قیمت عمده شیلنگ پکیج 1/2

شیلنگ پکیج، یکی از چیز هایی است که در همه ساختمان های مسکونی، چه ساختمان هایی که دارای پکیج می باشند و چه منازل بدون پکیج لازم و ضروری است. چرا که این شیلنگ ها بر خلاف اسم خود تنها در پکیج ها کاربرد ندارند و در لوله کشی هیا سرویس بهداشتی، روشویی و ظرفشویی ها و اتصال آبگرمکن ها نیز نقش دارند. شیلنگ های پکیج ابعاد و اندازه های مختلفی دارند که یکی از پرکاربرد ترین آن ها شیلنگ پکیج 1/2 اینچی می باشد. در این مقاله قصد داریم به عوامل تاثیرگذار بر کیفیت شیلنگ پکیج و میزان مقاومت آن ها در برابر عوامل خارجی مانند رطوبت بپردازیم.

قیمت عمده شیلنگ پکیج 1/2

عوامل تاثیرگذار بر کیفیت شیلنگ پکیج

عوامل تاثیرگذار بر کیفیت شیلنگ پکیج عوامل و فاکتور های متعدد و مختلفی در کیفیت و مقاومت شیلنگ های پکیج تاثیرگذار می باشد. این فاکتور ها به شرح زیر می باشد:

1 ) نوع ساختار: ساختار شلنگ های پکیج در کیفیت آن ها تاثیر گذار می باشد. شلنگ ها در چند مدل مختلف تولید می شوند و هریک دارای سیستمی مشخص برای کاربرد های مختلف اند. مثلا شلنگ های یک سر مهر با شلنگ های دو سر مهر تفاوت عملکردی دارند. و این تفاوت بر کیفیت و دوام آن ها تاثیر خواهد گذاشت.

2 ) انعطاف پذیری: انعطاف پذیری در بالابردن کیفیت شلنگ ها نقش مهمی دارد. این شلنگ ها به علت عبور همیشگی و طولانی مدت آب های گرم و سرد از داخل شان دچار مستهلک شدن و فرسودگی خواهند شد. بنابرایناگه شلنگ مورد استفاده ما دارای انعطاف پذیری باشد، در برابر این استهلاک مقاوم خواهد بود.

3 ) طول و قطر در شیلنگ ها: بر اساس فرمول های مکانیک سیالات قطر شیلنگ و در حالت کلی مجرا های سیال بر فشاری که از طرف سیال بر شلنگ وارد می شود رابطه عکس دارد. یعنی هر چه قطر شلنگ بیشتر باشد فشاری که از طرف سیال به آن وارد خواهد شد کمتر می شود. بنابراین با کم شدن این فشار بر دواره های شلنگ عمر آن افزایش پیدا خواهد کرد.

4 ) جریان آب استاندارد: بسیاری از شیلنگ های پکیج ها با ساختاری ارتجاعی طراحی و ساخته می شوند. ارتجاعی بودن این شیلنگ ها سبب می شود تا در زمان تغییر زاویه شلنگ ها، تغییر چندانی در شدت جریان آب آن ها ایجاد نگردد. به همین سبب ،آب از میان شیلنگ های ارتجاعی با شدت جریان استانداردی منتقل می شود.

5 ) مقاومت در برابر آفتاب: این عامل، فاکتور مهمی در شلنگ پکیج نیست اما باید به آن دقت شود. شلنگ های پکیج به علت مخفی بودن، خیلی در برابر نور آفتاب قرار نمی گیرند. اما در کاربرد های مختلفی از این شلنگ ها، از آن ها در برابر نور مستقیم خورشید استفاده می کنند. پس باید به این نکته نیز دقت شود. شیلنگ های پکیجی که از فولاد و استیل تولید می گردند، در برابر آفتاب مقاومت بالایی دارند و از آن ها می توان در بیرون از ساختمان نیز استفاده کرد.

مختصری درباره انواع شیلنگ پکیج

مختصری درباره انواع شیلنگ پکیج شیلنگ های پکیج ، به دو دسته کلی تقسیم بندی می شوند:

1 ) شیلنگ های دو سر : این شیلنگ ها، در انواع آبگرمکن ها و لوله کشی های ساختمان ها و پکیج های دیواری استفاده می شود. و دو طرف آن دارای مهره می باشد .

2 ) شیلنگ های یک سر مهر: شیلنگ های موسوم به یک سر مهره ، راه اتصال شیرآلات ساختمانی به لوله‌های آب ساختمان است. که در خیلی از منازل، این شلنگ ها ،در سرویس های بهداشتی و زیر دست شویی ها پیدا می شود و به دلیل انعطاف و مرغوبیت بالای خود و کیفیت بخوب دارای کاربرد بسیار زیادی در سطح ساختمان ها است.

مواردی که در تولید انواع شیلنگ های پکیج باید به ان ها توجه داشت فاکتور هایی همچون اندازه شیلنگ، سازگاری شلنگ با مواد مختلف و فشار وارد بر شیلنگ می باشد. همچنین شیلنگ های پکیج بر اساس نوع ماده ای که از آن عبور می کند نیز به انواع مختلفی تقسیم می شود. این مواد می توانند بخار ، انواع گاز ها یا مواد اسیدی ، انواع روغن ها و یا حتی مواد نفتی باشند.

یکی از مهم ترین انواع شیلنگ های پکیج نوع حصیری آن می باشد.شیلنگ های حصیری نوع اصلی شیلنگ های پکیجی می باشند.شیلنگ های حصیری نوعی از شیلنگ های صنعتی اند که معمولا رنگ آن ها طوسی بوده و در انواع مختلفی وجود دارند. این شلنگ ها نیز همانند مواردی که در بالای برای کاربرد شلنگ پکیج گفته شد در اتصال لوازم و تجهیزات خانگی به سیستم های لوله ­کشی مانند اتصالات زیر روشویی ،آبگرمگن دیواری، زیر ظرفشویی و پکیج ها و نیز تمیز نگه داشتن دستگاه ها در کارخانجات نقش دارند.

میزان مقاومت شیلنگ پکیج در برابر رطوبت

میزان مقاومت شیلنگ پکیج در برابر رطوبت مواردی همچون رطوبت محیط، شرایط کار با شلنگ ، دمای محیط استفاده از شلنگ پکیج، فشاری که بر آن وارد می شود و نوع سیال درون شلنگ در طول عمر و مقاومت شیلنگ نقش مهمی دارند.

جنس شلنگ ها از استیل و فولاد می باشد و با قرار گرفتن در برابر رطوبت طولانی احتمال زنگ زدگی و سایش آن ها وجود دارد.اثر رطوبت می تواند شلنگ ها را سریع تر پیر و فرسوده کند.پس محافظت از شلنگ ها در برابر نشتی آب و محیط های مرطوب الزامی می باشد.مراقبت از شلنگ ها در برابر این امر باعث افزایش عمرشلنگ می شود. رطوبت هایی که در بعضی از ساختمان ها بر اثر نشت شلنگ آب یا پکیج به وجود آمده است، گاه باعث آسیب دیدگی ها و صدمات جبران ناپذیری در ساختمان ها شده و نه تنها باعث پوسیدگی خود شلنگ شده بلکه بخشی از ساختمان را نیز تخریب کرده است. پس علاوه بر توجه به بستن شلنگ ها باید به جنس و برند آن نیز توجه داشت که شلنگی مرغوب و درجه یک خرید.

تولید عمده شیلنگ پکیج 1/2

تولید عمده شیلنگ پکیج 1/2 مجموعه سپید پندار، بازار خرید و فروش انواع مختلف شیلنگ از جمله شیلنگ آب، گاز وپکیج می باشد. محصولات این مجموعه از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و در اکثر خانه های ایرانی دیده می شوند. این مجموعه انواع مختلف شیلنگ پکیج مانند شیلنگ استیل پکیج و شیلنگ فشار قوی پکیج را تولید و روانه بازار می کند. این شیلنگ ها در اندازه های مختلفی تولید می شوند که پرکاربرد ترین و مهم ترین این اندازه ها، شیلنگ پکیج 1 اینچی و شیلنگ پکیج 3/4 اینچی می باشد. برای مشاهده تمامی محصولات مجموعه سپید پندار می توانید به سایت این شرکت مراجعه کرده و سفارش خود را نیز در آن به ثبت برسانید.