قیمت شلنگ هیدرولیک پراید ارزان

شیلنگ هیدرولیک مایعات را جابجا می کند. این شلنگ ها در خودرو ها نقش بسیار مهمی دارند که اگر زمانی این شلنگ ها پاره یا آسیب ببینند سیستم خودرو به هم می ریزد. شلنگ های هیدرولیکی نرم و انعطاف پذیر می باشند.

قیمت شلنگ هیدرولیک پراید ارزان می باشد خرید و تهیه آن با مشکلی روبرو نمی شود. اما گاها با نوسانات ارز، قیمت نیز متغیر می شود. در بازار خرید و فروش لوازم یدکی خودرو می توان با قیمت مناسبی تهیه کرد.

قیمت شلنگ هیدرولیک پراید ارزان

شلنگ های هیدرولیکی چیست؟

شلنگ های هیدرولیکی چیست؟ شلنگ های هیدرولیکی در انواع مختلفی تولید می شود و همچنین در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. این شلنگ از جنس پلاستیکی تفلونی می‌باشد که در برابر حرارت مقاوم است و حالت ارتجاعی دارد. شیلنگ هیدرولیک فشار قوی در برابر حرارت خراشیدگی در هر نوع شرایط آب و هوایی و همچنین مواد شیمیایی و نفتی مقاومت دارد.

این کالا در اندازه ها و طول های متفاوتی تولید می شود و کاربردهای مختلفی دارد. طول عمر این شلنگ ها طولانی می باشد، اما دائمی نیست و بر اثر کشیده شدن، پیچ خوردگی و ترک خوردن و از این نوع عوامل آسیب می بینند. البته باید قبل از این که این شلنگ ها به این مرحله از صدمه دیدن برسد آنها را تعویض کنیم.

شیلنگ های هیدرولیکی درجه بندی دارد که به چه مقدار فشار را می توانند تحمل کنند و این میزان را روی شلنگ ها چاپ کرده اند. اگر از شلنگ مناسب برای هر کار انتخاب کنیم آسیب دیدن آن ها کمتر و طول عمرشان بیشتر می شود.

شیلنگ های هیدرولیکی نقاط دور را به راحتی به هم متصل می کند و به راحتی از جاهای تنگ و پیچیده عبور داده می شود در دو طرف شلنگ سر پیچ هایی وجود دارد که باعث اتصال تجهیزات می شود این شلنگ ها به سه دسته تقسیم می گردد بافت نخی، بافت سیمی و بافت سیمی مارپیچ که هر کدام کارایی خود را دارد.

انواع سایز بندی شیلنگ هیدرولیک خودرو

انواع سایز بندی شیلنگ هیدرولیک خودرو شلنگ های هیدرولیک ایرانی و خارجی در بازار به وفور یافت می شود که قیمت ها و کیفیت های متفاوتی دارند و همچنین در انواع سایزها تولید شده است. خودروهای متفاوت، شلنگ هیدرولیک آن متفاوت است و سایزهای مختلفی دارد.

این محصول به علت مهم بودن آن حتما باید مهر استاندارد باشد. هر چه خودرو بزرگتر باشد، سایز شلنگ هیدرولیک آن قطور تر می باشد. چرا که فشار بیشتری را متحمل می شود. اگر شلنگ انتخابی ما سایز و اندازه مناسبی نداشته باشد.

علاوه بر آسیب رسیدن به خودرو و فاجعه بار است. بلکه باعث آلوده کردن محیط و هوا و مرگ خواهد شد. شلنگ هایی با قطر شش سانت برای جابه جایی روغن و مایعات مناسب است.

برای سفارش شلنگ هیدرولیک پراید در سایز های متفاوت از شرکت های معتبر تضمین کننده است و طول عمر بالایی دارد. این شلنگ ها در سایزهای شش، هشت و پانزده سانتی می باشد که هر کدام کاربرد خود را دارد. برای تعویض شلنگ های فرسوده باید به فشار کاری شلنگ، جنس شلنگ، قطر و طول شلنگ ها توجه کامل داشته باشیم. نام سازنده شرکت روی آنها درج شده باشد. که این موضوع نشان از استاندارد بودن آن می باشد.

فروش شلنگ هیدرولیک پراید

فروش شلنگ هیدرولیک پراید شیلنگ فشار قوی هیدرولیک پراید یکی از پرفروش ترین محصولات لوازم یدکی خودرو می باشد که سالانه به تعداد زیادی تولید و به سراسر کشور عرضه می گردد و مورد استفاده قرار می گیرد. تهیه این شلنگ های هیدرولیکی را از درب کارخانه‌های تولید این کالا به صورت مستقیم و بدون اینکه واسطه ای در میان باشد تهیه و به مراکز معتبر عرضه می نمایند.

همچنین از لحاظ قیمت بسیار مقرون به صرفه می باشد و همچنین از کیفیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل اگر خرید از این شرکت از طریق تماس تلفنی و به صورت عمده انجام شود علاوه برمناسب بودن قیمت ، از نظر حمل و نقل و هزینه های دیگر مقرون به صرفه است.