قیمت شلنگ آب پلاستیکی در مشهد

آیا به دنبال محصولاتی هستید که علاوه بر کیفیت بسیار مطلوب قیمت مناسبی نیز داشته باشند؟ آیا برای خرید و انتخاب بهترین شلنگ آب پلاستیکی دنبال بهترین مارک ها می گردید؟ پس به شما توصیه می کنیم که این مطلب را تا انتها دنبال کنید تا بهتر با انواع شیلنگهای آبی و شیلنگ آتش نشانی که در بازار خرید و فروش می شوند آشنا شوید.

قیمت شلنگ آب پلاستیکی در مشهد

تفاوت بین شلنگ آب پلاستیکی با سیلیکونی

تفاوت بین شلنگ آب پلاستیکی با سیلیکونی معمولا شیلنگ خرطومی ۴ اینچ در اکثر صنایع استفاده می شود، بنابراین برای انتخاب انواع شلنگ آبی و انتخاب نوع جنس آن باید شرایط فضایی که قرار است در آن به کار گرفته شود را نیز در نظر بگیریم تا بتوانیم بهترین و درسترین انتخاب را داشته باشیم. اما آیا می دانید شلنگ آب سیلیکونی و پلاستیکی چه تفاوت هایی با هم دارند؟

امروزه با بالا رفتن اطلاعات مردم در زمینه محیط زیست و اهمیت ویژه حفظ و نگه داری آن، محصولات سیلیکونی محبوبیت بیشتری نسبت به کالاهای پلاستیکی پیدا کرده اند البته باید بدانید که امتیازات اجناس سیلیکونی از پلاستیک نیز بیشتر است. اما با تفاوت های این دو محصول بیشتر آشنا شویم:

  • دوام و کیفیت سیلیکون بالاتر از پلاستیک است.
  • سیلیکون در مقابل درجه حرارت های بالا و پایین از خودش مقاومت بیشتری را نشان می دهد.
  • شفافیت در شیلنگ های سیلکونی بالاتر از شلنگ پلاستیکی است
  • انعطاف پذیری بالاتر
  • مقاومت در برابر فشار
  • شلینگ سیلیکونی طول عمر بیشتری از مواد پلاستیکی دارد
  • قیمت خرید محصولات سیلیکونی بیشتر از جنس های پلاستیکی می باشد.

خرید ویژه شلنگ آب پلاستیکی تک لایه

خرید ویژه شلنگ آب پلاستیکی تک لایه با وجود تفاوت هایی که در قسمت قبل ذکر شد اما پلاستیک برای افرادی که علاوه بر دوام و کیفیت محصول به قیمت آن نیز توجه ویژه دارند بسیار توصیه می شود. این شلنگ ها در انواع بسیار زیاد تولید شده و در صنایع متفاوت به کار گرفته می شوند. کشاورزی یکی از ویژه ترین بخش های است که شلنگ آب در آن مورد استفاده قرار می گیرد.

با توجه به این موضوع که در حال حاضر نرخ ارز در کشور روند صعودی را طی می کند و قیمت اکثر محصولات نیز تحت تاثیر این موضوع قرار گرفته است بنابراین نمی توان به طور دقیق نرخ مشخصی روی انواع محصولات گذاشت. اما مشتریان واقعی و کسانی که در زمینه خرید و فروش فعالیت دارند می توانند بهترین انواع این محصولات را از مراکز معتبر به صورت غیر حضوری تهیه نمایند.

خرید و فروش انواع شلنگ تک لایه و چند لایه در این سایت و زیر نظر بهترین فروشندگان با هزینه مقرون به صرفه و همچنین با توجه به خواست و نیاز مشتری انجام می شود.