قیمت عمده شیلنگ هیدرولیک

شیلنگ های هیدرولیکی و لوله آب 1/2 پلاستیکی سیاه یکی از ابزار های پرمصرف در زندگی امروز بشر هستند چون استفاده از سیستم های هیدرولیکی که در آن ها سیالاتی را با کمک شیلنگ در بخش های داخلی این سیستم ها جابجا می کنند تا حد زیادی افزایش یافته است، تعیین به روز ترین قیمت شیلنگ هیدرولیک در مراکز خرید و فروش عمده این محصول صورت می گیرد و این نرخ به مسائلی مثل درجه کیفی و مارک محصول مورد نظر بستگی خواهد داشت.

قیمت عمده شیلنگ هیدرولیک

ساختار شیلنگ های هیدرولیک چگونه است؟

ساختار شیلنگ های هیدرولیک چگونه است؟ همانطور که در بخش اول به صورت مختصر اشاره شد، شیلنگ های هیدرولیکی وسایلی هستند که از آن ها به عنوان یک مجرای انتقال سیالات در قسمت های مختلف یک سیستم هیدرولک استفاده می شود و انتقال این مواد که اکثرا به صورت مایع هستند باید با فشار و سرعت بالا و با ضریب اطمینان خیلی زیادی صورت بگیرد، یعنی اینکه این مواد به هیچ وجه نباید از داخل شیلنگ ها به بیرون نشت کنند.

به همین دلیل هم ساختار این محصولات با شیلنگ های عادی که همه ما در خانه های خود استفاده می کنیم کمی متفاوت است و فقط یک لایه پلاسنیکی نرم و قابل انعطاف نیستند، بلکه باید از راه هایی برای بالا بردن مقاومت ساختار و استحکام این محصولات در برابر وارد آمدن فشار خیلی زیاد و حرکت سریع سیالاتی که بعضا داغ هستند.

از داخشان، استفاده شود و در اصل این محصولات باید مقاوم سازی گردند.

  • برای انجام دادن این کار این محصولات را با استفاده از دو یا سه جداره کاملا به هم پیوسته، محکم و منسجم تولید می کنند، این لایه ها شامل یک جداره پلاستیکی تقریبا منعطف به عنوان لایه فوقانی، سپس یک لایه محافظ تولید شده از سیم های فولادی بافته شده یا الیاف نخی به هم تابیده به عنوان لایه میانی و در نهایت یک لایه ترموپلاستیکی دیگر به عنوان لایه آخر شیلنگ هستند که لایه میانی را در جای خود تثبیت کرده و از ان مراقبت می کند.
  • لایه داخلی شیلنگ که مستقیما با ماده سیال در تماس قرار می گیرد اهمیت خیلی زیادی دارد و باید جنس ان با این ماده سازگار باشد و با آن واکنش نشان ندهد، در این لایه بیشتر از لاستیک مصنوعی ضخیم استفاده می گردد، در لایه داخلی هم بین سیم های بافته شده از عایق استفاده می شود و کاری که این لایه می کند هم بالا بردن مقاوت شیلنگ است و هم ثابت نگه داشتن دو سر آن می باشد.
  • لایه فوقانی شیلنگ ها باید در مقابل عوامل محیطی مختلفی مثل رطوبت، گرما، سرما یا اشعه های مضر خورشید مقاوم باشد و بهترین ماده برای آن لاستیک مقاومی مثل پلی استر است.

بررسی شیلنگ های هیدرولیکی بر اساس فشار

بررسی شیلنگ های هیدرولیکی بر اساس فشار شیلنگ های هیدرولیکی که بیشتر در داخل ماشین ها و صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند بر اساس فشار کاری و میزان بار قابل انتقال خود به چند دسته مختلف تقسیم بندی می شوند و اگر شما این مطلب را تا انتها دنبال کنید با این نمونه ها آشنا خواهید شد:

  1. شیلنگ هیدرولیک فشار ضعیف: این نوع شیلنگ می تواند سیالاتی با فشار حداکثر سیصد پوند در هر اینچ را تحمل کند، از این محصول در زمینه انتقال دادن روغن های روان کننده داغ، نفت و سوخت های مایع، ضد یخ و حتی هوا استفاده می شود.
  2. شیلنگ هیدرولیک فشار متوسط: در این شیلنگ ها انواع روغن های هیدرولیکی و روغن های معدنی جابجا می شوند، میزان انعطاف پذیری آن ها خیلی زیاد است و در ماشین های بزرگ و سنگینی مثل کامیون ها و تراکتور ها به کار می روند.
  3. شیلنگ هیدرولیک فشار قوی: از آن ها در زمینه هایی که به فشار بالا نیاز داشته باشد مثل ماشین های لباسشویی استفاده می شود، بیشتر کاربرد آن ها در تجهیزات بزرگ است و می توانند حداکثر فشار شش هزار پوند در هر اینچ را تحمل کنند، در ساخت آن ها حتما از لایه های تقویت کننده فلزی استفاده می شود.
  4. شیلنگ هیدرولیک فشار شدید: در ماشین آلات بزرگ و تجهیزاتی که در آن ها افت و خیز ناگهانی فشار اتفاق می افتد از این شیلنگ ها استفاده می شود، این شیلنگ ها معمولا بیش از سه لایه دارند و حتما از داخل تقویت می شوند.

فاکتور های مهم هنگام خرید شیلنگ هیدرولیک پراید

فاکتور های مهم هنگام خرید شیلنگ هیدرولیک پراید از شیلنگ ها هیدرولیکی در هر سیستم هیدرولیک مانند اتومبیل های مختلف استفاده می شود، به عنوان مثال شیلنگ هیدرولیک پراید، شیلنگ هیدرولیک 405، شیلنگ هیدرولیک سمند و شیلنگ هیدرولیک تیبا را می توان نام برد، برای انتخاب کردن و خرید این شیلنگ ها باید به فاکتور های مهمی توجه شود که برخی از آن ها در ادامه خدمت شما بیان می شوند:

  • اول از همه شما باید به درجه حرارت کاری شیلنگ مورد نظر توجه کنید و بر این اساس دست به انتخاب بزنید تا شیلنگ دچار آسیب و نشت نگردد.
  • در ضمن شما باید شیلنگ را از نظر سازگاری با سیالاتی که قصد دارید از آن منتقل کنید هم بررسی نمایید، مثلا انواع روغن ها و سوخت ها باید با ترکیبات شیلنگ همخوان باشند.
  • قطر دهانه شیلنگ هم خیلی مهم است و می تواند به عبور بهتر سیالات کمک کند و شما باید آن را مورد توجه قرار دهید، البته دهانه شیلنگ نباید آنقدر بزرگ باشد که موجب افت فشار شود.
  • توجه کنید که شیلنگ ضد سایش، ضد فرسایش و ضد ضربه باشد، در ضمن به میزان فشار کاری آن هم توجه نمایید و شیلنگ را متناسب با نوع نیاز خود برگزینید.

سفارش خرید شیلنگ هیدرولیک

سفارش خرید شیلنگ هیدرولیک کارخانه های صنعتی فعال در سطح کشور ما مدل های مختلفی از شیلنگ هیدرولیکی را تولید کرده و با کمک شرکت های پخش در تمام نقاط کشور توزیع می نمایند تا بتوانند آن ها را به دست تمام مردم برسانند، این شرکت ها که واحد های اصلی و مجاز پخش محصول در کشور بوده و از سوی تولید کننده ها آن را ارائه می دهند عندتا سود کمی برای فروش محصول مورد نظر در نظر خواهند گرفت که موجب رضایت مردم می شود.

خرید و فروش کردن این شیلنگ ها و لوله آب شماره 3 نیز فقط به فروشگاه های واقع در سطح شهرها محدود نمی شود بلکه با کمک سایت های اینترنتی نیز صورت می گیرد، به این ترتیب تا حد زیادی از زحمات و هزینه های خرید مردم کم می شود چون آن ها قادر هستند محصول را از راه دور و بدون اینکه نیاز به مراجعه حضوری به مراکز فروش داشته باشند به راحتی سفارش دهند و در مقابل درب خانه خود تحویل بگیرند.برای استعلام قیمت شیلنگ آب رگلاتور اقدام نمایید.