قیمت شیلنگ آب آتش نشانی مرغوب

همان طور که می دانید شیلنگ های آب و لوله پلی اتیلن سایز 4، با توجه به کاربرد آن ها دارای تنوع می باشند. شیلنگ آب آتش نشانی، یکی از انواع این اقلام به حساب می آید که با توجه به کارایی آن، حتما باید دارای جنس مرغوبی باشد تا عملکرد بهینه و درستی از خود نشان دهد. مجموعه زیر، فروشنده عمده انواع شلنگ است که مشتریان می توانند برای استعلام قیمت شیلنگ آب آتش نشانی مرغوب، با بخش فروش این مرکز تماس حاصل نمایند.

قیمت شیلنگ آب آتش نشانی مرغوب

عوامل موثر بر قیمت شیلنگ آتش نشانی

عوامل موثر بر قیمت شیلنگ آتش نشانی قیمت شیلنگ آنش نشانی، به عوامل مختلفی ارتباط دارد که کیفیت مواد اولیه و نحوه تولید آن، ‌از مهمترین نکات در تعیین قیمت این شلنگ ها به حساب می آیند. چرا که درجه کیفی مواد اولیه استفاده شده، نقش اصلی و اساسی را در نتیجه تولید یک شلنگ آتش نشانی درجه یک ایفا می کنند. به طوری که اگر شلنگی دارای استحکام و دوام بالایی باشد، نشان دهنده سطح بالای مرغوبیت آن است و قطعا با شلنگ های بی کیفیت، اختلاف قیمت زیادی خواهد داشت.

شلنگ های آتش‌ نشانی از نظر نوع جنس مواد استفاده شده، با هم فرق می کنند. به طور معمول، این شلنگ ها چند لایه هستند که جنس آن ها یکی از موارد زیر می باشند؛ پلاستیکی، فلزی و یا پارچه ای از جنس های مختلف این شلنگ ها به شمار می آیند که هر کدام، قیمت های متفاوتی دارند. دوام هر دو لایه داخلی و خارجی آن ها بسیار حائز اهمیت است و باید به گونه ای باشند که طول عمر این شیلنگ ها را افزایش دهند.

علاوه بر این موارد، توانایی انتقال آب با فشار قوی نیز، از عوامل موثر بر قیمت این شلنگ ها می باشد. فعالیت مجموعه زیر، فروش شیلنگ آب آتش نشانی مرغوب ایرانی می باشد که این مرکز معتبر، برای فراهم کردن شرایط خرید برای مشتریان جنس خارجی، اقدام به فروش عمده شیلنگ آتشنشانی خارجی نیز نموده است‌. این مرکز، همواره بهترین کیفیت را عرضه می دارد و برای خرید عمده و مستقیم انواع شیلنگ آتش نشانی خارجی و ایرانی، در خدمت مشتریان می باشد.

دسته بندی شیلنگ آتش نشانی براساس کاربرد

دسته بندی شیلنگ آتش نشانی براساس کاربرد یکی از اصلی ترین ادوات خاموش کردن آتش، شلنگ مخصوص آتش نشانی می باشد. این شلنگ ها از لحاظ نوع جنس، ضخامت، ابعاد و همچنین نوع مصرف یا کاربرد با هم متفاوت هستند. کاربرد بارز شیلنگ های آتش نشانی، آبدهی و آبگیری در زمان وقوع حادثه آتش سوزی است‌ که‌ از آن ها می توان در مراکز آتش نشانی و در منازل استفاده کرد که به طور کلی از لحاظ کاربرد، به دو نوع شیلنگ آتش نشانی مسکونی و شیلنگ ماشین آتش نشانی تقسیم می شوند.

از این شیلنگ ها علاوه بر آب، جهت انتقال سایر مواد اطفای حریق نیز استفاده می شود که مواد مذکور می توانند شامل پودر، گاز و یا کف های مخصوص مهار آتش باشند‌. کاربرد دیگر شلنگ های آتش‌ نشانی، مکش آب و آبگیری از سطوح است‌ که‌ این کار به‌ کمک شلنگ های مخصوص آتش نشانی، صورت می پذیرد.

با توجه به موارد فوق، این شلنگ ها باید خیلی محکم و با دوام باشند تا بتوانند ویژگی طول عمر بالا را به خود اختصاص دهند. مقاومت آن ها در برابر پوسیدگی و شکستن از معیار های انتخاب این محصولات به حساب می آیند که این امر به سازگاری و مقاومت آن ها با دمای هوا در فصل زمستان و تابستان اشاره دارد.

پخش شیلنگ آب آتش نشانی

پخش شیلنگ آب آتش نشانی شلنگ های آتش‌ نشانی، از مهم ترین شلنگ های تولید شده می باشند که دارای خصوصیات منحصر به فردی هستند. اگر در جستجوی یک مرکز پخش شیلنگ مرغوب آب آتش نشانی قیمت مناسب هستید، پیشنهاد ما به شما خرید از مجموعه زیر است. این مرکز، معتبر ترین مرکز فروش شیلنگ آتش نشانی فشار قوی می باشد و قیمت مناسب و کیفیت تضمینی از مزایای خرید این شلنگ ها از این مجموعه می باشد.

برای آگاهی از شرایط فروش عمده و مستقیم شلنگ و لوله پلی اتیلن سایز 32، از راه های ارتباطی گفته شده استفاده کنید تا از اطلاعات مفید ارائه شده توسط کارشناسان، به طور رایگان بهره مند شوید.