مراجع فروش شیلنگ فشار قوی پکیج

اگر کارگاه تولیدی دارید و یا می خواهید کارخانه صنعتی خود را با شیلنگ فشار قوی پکیج تجهیز کنید سایت ما از مراجع فروش بدون واسطه است که قیمت مناسب از محل تولید را به شما پیشنهاد می دهد و اگر قصد خرید عمده شیلنگ های پکیج برای فروشگاه فیزیکی خود دارید و پخش کننده تاسیسات ساختمان هستید تیم بازرگانی ما گستره ای از برندهای مختلف شیلنگ پکیج وارداتی و ایرانی را به شما معرفی می کند.

مراجع فروش شیلنگ فشار قوی پکیج

کاربرد شیلنگ فشارقوی در صنایع مختلف

کاربرد شیلنگ فشارقوی در صنایع مختلف برای انتقال انواع سیالات و گازها در صنایع مختلف آب و گاز بخصوص در پکیج های خانگی از شیلنگ های فشار قوی با اتصالات مرغوب استفاده می شود و از تجهیزات کارآمد در تاسیسات آبگرم ساختمان است و انتقال مایعات و گازها را با اصطکاک مطمئن انجام می دهد.

به منظور جلوگیری از هر گونه ضربه یا فشار اضافی به شیلنگ ها سطح آنها را با الیاف استیل یا آلومینیوم پوشانده و مغزی شیلنگ گاز های را از تیوپ EPDM ویژه آب آشامیدنى ساخته که در برابر حرارت مقاومت زیادی دارد.

از شیلنگ های فشار قوی می توان در آبیاری باغچه و پارک های شهری و آبیاری گل ها و شستن ماشین در کارواش ها استفاده کرد که این شیلنگ ها در این حالت نیمه صنعتی تلقی می گردند. شیلنگ فشار قوی بیشترین کاربرد را در سیستم های اطفاء حریق در ساختمان و مراکز آتش نشانی که در شهرهای مختلف دایر هستند به خود اختصاص داده است به طوری که این مراکز مشتریان ثابت شیرهای فشار قوی محسوب می گردند و از آنها برای انتقال آب به محل آتش استفاده می کنند.

معرفی مصارف مختلف شیلنگ فشار قوی

معرفی مصارف مختلف شیلنگ فشار قوی بخاری های گازسوز، پکیج ها، سیستم های اطفاء حریق و تمام وسایل گازسوز از جمله مهمترین مصارف شیلنگ های فشار قوی هستند، اما مصارف دیگر این شلنگ ها در ادامه بیان می گردد تا با طیف گسترده استفاده از این شیلنگ ها بیشتر آشنا گردید.

شلنگ زیر پکیج قوی دو سر مهره در رادیاتوهای دیواری و فن کوئل های زمینی کاربرد دارند و در میان همه شیلنگ های معروف شیلنگ های گازی از طراحی بهتر و لایه قوی تر استفاده می گردد.

کاربرد شیلنگ های فشار قوی در تامین آب کارواش ها و سیستم های آبیاری قطره ای زمین های کشاورزی ادامه داشته و تا کارخانجات صنعتی و تولیدی مواد غذایی ادامه پیدا کرده است.

شیلنگ های فشار قوی و اتصالات آن در صنایع نفت و گاز اغلب دارای کیفت و لایه قوی تر بوده لذا قیمت آن نسبت به سایر انواع شیلنگ صنعتی بیشتر است.

در زیر به یک تقسیم بندی کلی از انواع شیلنگ ها در کاربردهای مختلف می پردازیم:

  • شیلنگ آب که برای انتقال آب با دبی مختلف از مصارف خانگی مانند شیلنگ زیر پکیج تا کشاورزی مورد استفاده است.
  • شیلنگ سیمان که برای انتقال سنگدان ها و یا بتن آماده در پروژه های عمرانی و برج های بلند مرتبه کاربرد دارد.
  • شیلنگ های سم پاش که سم مایع را با فشار در مزارع و باغات کشاورزی پخش می کنند.
  • شیلنگ های فشار قوی پمپ بنزینی که انتقال بنزین را در مراکز توزیع بنزین انجام می دهند.
  • شیلنگ صنعتی دریایی که انتقال سوخت قایق ها و کشتی ها در بند را بر عهده دارند.

برای تامین شیلنگ فشار قوی مورد نیاز خود در هر کدام از موارد بالا و دیگر انواع مصارف صنعتی که در اینجا به آنها اشاره نشده است می توانید از مشاوره رایگان تیم فروش سایت ما بهره ببرید.

ساختار شیلنگ گاز پکیج چگونه است؟

ساختار شیلنگ گاز پکیج چگونه است؟ به منظور جلوگیری از هر گونه ضربه یا فشار اضافی به شیلنگ ها سطح آنها را با الیاف استیل یا آلومینیوم پوشانده و مغزی شیلنگ های را از تیوپ EPDM ویژه آب آشامیدنى ساخته که در برابر حرارت مقاومت زیادی دارد.

مشخصات اکثر شیلنگ های مورد استفاده در پکیج ها را می توان به موارد زیر خلاصه کرد که قابلیت تحمل فشار و تحمل دما را دارند و از یک نوع لاشر لاستیکی مرغوب به همراه مهره از ترکیب نیکل و برنج برای اتصال استفاده می گردد.

سایر متعلقات این شیلنگ ها را می توان به روکش از جنس استیل و بوش های از جنس برنج و سر شلنگی اکستروژن خلاصه کرد و از تیوب های مخصوص انتقال آب آشامیدنی در جداره داخلی لوله ها می توان استفاده کرد که مطابق با استاندارد ایران هستند.

ورودی اصلی که دارایی قطر حدود 2/5 اینچ است و یک خروجی است که قطر یکسان با ورودی دارد و زندگی یک سری واشرهای ضد نشتی گاز در این شیلنگ تعمیر کاران استفاده می کنند.

بوبین یکی دیگر از متعلقات این شیر تحت فشار است که با برق معمول شهر به کار می افتد و توسط کابل به شیر اصلی وصل می گردد.

مازوله گاز یکی دیگر از متعلقات مهم است که با برق 24 ولت کار کرده و تنظیم شعله های کوتاه و بلند را بر عهده گرفته و از لوله تعبیه شده روی بدنه شیر و تنظیم پیچ برای کاهش فشار گاز استفاده می شود.

شرکت شیلنگ گاز تبریز ارائه دهنده انواع شیلنگ های صنایع مختلف در ایران آماده پاسخ‌گویی سفارشات مشتریان در تمام طول سال است.

سفارش مستقیم شیلنگ فشار قوی پکیج

سفارش مستقیم شیلنگ فشار قوی پکیج معیارهای مختلفی برای تقسیم بندی انواع شیلنگ های پنوماتیک در نظر گرفته شده است این شیلنگ ها براساس نوع ماده ای که توسط آنها انتقال داده می شود قابل شناسایی اند چرا که انتقال مایعات و گازها با شیلنگ های مرتبط با آن ماده انجام می گردد که هر کدام خصوصیات منحصر دارد.

دومین معیار برای دسته بندی شیلنگ ها ضخامت و دوام آنها در برابر انواع فشار و ضربه و فرسودگی است که با توجه به کیفیت های مختلف می توان آنها را به بازار عرضه کرد.

نوع مواد اولیه به کار رفته یا نوع مواد سازنده در فرایند تولید این محصولات یک معیار مهم دیگر برای تقسیم بندی آنها محسوب می شود.

قیمت شیلنگ های فشار قوی به دلیل نوسانات بازار عین شده و اتحادیه های تاسیسات و لوازم تاسیسات قیمت نهایی را تعین می کنند.

شیلنگ گاز 1/2 های فشار قوی مصارف زیادی در فن کوئل و آبگرم کن و پکیج دارند و طراحی آنها بر اساس قطره‌ای استاندارد ایران انجام می گیرد.

یکی از بهترین نوع شیلنگ های فشار قوی نوع استیل یک سر مهره و یک سر شیر است که در اکثر مواقع طول های 30 سانتیمتر را مشتریان انتخاب می کنند و هر صورت کارتن های 100 عددی در بازار عرضه می گردند.

البته کارتن های 50 عددی و 150 عددی این نوع شیلنگ ها هم قابل سفارش است و برای انتخاب بسته بندی و نوع شیلنگ فروشگاه خود می توانید از مشاورین فروش ما درخواست مشاوره بگیرید.

3

  1. درود بر شما و خدا قوت … تنوع سایز های ارائه شده توسط این شرکت موجب ارتقای سهم بازار و سودآوری و در نتیجه اشتغال زایی برای کشور خواهد شد. باتشکر از شما که به اقتصاد کشور کمک میکنید.

  2. با اختلاف بهترین قیمت شیلنگ رو این سایت داشت. ممنونم از شما بابت این سایت و فروش خوبتون.

  3. سفارشم رسید مرسی ازتون چه شیلنگ خوب و باکیفیته از خریدم راضیم.