قیمت خرید شیلنگ آتش نشانی ایرانی

همانطور که باید بدانید شیلنگ آتش نشانی و لوله پلی اتیلن خوشنام خراسان یکی از ملزومات بسیار مهمی میباشد که در هر کشوری باید وجود داشته باشد به همین ترتیب ما برای تامین نیاز مصرف کنندگان از این محصول پر مصرف خدمات ویژه ای را در نظر داریم. به همین ترتیب قیمت شیلنگ آتش نشانی ایرانی را به گونه ای برای مصرف‌کنندگان محاسبه کرده‌ایم تا بدون هیچ مشکل بتوانند این محصولات را با قیمت مقرون به صرفه و با کیفیت تضمینی از ما خریداری کنند.

قیمت خرید شیلنگ آتش نشانی ایرانی

بررسی طول عمر شیلنگ آب آتش نشانی

بررسی طول عمر شیلنگ آب آتش نشانی انواع مختلف شلنگ آتش نشانی عمر مفید متفاوتی دارد. در اینجا چند محصول متداول شلنگ آتش نشانی برای استفاده آورده شده است: بدنه کمربند از مواد پلی استر پنبه ای با استحکام بالا، مقاوم در برابر فشار بالا ساخته شده است. دیوار داخلی با لاستیک مرغوب اندود شده است. پوشش صاف و مقاومت کوچک است، شیلنگ آتش نشانی مقاوم در برابر اسید، مقاوم در برابر قلیایی و مقاوم در برابر فشار است.

  1. شلنگ آتش نشانی لاستیکی: 1 سال
  2. شیلنگ آتش نشانی PVC: دو سال
  3. شلنگ آتش نشانی پلی اورتان: 2 سال

زیرا شیلنگ های آتش نشانی در حین استفاده نیاز به تحمل فشار بالای آب دارند. اگر زمان بیش از حد طولانی باشد، چسبندگی دیواره داخلی ایجاد می شود. روش های نگهداری تسمه چسب لاستیکی و پلاستیکی و آستر با هم متفاوت است. طبق مقررات ملی مربوطه، اگر شیلنگ آتش نشانی یک بار استفاده شده باشد، باید تعویض شود یا توسط واحد تعمیرات حفاظت حریق نگهداری شود و حداقل سالی یک بار تست شود.

بنابراین، چگونه می توان عمر سرویس را افزایش داد؟ در واقع، تا زمانی که موقعیت خط تاشو شیلنگ اغلب جایگزین شود، عمر سرویس تا حد زیادی افزایش می یابد. روش به شرح زیر است:

  • تسمه آب خط بخیه جدید تاشو را صاف کنید و سپس آب را از طریق آن پر کنید تا کمربند آب کمی سختی داشته باشد تا چین شدن خط بخیه جدید تسهیل شود.
  • دو نفر هر نوار کم مصرف را به طور همزمان تا می کنند و می پیچند. یک نفر شروع به تا زدن نخ دوخت از هر نقطه انتهایی با دست می کند و نفر دیگر آن را طبق خط تا شده جدید دنبال می کند و می پیچد.
  • پس از غلتاندن تسمه آب و خشک شدن در آفتاب، خط تاشو جدید را می توان ثابت کرد. به این ترتیب عمر سرویس هر نوع شیلنگ را می توان تا حد زیادی افزایش داد.

مشخصات بهترین شیلنگ فشار قوی آتش نشانی

مشخصات بهترین شیلنگ فشار قوی آتش نشانی شیلنگ آب آتش نشانی یا شلنگ فشار قوی لوله ای است که برای انتقال آب یا هر ماده مقاوم در برابر آتش (مانند فوم) به آتش و خاموش کردن آن استفاده می شود. این محصول دارای کاربرد بسیار مهمی می باشد و در اثر نبود آن خطرات بسیار زیادی موجودات روی کره خاکی را تهدید خواهد کرد پس از همین رو با ما همراه باشید تا به صورت کلی آن را برای شما عزیزان تعریف و توصیف کنیم.

شیلنگ آتش نشانی 2 اینچ شلنگی با فشار بالا است که آب یا سایر مواد بازدارنده آتش مانند فوم را برای خاموش کردن آتش حمل می کند. در خارج از منزل، به موتور آتش نشانی یا شیر آتش نشانی متصل می شود. در داخل ساختمان، می تواند به طور دائم به لوله های پایه یا سیستم لوله کشی ساختمان متصل شود. شیلنگ ها بر اساس کاربردشان به دو دسته شیلنگ مکش و شلنگ تحویل تقسیم می شوند.

بهترین شلنگ آتش نشانی با کیفیت بالا برای کلیه عملیات اطفاء حریق مناسب می باشد. ژاکت دایره ای بافته شده از 100٪ نخ مصنوعی با مقاومت بالا با آستر داخلی ساخته شده از یک ترکیب EPDM با کیفیت بالا ولکانیزه می باشد.

  1. شلنگ دارای وزن بسیار سبک می باشد.
  2. مقاومت بسیار بالایی در برابر سایش از خود نشان داده است.
  3. افت اصطکاک کم
  4. مقاومت بالا در برابر پیری
  5. مقاوم در برابر سرما تا -40 درجه سانتیگراد
  6. مقاوم در برابر حرارت تا +100 درجه سانتیگراد
  7. نگهداری و جابجایی آسان

معرفی انواع مدل های شیلنگ آب

معرفی انواع مدل های شیلنگ آب می دانید که شلنگ آتش نشانی یکی از اساسی ترین و ضروری ترین تجهیزات آتش نشانی است. اما آیا می دانید چند نوع شیلنگ آتش نشانی وجود دارد؟ در این مقاله قصد داریم چند دسته کلی از شیلنگ های آتش نشانی و همچنین چند نمونه خاص را بیان کنیم. با این حال، این یک مقاله مقدماتی است و همه شیلنگ های آتش نشانی مختلف را که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند به طور جامع پوشش نمی دهد.
بدون در نظر گرفتن هدف، شیلنگ های آتش نشانی باید به اندازه کافی بادوام باشند تا بتوانند استفاده های سخت را تحمل کنند و به اندازه کافی قوی باشند تا در برابر آب فشار بالا یا سایر مواد بازدارنده آتش مانند فوم مقاومت کنند. برعکس، آنها همچنین برای کنترل سریع و کارآمد باید تا حد امکان سبک باشند.
پس از استفاده، شلنگ آتش نشانی معمولاً برای خشک شدن آویزان می شود، زیرا آب ایستاده ای که برای مدت طولانی در شلنگ باقی می ماند می تواند مواد را خراب کرده و آن را غیرقابل اعتماد یا غیرقابل استفاده کند. بنابراین، ایستگاه آتش نشانی معمولی اغلب دارای ساختار بلندی برای تطبیق طول یک شلنگ برای چنین تعمیر و نگهداری پیشگیرانه است که به عنوان برج شلنگ شناخته می شود.

شیلنگ ها بر اساس کاربرد شان به دو دسته کلی تقسیم می شوند: شلنگ مکش شلنگ تحویل

شلنگ مکش
شلنگ مکش را مانند شلنگ جاروبرقی در نظر بگیرید. جز اینکه به جای کشیدن گرد و غبار و کثیفی، آب کشنده آن از دریاچه ها، رودخانه ها، چاه ها، استخرها و غیره، سپس به آتش منتقل شود. قطر شیلنگ بستگی به ظرفیت پمپ دارد و عموماً از سه سایز استاندارد 75 میلی متر، 100 میلی متر و 140 میلی متر استفاده می شود.

شیلنگ تحویل
شیلنگ تحویل اولین چیزی است که بسیاری از مردم هنگام تصور شیلنگ آتش نشانی به آن فکر می کنند. این شیلنگی است که آب تحت فشار یا برخی مواد بازدارنده دیگر را به آتش می رساند. شیلنگ تحویل به دو زیر دسته شلنگ پرکولینگ و شلنگ غیر تراوش تقسیم می شود.

شیلنگ نفوذی اجازه می دهد تا آب از شیلنگ نفوذ کند و عمدتاً برای مبارزه با آتش سوزی جنگل استفاده می شود. تراوش آب از طریق شیلنگ از شیلنگ در برابر آسیب ناشی از افتادن آتش بر روی آن یا قرار گرفتن شیلنگ روی زمین داغ محافظت می کند.

در خدمات آتش نشانی، شیلنگ های غیر نفوذی از یک ژاکت تقویت شده ساخته شده از نخ های پلی استر یا نایلون تشکیل شده است. این نوع شلنگ دارای پوشش داخلی لاستیکی است و برای نشت آب طراحی نشده است. شیلنگ بدون تراوش کارآمدتر از شیلنگ های نفوذی است زیرا آب را از دست نمی دهد.

پخش بی واسطه شیلنگ آتش نشانی ایرانی

پخش بی واسطه شیلنگ آتش نشانی ایرانی همانطور که گفتیم انواع گوناگونی از شلنگ های آتش نشانی و لوله پلی اتیلن 16 میلیمتر آبیاری قطره ای موجود بوده که به همین ترتیب می‌تواند نیاز بسیاری از جوامع را بر طرف سازد. به همین ترتیب ما به عنوان برترین تامین کنندگان این محصولات پخش آنها را به صورت مستقیم برای مشتریان عزیز در نظر داریم تا آنها بتوانند به صورت ویژه از ما خرید کنند.

پخش بیواسطه بر قیمت شیلنگ آب آتش نشانی تاثیر بسیار مثبتی گذاشته و به همین ترتیب سبب گردیده تا مشتریان بتوانند از یک محصول بسیار به صرفه و باور نکردنی بهره مند شوند برای اینکه بتوانید این محصول را با قیمت مناسب و بی واسطه خریداری کنید نیاز است تا از طریق این سایت همین حالا اقدام به خرید کرده و به صورت تضمینی محصول مورد علاقه خودتان را تهیه کنید.