قیمت فروش شلنگ پیسوال 1/2 در 3/8

شلنگ پیسوال از شلنگ های دو سر مهره بوده که به عنوان کاربردی ترین وسایل در تاسیسات آبی ساختمان شناخته شده است و در طول و قطر های متفاوتی تولید گردیده است.

و اما قیمت فروش شلنگ پیسوال 1/2 و لوله آب سایز 25 به عوامل مختلفی مانند کیفیت مواد اولیه، جنس بدنه و طول شلنگ، وسایل جانبی وابسته به شلنگ، شرکت سازنده، نحوه فروش، هزینه های حمل و نقل و  سایر هزینه های جانبی بستگی خواهد داشت.

قیمت فروش شلنگ پیسوال 1/2 در 3/8

شلنگ پیسوال 1/2 بسته بندی شده 2 عددی

شلنگ پیسوال 1/2 بسته بندی شده 2 عددی

در واقع وظیفه شلنگ پیسوال این بوده که دو عدد شیر پیسوال را به یکدیگر متصل نماید. البته باید توجه داشته باشیم که این نمونه شلنگ را به طور مستقیم نمی توان به شیر آب متصل نمود. بنابراین شلنگ را باید بعد از اتصال شیر کنترل جریان و یا بعد از شیر پیسوال وصل نمود.

در ضمن شکل ظاهری شلنگ های پیسوال شبیه شلنگ های آب یا شلنگ یکسر مهره می باشد، اما با این تفاوت که سطح بیرونی شلنگ، به صورت لایه لایه و توری شکل می باشد.

نمونه های مختلف شلنگ های پیسوال بر اساس قطر شلنگ و طول شلنگ دسته بندی خواهند شد و هم چنین علاوه بر موارد گفته شده، شلنگ های پیسوال را می توان بر اساس اتصال های نر و مادگی تقسیم بندی نمود.

البته لازم به ذکر است که قطر شلنگ پیسوال وابسته به سایز مهره ای بوده که در انتهای شلنگ بسته می شود و در مجموع سایز این شلنگ ها در اندازه های ۱.۲، ۲.۱، ۴.۳ و ۸.۳ می باشد.

و اما در این بخش به مشخصات فنی شلنگ پیسوال ۱.۲ خواهیم پرداخت.

در ابتدا باید جنس بدنه شلنگ را بررسی نمود. معمولا جنس بدنه ی این شلنگ ها از فلز بوده و لایه داخلی آن ها از جنس پی وی سی می باشد.

و با توجه به ساختار توری شکل لایه خارجی، شلنگ های پیسوال از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشند.

به دلیل لایه داخلی پی وی سی که داشته در برابر جذب رسوبات، زنگ زدگی و پوسیدگی بسیار مقاوم می باشند.

البته شلنگ پیسوال ۱.۲ از نصب آسانی برخوردار می باشد، به گونه ای که می توان تنها به کمک یک آچار و حتی با دست آن را در محل مورد نظر نصب نمود.

در ضمن این محصول در بسته بندی های مختلفی ارائه می گردد، اما شلنگ پیسوال ۱.۲ معمولا در بسته بندی های ۲ عددی قرار گرفته شده است.

فروشنده شلنگ پیسوال یکسر مهره 1/2 رزوه m8

فروشنده شلنگ پیسوال یکسر مهره 1/2 رزوه m8

در حقیقت شلنگ پیسوال و لوله اب چاه از تنوع بالایی برخوردار بوده و یکی از نمونه های پرکاربرد، شلنگ پیسوال یکسر مهره ۱/۲ رزوه  m۸ می باشد.

و در همین راستا فروشنده شلنگ پیسوال m8 موظف است که خریداران را با نمونه های مختلف این محصول آشنا کرده و اطلاعات لازم را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.