلفی می باشند که در زیر آن ها را نام می بریم:

1 ) شیلنگ بنزین لاستیکی : این نوع از شیلنگ‌ ها، اغلب در خودرو های قدیمی و دیزلی مورداستفاده قرار می گیرند. نحوه تعویض این شیلنگ‌ها، به نسبت، انواع دیگرآن، بسیار راحت‌ تر می باشد.

2 ) شیلنگ بنزین پلاستیکی (فیبر کربن) : این نوع از شیلنگ‌های بنزین پلاستیکی که به شیلنگ‌های فیبر کربنی معروفند، امروزه در بسیاری از اتومبیل‌ها استفاده می شوند. این شیلنگ‌ها بسیار در دسترس هستند و می توانند حجم بسیار بالایی از فشار محفظه را تحمل کنند. شلنگ‌های بنزین پلاستیکی با کم کردن دمای بنزین، باعث افزایش کارایی بیشتر می‌شوند و تا حد بسیار قابل‌توجهی از بخار شدن بنزین پشگیری به عمل می‌آورند. شلنگ‌های پلاستیکی به‌ آسانی قابل تعویض می باشند و می‌توان به‌جای آن‌ها از شیلنگ لاستیکی استفاده کرد.

3 ) شیلنگ بنزین فلزی (آلومینیومی) : این نوع از شیلنگ‌ ها در انواع خودرو های هم قدیمی و هم جدید به کار می روند.. شلنگ‌ های بنزین فلزی به‌ شدت و سهولت در دسترس می باشند و به نسبت شلنگ‌ های پلاستیکی فشار خیلی بیشتری را تحمل می‌کنند.

مهم ترین مشخصه شیلنگ صافی بنزین

مهم ترین مشخصه شیلنگ صافی بنزین در ادامه ویژگی­ های تاثیرگذار در انتخاب شیلنگ صافی بنزین را توضیح می دهیم ؛همچنین لازم به ذکر می باشد که هر شیلنگ هیدرولیک باید برای انتقال و حرکت سیالی استفاده شود که با آن شیلنگ سازگار است:

1 ) دما­ی عملکردی: برای انتخاب شیلنگ کاربردی و مناسب اول باید دمای فرآورده ای که می خواهیم انتقال دهیم، در نظر گرفته شود و بعد با توجه به آن دما ، شیلنگی را انتخاب کنیم که عملکرد مناسبی با آن دما داشته باشد، و توجه داشته باشیم که آن ماده در بلند مدت تغییری در ساختار و ظاهر شیلنگ ایجاد نکند. معمولا در سیستم های هیدرولیکی دمای ماده ما تا 80 درجه سانتی گراد خواهد رسید.

2 ) فشار عملکردی: فشار عملکردی هم مثل دمای عملکردی، یکی دیگر از ویژگی های تاثیر گذار برای انتخاب شیلنگ می باشد، در این مورد باید فشاری که پمپ در سیستم هیدرولیک تولید می­‌کند را در نظر بگیریم و با توجه به آن شیلنگ مناسب را انتخاب کنیم. اگر حداکثر فشار مورد تحمل شیلنگ از فشار سیستم هیدرولیک کمتر باشد، استحکام در شیلنگ به مرور زمان کاهش می­ یابد و شیلنگ از هم گسیخته می­‌شود. و اگر حداکثر فشار قابل تحمل شیلنگ از فشار سیستم هیدرولیک بیشتر باشد، هزینه اضافی صرف کار بیهوده ای شده است و از لحاظ مالی توجیهی ندارد.

3 ) ضریب اصطکاک: در بعضی از موارد به خاطر طولانی بودن مسیر، اصطکاک در مسیر شیلنگ بسیار اهمیت پیدا می کند. پس در کنار دیگر ویژگی ­های شیلنگ ها، ضریب اصطکاک شیلنگ سوخت هم باید مد نظر باشد. پیشنهاد ما این است که از شیلنگی که ضریب اصطکاک پایین ­تر از باقی شیلنگ ها دارد استفاده شود تا سیال با دبی و هد منتقل شود. ضریب اصطکاک پایین، نشان دهنده­ کیفیت ساخت شیلنگ می باشد. اگر دبی و هد و ضریب اصطکاک اهمیت نداشته باشد، ضروری نیست هزینه ای اضافی کرد و شیلنگ با ضریب اصطکاک پایین استفاده نمود.

4 ) استحکام شیلنگ : شیلنگ با توجه به محلی که در آن به کار می رود، نیازمند استحکام و دوام متفاوت می باشد. بعضی از شیلنگ­ ها، درجا هایی به کار گرفته می‌­ رود که به شدت در معرض آسیب دیدگی است. احتمال دارد جسمی سخت به شیلنگ بخورد و سبب پاره شدن شیلنگ شود.

5 ) تاریخ مصرف: از مهم ­ترین نکته هایی که باید در خرید شیلنگ سوخت به آن توجه داشت. تاریخ انقضای شیلنگ می باشد. معمولا بر روی شیلنگ ها تاریخ تولید و انقضای آن درج می شود. بنابر این باید به آن توجه داشت.

در هنگام خرید شیلنگ بنزین ، علاوه بر نکات بالا باید به فشار وارده بر شلنگ، اندازه شلنگ و سازگاری شیمیایی آن نیز توجه کرد.تولید شلنگ ها با توجه به صنایع مختلف کاربرد آن شلنگ ها، انجام می‌ گردد .

برای داشتن یک خرید مطمئن بهتر است به مراکز متخصص و مجرب فروش شیلنگ صافی بنزین مراجعه کرد. چرا که این محصول از قسمت های حیاطی سیستم سوخت رسانی ماشین شما محسو ب می شود. در ادامه این مقاله به معرفی یکی از بهترین های این مجموعه ها می پردازیم. که سال ها است کار خود را در تولید و فروش انواع شلنگ صادراتی ادامه داده و رضایت مشتریان را همراه خود کرده است.

پخش مستقیم شیلنگ صافی بنزین پراید

پخش مستقیم شیلنگ صافی بنزین پراید مجموعه سپید پندار، بازار خرید و فروش انواع شلنگ آب و گاز می باشد، این مجموعه ارائه دهنده ی شیلنگ صافی بنزین،شیلنگ سوخت پراید و انواع مختلف خودرو های ایرانی می باشد. این مجموعه ، همواره کوشیده تا با ارائه بهترین محصولات به بازار، ضایت مشتریان را به خود جلب نماید. و با تولید اشتغال برای جوان ایرانی در عرصه بهبود اقتصاد کشور تلاش نماید. برای خرید محصولات این مجموعه و ثبت سفارش خود می توانید به سایت مجموعه سپید پندار مراجعه کنید.