قیمت عمده شیلنگ رادیاتور پژو 405

قیمت شیلنگ رادیاتور پژو 405 با کیفیتی تضمینی و قیمت ارزان درب کارخانه، از طریق این سایت قابل مشاهده و استعلام می باشد. هدف اصلی به کارگیری شیلنگهای رادیاتور این است که مایع خنک کننده را در دمای بهینه از درون موتور عبور دهند. طراحی انواع شیلنگ رادیاتور به گونه ای است که در برابر ارتعاشات ناشی از موتور مقاومت می کند. شما می توانيد برای آگاهی از قیمت فروش شیلنگ رادیاتور 405 از طریق سایت با ما در ارتباط باشید.

قیمت عمده شیلنگ رادیاتور پژو 405

بررسی مقاومت شیلنگ رادیاتور در برابر حرارت

بررسی مقاومت شیلنگ رادیاتور در برابر حرارت در طراحی یک سیستم خنک کننده موتور، از شیلنگ های مختلف برای گردش مایع خنک کننده استفاده می شود. این شیلنگ ها دارای خواص مقاومتی متفاوتی هستند، زیرا برخی از آن ها برای مقاومت در برابر گرمای مایع خنک کننده طراحی شده اند، در حالی که برخی دیگر می توانند فقط خنک کننده سرد مصرف کنند‌.

همانطور که موتور گرمای فوق العاده ای ایجاد می کند، سیستم خنک کننده شروع به انتقال مایع خنک کننده از رادیاتور می کند. رادیاتور دارای شیلنگ بالایی و پایینی است که عریض ترین شیلنگ مورد استفاده در سیستم است.

از طریق قسمت پایینی، مایع خنک‌کننده به موتور منتقل می‌شود و شیلنگ بالایی را برای خنک کردن رادیاتور به عقب برمی‌گرداند. بنابراین، شیلنگ بالایی رادیاتور طوری طراحی شده است که در برابر گرما مقاومت کند.

شیلنگ لاستیکی معمولاً یک جزء لاستیکی است که برای انتقال جریان مایع خنک کننده از یک نقطه به نقطه دیگر برای اطمینان از گردش مناسب مایع خنک کننده در اطراف موتور طراحی شده است.

سیستم خنک کننده خودروهای مدرن شامل شیلنگ های رادیاتور زیادی با اهداف مختلف است، اگرچه پیچیده به نظر می رسد ولی عملکرد آنها ایده آل است.

اطلاعاتی مفید درباره شیلنگ رادیاتور

اطلاعاتی مفید درباره شیلنگ رادیاتور شیلنگهای اصلی سیستم خنک کننده خودرو شیلنگ های بالا و پایین رادیاتور است. این شیلنگ ها یکسان به نظر می رسند اما نمی توان آنها را تعویض کرد زیرا همانطور که گفته شد برای اهداف متفاوتی طراحی شده اند.

با استفاده‌ از شلنگ، مایع خنک کننده رادیاتور را دور می زند و به موتور باز می گردد. درپوش فشار مایع خنک کننده داغ را به مخزن سرریز می رساند. این امر از آسیب یا نشت سیستم خنک کننده جلوگیری می کند.

انواع شیلنگ مورد استفاده در اجزای مختلف سیستم خنک کننده خودرو آورده شده است

شیلنگ پایین:

شیلنگ پایینی یکی از شیلنگ های بزرگی است که نمی تواند گرمای شدید مایع خنک کننده را جذب کند. در پایین رادیاتور متصل به محفظه پمپ آب موتور قرار دارد. از طریق شیلنگ، خنک کننده سرد به موتور منتقل می شود زیرا پمپ آب نیز نقش خود را ایفا می کند.

شیلنگ بالایی:

این نوع شلنگ ها شیلنگ بزرگ دیگری هستند که در قسمت بالایی رادیاتور قرار دارند. آنها برای جذب گرمای شدید از مایع خنک کننده طراحی شده اند زیرا تنها مایع خنک کننده داغ اجازه عبور از آن را دارد. به همین دلیل است که شیلنگ بالا و پایین قابل تعویض نیست. از آنجایی که مایع خنک‌کننده گرمای تولید شده را در طی فرآیند احتراق جذب می‌کند، از طریق شیلنگ بالایی به رادیاتور می‌رود تا عمل خنک‌سازی اتفاق بیفتد.

شیلنگ سرریز:

انواع شلنگ سرریز، درپوش فشار رادیاتور و مخزن سرریز را به هم متصل می کنند. با وارد شدن فشار به مایع خنک کننده داغ در رادیاتور و انبساط آن، درب فشار باز می شود و خنک کننده داغ خارج می شود. مایع خنک کننده از طریق شیلنگ سرریز به مخزن می رود

عرضه بی واسطه شیلنگ رادیاتور پژو 405

عرضه بی واسطه شیلنگ رادیاتور پژو 405 عرضه بی واسطه شیلنگ رادیاتور پژو ۴۰۵ به صورت عمده و قیمتی تضمینی و ارزان توسط مجموعه ما انجام می پذیرد. با توجه به اینکه خرید شیلنگ رادیاتور پژو ۴۰۵ با کیفیت از دغدغه‌های اصلی مشتریان داخلی هست، مجموعه ما بر آن است که بتواند به واسطه عرضه با کیفیت سطح رضایتمندی مشتریان را از حیث خریدی مطمئن بالا نگه دارد. از این رو عرضه اینترنتی را به منظور به منظور دسترسی سریع و آسان مشتریان محصول شلنگ رادیاتور پژو ۴۰۵ در دستور کار خود قرار داده است.