قیمت فروش شیلنگ آتش نشانی 4 اینچ

قیمت شیلنگ آتش نشانی 4 اینچ و شیلنگ آب لباسشویی ال جی، برای فروش توسط این واحد، بسیار منصفانه و ارزان تعیین شده است. شیلنگ یادشده، توسط یکی از واحد‌های تولیدی، با استفاده از مدرنترین ماشین‌آلات تمام اتوماتیک و مواد اولیه‌ی فوق العاده مرغوب و اعلاء، زیر نظر مهندسینی زبردست و کارآزموده با نظارت و کنترل کیفی سخت‌گیرانه، تولید و روانه بازار شده‌ است. قیمت شیلنگ آتش نشانی ایرانی مذکور، کیفیت سوپر اعلاء در کنار تضمین کیفیت صد درصدی، جمع زیاد از خبرگان و دست اندرکاران با تجربه و قدیمی این صنف را مجذوب خود نموده و باعث شده تا هر ساله بخش زیادی از سفارشات خود را به این کالای ممتاز و درجه‌ی یک اختصاص دهند.

قیمت فروش شیلنگ آتش نشانی 4 اینچ

آشنایی با انواع شیلنگ های آتش نشانی

آشنایی با انواع شیلنگ های آتش نشانی یکی از پر مصرف ‌ترین و البته کارآمد ترین اقلام مورد استفاده، در حوزه‌ی اطفاء حریق، نه تنها در میهن عزیزمان، بلکه د سر تا سر این کره‌ی خاکی، شیلنگ آتش نشانی و شیلنگ پمپ باد فشار قوی می‌باشد گستردگی تنوع در اماکن و یا صنایع قابل استفاده از آن، سبب گردیده تا کارخانه‌های تولید کننده، برای تامین انواع نیازمندی های کاربران، انوع گوناگونی از این کالا را تولید و روانه‌ی بازار مصرف نمایند.

هرچند که تقسیم بندی اصلی که به اعتبار جنس، سایز، نوع کاربرد، شکل، روش تولید و بسیاری دیگر از آیتم ها صورت می‌گیرد، لیکن به دلیل عدم امکان پرداختن به تمامی آن مواد، در ادامه‌ی مطالب این بخش برخی انواع شیلنگ ها، بر اساس آنه در بازار فروش رواج داشته و توسط عموم استفاده میگردد، به استحضار شما عزیزان خواهد رسید:

  • از نظر سایز سطح مقطع مفید و دبی انتقال سیالات, دارای انواع مختلفی هستند؛ مانند: شیلنگ آب 1 اینچ، ۱.۵ اینچ. ۲ اینچ، ۲.۵ اینچ، ۳ اینچ، ۴ اینچ و ۶ اینچ. که بنا به نیاز مقدار سیال قابل جابجایی ( دبی خروجی ) انتخاب می گردند.
  • بر اساس نوع سیال قابل عبور: آب خالص، پودر یا کف، انواع گاز اطفاء حریق.
  • بواسطه‌ی مواد اولیه‌ی به کار رفته در تولید، مانند لایه‌ی خارجی تشکیل شده از جنس برزنت، پی وی سی نرم، پلاستیک سخت یا منجید دار. ( برای تولید علاوه بر پی وی سی از انواع متریال مانند نخ ‌‌‌‌های پرلون، با بافت ساده یا مدور و دیگر ترکیبات نانو جدید و ضد حرارت نیز استفاده می‌شود )
  • میزان فشار قابل تحمل، در انواع شیلنگ‌ها، متغییر بوده و به عنوان نمونه از ده بار فشار تا چهل و پنج بار فشار، قابل انتخاب و به کارگیری است.
  • از نظر متراژ، ممکن است برخی شلنگ ها، به صورت حلقه های کامل ( پنجاه متری ) و برخی دیگر در قطعات کوچکتر مانند: ۲۰ متری، ۲۵ متری و ۳۵ متری در بازار به فروش برسند.

اطلاعاتی مفید درباره شیلنگ آتش نشانی

اطلاعاتی مفید درباره شیلنگ آتش نشانی در ادامه، برخی اطلاعات کاربردی و نکات جالب توجه، که دانستن آن‌ها خالی از لطف نیست برای آشنایی بیشتر شما خوانندگان گران ‌‌‌‌‌قدر تقدیم حضورتان ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌می‌گردد:

  • طول استاندارد در نظر گرفته شده بین المللی شیلنگ بین بیست تا بیست و پنج متر در جهان لحاظ شده که البته برخی کشورها با سیستم های بومی سازی آتش نشانی، آن را تغییر داده ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌که مثلاً در انگلستان این عدد ۲۵ متر و در کشور عزیزمان ایران، ۲۰ متر است.
  • در هنگام عملیات‌های اطفاء حریق و یا سایر امکاکنی که بخواهند ط شیلنگ‌های آتش نشانی را بیشتر نمایند از قطعه‌ی رابط آلومیمینیومی به نام کوپلینگ، استفاده می‌نمایند.
  • متریال به کار رفته در لایه‌های داخلی انواع شیلنگ ‌‌‌‌ها را، متناسب با نوع سیال به گونه ای انتخاب می‌کنند که علیرغم تسهیل در جابجایی و ایجاد کمترین میزان اصطکاک، بیشترین مقاومت ممکن در برابر فرسایش را از خود نشان دهد.
  • میزان پرتاب آبب و دبی خروجی، ارتباط مستقیمی با قطر و تحمل فشار شیلنگ دارد. این موضوع برای کادر زحمت کش و از جان گذشته‌ی آتش نشانی دارای اهمیت بسزایی است زیرا در صورت کوچکترین خطا در محاسبات و انتخاب غیر اصولی شیلنگ؛ ممکن است حین عملیات امدادی، ترکیدگی شیلنگ را در پی داشته و خدایی ناکرده عواقب جبران ناپذیری را موجب شود.
  • جالب است بدانیم اولین کاربرد شیلنگ آتش نشانی به حدود ۱۵۰ سال قبل بازگشته، و در طول این مدت، به لطف پیشرفت‌های علمی و تکنولوژیکی، نسل جدیدی از شیلنگ ها ( جنس نانو و تولید با استفاده از خطوط تولید هایتک ) تولید شده‌اند که علیرغم وزن بسیار سبک و انعطاف پذیری فوق‌العاده، فشار زیادی را تحمل و در برابر آسیب‌ها‌ی مختلف، از جمله خراشیدگی و حتی حرارت های زیاد، مقاوم هستند.

چه عواملی بر کیفیت شیلنگ آب تاثیر دارد

چه عواملی بر کیفیت شیلنگ آب تاثیر دارد کیفیت شیلنگ های آب، به دلیل تقاضای گسترده‌ی موجود از طرف مصرف کنندگان و تولید این کالا توسط تولیدکنندگان داخلی و خارجی با استفاده از انواع مواد اولیه‌ی و دستگاه‌ها مختلف و همچنین طی نمودن فرآیند‌های گوناگون برای تولید، متفاوت می‌باشد.

برای آشنایی بیشتر شما دوستان و همراهان همیشگی، برخی نکات حائز اهمیت و تاثیر گذار بر مرغوبیت شیلنگ آب، به صورت خلاصه و تیتر وار، در ادامه‌ی مطالب این بخش، به اطلاع می‌رسد:

  • یکی از اصلی ترین عوامل برای تعیین گرید ممتاز یک شیلنگ، مواد اولیه‌ی مورد استفاده در تولید آن‌ها می‌باشد.
  • وزن سبک، رنگ شفاف و انعطاف‌پذیر ی از جمله نشانه‌های مهم در تعیین کیفیت درجه‌ی یک و مرغوب برای شیلنگ است.
  • داشتن مقاومت مناسب در برابر، عوامل اقلیمی سخت ( تنش‌های حرارتی، اشعه‌ی نور خورشید، ضربه و فشار بر اثر اصابت اجسام سخت ) لازمه‌ی شیلنگ آب صادراتی و مرغوب است.
  • ضخامت کافی لایه‌ی داخلی، برای مقابله با فرسایش هنگام عبور سیال، برای گرید عالی شیلنگ ضروری است.

عرضه بدون واسطه شیلنگ آتش نشانی 4 اینچ

عرضه بدون واسطه شیلنگ آتش نشانی 4 اینچ این واحد فروش، افتخار دارد که سال‌های متمادی است، در راستای عرضه‌ی انواع شیلنگ‌های آتش‌نشانی به صورت حرفه‌ای و تخصصی مشغول بوده؛ و همه ساله، بخش عمده‌ای از نیازمندیهای مشتریان را در این حوزه تامین می‌نماید.

در راستای کسب رضایت ‌‌‌‌‌‌‌مندی مراجعه کنندگان عزیز، کلکسیونی بی نظیر و استثنایی از انواع شیلنگ ۴ اینچ آتش‌نشانی در انواع جنس و طرح‌های متنوع و با کیفیتی اعلاء و سوپر استاندارد را تهیه و به منظور کاهش قیمت تمام شده به صورت مستقیم و با حذف کلیه‌ی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌واسطه‌ها توزیع می‌نماید.

تجار، بازرگانان و مشتریان محترم برای خرید شیلنگ آب عمده آتش نشانی و اطلاع از مشخصات فنی، تصاویر و قیمت های روز ، می توانند به کانال ‌‌‌‌‌های ارتباطی و همچنین سایت ا ینترنتی این مجموعه مراجعه و سفارش های خود را به صورت آنلاین ثبت و پرداخت نمایند.

از آنجا که استانداردهای بین‌المللی در تولید شیلنگ ۴ اینچ، در حد بالا رعایت گردیده، کیفیت آن به صورت صد درصدی تضمین و از نظر قیمت در مقایسه با انواع مشابه موجود در بازار، بسیار ارزان و مقرون به صرفه‌ است.