قیمت شیلنگ فشار قوی آتش نشانی

قیمت شیلنگ فشار قوی آتش نشانی با توجه به نوسانات بازار، کیفیت این محصول، روشی که برای خرید انتخاب می کنید و… متفاوت است. شیلنگ فشار قوی به دلیل ویژگی های خاص و منحصر به فردی که دارد مصارف گوناگونی در صنایع مختلف دارد و نقش مهمی را در انجام عملیات های آتش ‌نشانی ایجاد می ‌کند و به همین دلیل بازار فروش بسیار خوبی دارد و مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.

قیمت شیلنگ فشار قوی آتش نشانی

ویژگی شیلنگ فشارقوی آتشنشانی

ویژگی شیلنگ فشارقوی آتشنشانی از ویژگی شیلنگ فشار قوی آتش نشانی می توان به این موارد اشاره کرد که این محصول از ضخامت بسیار بالایی برخوردار می باشد و به همین دلیل دوام بالایی در برابر سایر عوامل مخربی هم چون فشار و ضربه دارد و تا مدت ها قابل استفاده است بدون اینکه تغییری در کیفیت آن ایجاد شود.

این محصول در عین ضخامت کاملاً نرم و انعطاف پذیر است و پس از استفاده می توان به راحتی آن را جمع کرد و فضای بسیار کمی را اشغال می کند. شیلنگ درجه ۱ آتش نشانی وزن مناسبی دارد و خیلی سنگین نیست و در اثر جا به جایی توسط آتش نشان های عزیز فشاری به کمر آن ها وارد نمی کند.

از دیگر ویژگی‌ های شیلنگ آتش نشانی می ‌توان به قابلیت کشسانی بالای این محصول اشاره کرد که برای خاموش کردن آتش در مسافت های طولانی در نظر گرفته شده است و می توان با خیالی آسوده از آن استفاده کرد. این محصول بی نظیر در برابر حرارت و گرمای آتش بسیار مقاوم است و هیچ آسیبی نمی بیند و بر خلاف سایر شیلنگ های معمولی ذوب نمی شود.

مشخصات ظاهری شیلنگ فشارقوی آتش نشانی

مشخصات ظاهری شیلنگ فشارقوی آتش نشانی از مشخصات ظاهری شیلنگ فشار قوی آتش نشانی می توان به رنگ آن اشاره کرد. این محصول دارای رنگ های روشنی هم چون رنگ زرد و قرمز است که حتی در محل های تاریک و پر از دود و آتش هم به خوبی دیده می شوند. این شیلنگ ها قطر زیادی دارند به همین دلیل آب را با فشار بالایی به بیرون منتقل می کنند و موجب خاموش شدن سریع آتش می شوند.

این محصول در مدل های مختلف به صورت نواری، لاستیکی یا برزنتی تولید می‌ شوند که هر کدام از این شیلنگ ها ویژگی های خاص خود را دارند. قسمت انتهای این محصول دارای سرپیچ هایی است که به مخزن های آب متصل می شوند. جنس رویه این محصول از پلی استر کاملا مرغوب است و کاملا نرم می باشد.

تامین شیلنگ فشار قوی آتش نشانی

تامین شیلنگ فشار قوی آتش نشانی تامین شیلنگ فشارقوی آتش ‌نشانی توسط مراکز تولید این محصول با شناخت نیاز بازار و میزان تقاضا از این محصول وارد بازار می ‌شود و به مراکز عرضه شیلنگ فشار قوی آتش نشانی می ‌رسد. این مراکز محصولات خود را به صورت کلی و جزئی به مراکز فروش فعال در سراسر کشور می ‌رسانند. مشتریانی که قصد دارند این محصول را به طور عمده ای خریداری کنند می توانند به مراکز پخش این محصول به طور مستقیم مراجعه کنند و خرید خود را از این مراکز بدون دخالت واسطه ها و دلالان انجام دهند در این صورت قیمت محصول کاهش پیدا می کند و ارزان تر می شود.

مشتریان می ‌توانند برای خرید در این مراکز حضور فیزیکی پیدا کنند و یا خرید خود را با مراجعه به سایت فروش این مراکز به صورت غیر حضوری انجام دهند. در این صورت به راحتی می توانند محصول را خریداری کرده و در اسرع وقت جلوی درب منزل دریافت نمایند بدون آن که ساعت ها زمان خود را در مراکز فروش سپری کرده باشند.

انواع شیلنگ های آتش نشانی علاوه بر اینکه نیاز داخلی کشور را تامین می ‌کنند به عنوان محصول صادراتی به کشور های مختلف هم صادر می ‌شوند و از صادرات آن ها رشد اقتصادی و ارزآوری خوبی برای کشور عزیزمان رقم خورده است و زمینه ایجاد شغل برای بسیاری از جوانان فراهم گشته است.