مرجع خرید شیلنگ رادیاتور ۲۰۶

مجموعه ما، مرجع خرید شیلنگ رادیاتور ۲۰۶ و لوله پلیکا امروز به صورت عمده و با قیمت ارزان درب کارخانه می باشد. استفاده از شیلنگ رادیاتور مرغوب تاثیر بسیار زیادی در عملکرد بهینه موتور و جلوگیری از گرم شدن بد موقع موتور است. شما میتوانید برای خرید شلنگ رادیاتور سمند از طریق سایت با همکاران ما در واحد بازرگانی در ارتباط باشید.

مرجع خرید شیلنگ رادیاتور ۲۰۶

اطلاعاتی درباره شیلنگ رادیاتور خودرو

اطلاعاتی درباره شیلنگ رادیاتور خودرو لوله های رادیاتور عناصر اتصال دهنده سیستم خنک کننده خودرو هستند. آنها گردش مداوم مایع خنک کننده را فراهم می کنند و سفتی سیستم را حفظ می کنند. لوله های انشعاب با کیفیت بالا باید در برابر دماهای بالا، فشار سیال کار مقاومت کنند، در برابر تأثیرات شیمیایی و سایر عوامل مقاوم باشند. اینها محصولاتی هستند که فروشگاه اینترنتی ما با بهترین قیمت ارائه می دهد.

ویژگی های لوله های رادیاتور از نظر طراحی، اینها محصولات قالب گیری شده از مواد چند لایه یا لاستیک خاص هستند. خودروسازان نیز از جدیدترین مواد سیلیکونی و پلاستیکی برای لوله ها استفاده می کنند. شیلنگ های رادیاتور چیزی فراتر از شیلنگ های اتصال هستند. آنها شکل واضحی دارند که به پیکربندی محفظه موتور خودرو گره خورده است و به میزان ناچیزی متفاوت است.

به طور متوسط، شیلنگ ها و لوله های رادیاتور حدود 5-7 سال خدمت می کنند. سپس مشکلات شروع می شود: سایش منجر به ترک خوردگی مواد با از دست دادن سفتی، مشکلات یکپارچگی در مفاصل می شود. لوله های انشعاب قابل تعمیر نیستند و فقط باید با لوله های نو تعویض شوند. سفت شدن بیش از حد لوله با نوار یا گیره می تواند منجر به مشکلات کلی موتور شود.

خرید عناصر اتصال استفاده شده سیستم خنک کننده در هنگام جداسازی یک صرفه جویی خیالی است و نتیجه موقتی است. مشکلات معمولی که نیاز به تعویض نازل با نازل جدید دارند عبارتند از:

  • آسیب تصادفی به شکل ترک و پارگی در نتیجه تصادفات جاده ای،
  • مونتاژ / جداسازی قطعات و غیره؛
  • انقباض بیش از حد در مفاصل؛
  • آلودگی شدید در سیستم تا انسداد،
  • گرمای بیش از حد؛
  • تعویض نابهنگام با تخریب جزئی لوله انشعاب.

عواقب سیستم خنک کننده معیوب گرم شدن بیش از حد موتور، از دست دادن عملکرد، خاموش شدن کامل موتور است. و تعمیرات اساسی یک ماشین بسیار بیشتر از نصب به موقع لوله رادیاتور جدید هزینه خواهد داشت.

بررسی مقاومت بالای شیلنگ رادیاتور

بررسی مقاومت بالای شیلنگ رادیاتور شیلنگ های خنک کننده نادیده گرفته ترین اجزای هر خودرو هستند. با این حال، صاحبان خودرو از ترکیدن شیلنگ یا خرابی آن بسیار شگفت زده می شوند. شیلنگ ها کهنه می شوند و به مرور زمان سفت و ترک می خورد. آنها در معرض دما و فشار بالا تا 1.1 کیلوگرم بر سانتی متر مربع (در طول استفاده معمولی) هستند.

بدترین دشمن شیلنگ رادیاتور ماشین، نفت است که اگر روی شلنگ افتاد، باید فوراً آن را پاک کنید. اگر شیلنگ ها به درستی محکم نشده باشند، به اجزای اطراف ساییده می شوند و در نهایت منجر به سوراخ های دقیق می شوند.

هنگام بررسی سطح روغن، شیلنگ های مایع خنک کننده را نیز بررسی کنید. هر سه ماه یا پس از یک سواری طولانی و سریع، گیره ها را از نظر سفت بودن بررسی کنید. اگر گیره ها خیلی عمیق به شیلنگ ها بریدند، گیره را در امتداد شیلنگ بلغزانید یا شلنگ را تعویض کنید. اگر شلنگ سفت شد و ترک ها شروع به پیشرفت کردند، فوراً آن را تعویض کنید.

اگر پارگی شلنگ رخ داد، موتور را در اسرع وقت خاموش کنید. هود را با دقت باز کنید (ممکن است یک جت مایع خنک کننده داغ در زیر کاپوت وجود داشته باشد). در اسرع وقت یک پارچه ضخیم را روی پارگی بیندازید.

یک تکه پارچه دیگر را روی درپوش مخزن انبساط قرار دهید و برای کاهش فشار بچرخانید. در همان زمان، جت فروکش می کند و امکان تشخیص دقیق تر نقص وجود خواهد داشت. اگر مشکل از یکی از شیلنگ های کوچک باشد، ممکن است “اتصال کوتاه” قطع شود. اگر یکی از شیلنگ های بزرگ پاره شده باشد، می توان از نوار جراحی یا نوار چسب به عنوان یک اقدام موقت استفاده کرد.

اقدام موقت شدیدتر این است که شیلنگ را در هنگام شکست برش دهید و یک قطعه لوله فلزی را وارد کنید و شیلنگ را با دو گیره شلنگ محکم کنید. این دستگاه تا زمانی که بتوانید یک شلنگ جدید نصب کنید، مایع را به خوبی در خود نگه می دارد. اگر موتور داغ کار نمی کند هرگز آب سرد نریزید. این مطمئن ترین راه برای شکستن سرسیلندر است.

اگر مایع خنک کننده به اندازه کافی در سیستم وجود دارد، می توانید مایع سرد را با اضافه کردن آن به مایع داغ پر کنید. در نهایت اگر پارگی شیلنگ رخ داده باشد، قبل از هر اقدامی باید علت آن بررسی شود. پارگی می تواند به دلیل پیری شلنگ یا بی احتیاطی ایجاد شود.

در این حالت به جز تعویض شیلنگ نیازی به چیزی نیست. اما اگر شلنگ جدید بود، باید فورا علت آن بررسی شود. شیلنگ را با دو گیره شلنگ محکم کنید. این دستگاه تا زمانی که بتوانید یک شلنگ جدید نصب کنید، مایع را به خوبی در خود نگه می دارد. اگر موتور داغ کار نمی کند هرگز آب سرد نریزید: .

پارامتر های تعیین قیمت شیلنگ رادیاتور

پارامتر های تعیین قیمت شیلنگ رادیاتور برای ایجاد یک سطح قیمت مناسب و شکل‌گیری سیاست قیمت‌گذاری صحیح، تولیدکنندگان باید به طور منظم عواملی را که بر این جنبه‌ها تأثیر می‌گذارند تجزیه و تحلیل کند. موارد کلیدی عبارتند از:

  • تقاضا برای کالا.
  • تنظیم قیمت توسط ایالت
  • هزینه های تولید و فروش.
  • نرخ تورم.
  • رقابت
  • عوامل دیگر.

تقاضا عامل اصلی تاثیرگذار بر قیمت است تقاضا تاثیر بسزایی بر قیمت محصولات دارد. قیمت بستگی به این دارد که چه تعداد شیلنگ رادیاتور در یک قیمت معین می تواند توسط خریداران خریداری شود.

تقاضا عامل اصلی تاثیرگذار بر قیمت شیلنگ رادیاتور خودرو است. منحنی تقاضا رابطه معکوس بین تقاضا و قیمت آن را منعکس می کند. در شرایطی که افزایش قیمت وجود دارد، منحنی تقاضا کاهش می یابد و منحنی عرضه افزایش می یابد. دلیل آن این است که افزایش قیمت برای تولیدکنندگان جالب است و باعث افزایش فروش می شود

فروش مستقیم شیلنگ رادیاتور ۲۰۶

فروش مستقیم شیلنگ رادیاتور ۲۰۶ فروش مستقیم انواع شیلنگ رادیاتور ازجمله شیلنگ رادیاتور ۲۰۹ و ۲۰۶ و لوله پلیکا تبریز به صورت عمده و با کیفیتی تضمینی از طریق این سایت، توانسته بازخورد خوبی از سمت خریداران به سوی مجموعه ما روانه نماید .بررسی بازار انواع شلنگ های رادیاتور نشان دهنده آن است که در صورت توجه تولیدکنندگان به امر تجاری سازی می توان صادرات موفقی از ایران به کشورهای همسایه و کشورهای حوزه اوراسیا انجام داد که این امر مستلزم نگاه صادرات محور فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان می باشد.