مرجع خرید شلنگ آب سیلیکونی متری

شلنگ آب سیلیکونی و لوله پلی اتیلن یزد بسپار همانگونه که از نام آن پیداست از ماده اولیه ای به نام سیلیکون ساخته شده و این امر آن را مقاوم در برابر تحمل دماهای گوناگون نموده است. رنگ این محصولات معمولاً به صورت شفاف و نیمه شفاف بوده و هیچگونه مواد سمی در ساختار آنها وجود ندارد. مجموعه اینترنتی که در حال حاضر مشاهده می کنید یکی بزرگترین مراجع خرید انواع شیلنگ آب به صورت متری در ایران است و بهترین نمونه این محصولات را در دسترس مشتریان خویش قرار می دهد.مرجع خرید شلنگ آب سیلیکونی متری

تاثیر کیفیت شیلنگ بر قیمت آن

تاثیر کیفیت شیلنگ بر قیمت آن شیلنگ ها بر مبنای کارایی که از آنها انتظار می رود، دارای جنس و کیفیت متفاوتی هستند و مسلماً قیمت نهایی آنها با توجه به جنس مواد اولیه و مرغوبیت آن مشخص می گردد.
به عنوان مثال برخی از انواع شلنگ آب متری تنها برای مصارف خانگی مناسب هستند و می توان از طریق آنها باغچه را آبیاری نمود، حیاط و یا ماشین را شست و مسلماً کیفیت مواد اولیه آنها در حد متوسطی است. اما برخی دیگر از شیلنگ ها برای مراکز صنعتی و یا کشاورزی کاربرد دارند و ممکن است برای مدتهای طولانی در معرض نور آفتاب قرار بگیرند و یا انواع مواد شیمیایی از آنها عبور داده شود، بنابراین باید جنس مواد اولیه آنها متفاوت بوده و حتی در برخی از مواقع به صورت دو جداره ساخته شوند تا کیفیت و کارایی لازم را داشته باشند و این امر ارزش و قیمت آنها را نسبت به نمونه های خانگی آن افزایش می دهد.
و اما یکی دیگر از بهترین نوع این محصولات شیلنگ سیلیکونی نسوز است؛ این شیلنگ از این توانایی برخوردار است که دمای 100 تا 250 درجه سانتیگراد را به خوبی تحمل کرده و هیچگونه تغییری در ساختار آن به وجود نیاید و چون میکروب ها و قارچ ها نمی توانند درون آن رشد کنند، بنابراین برای مصارف پزشکی و تهیه عرقیجاتی مانند گلاب مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت فروش شلنگ آب سیلیکونی اصفهان

قیمت فروش شلنگ آب سیلیکونی اصفهان شیلنگ آب سیلیکونی نسوز اصفهان و لوله آب آذین سپاهان را می توان در مراکز صنعتی، تولید مواد غذایی و مصارف پزشکی استفاده نمود و به علت همین کاربردهای گسترده آن است که قیمت فروش آن نسبت به سایر نمونه های آن بیشتر می باشد.
این شیلنگ ها در برابر کشیدگی، پارگی و ساییدگی مقاومت بسیار بالایی دارند و انعطاف مواد اولیه درون آنها به قدری زیاد است که پس از هر بار استفاده و با گذر زمان، دوباره به حالت اولیه خود باز می گردد و جنس اصلی آن سخت و شکننده نمی شود و می توان به راحتی آن را جمع کرد و برای استفاده بعدی در یک جای مناسب قرار داد.