قیمت ارزان شیلنگ فشار قوی هیدرولیک

شیلگ‌های هیدرولیکی دسته‌ای از شیلنگ‌های فشار قوی هستند که از آنها در صنعت استفاده‌های فراوانی می‌شود. پارامترهای متعددی بر روی قیمت شیلنگ فشار قوی هیدرولیک اثرگذارند. از جمله مهمترین آنها می‌توان به نوع شیلنگ هیدرولیک، قطر و ابعاد شیلنگ فشار قوی هیدرولیک، استاندارد شیلنگ هیدرولیکی و مواردی از این دست اشاره کرد. اساسا، بدون در نظر گرفتن این پارامترها و با توجه به نوساناتی که در بازار کشور وجود دارد، نمی‌توان اطلاعاتی دقیق درباره قیمت این شیلنگ‌ها ارائه کرد.

قیمت ارزان شیلنگ فشار قوی هیدرولیک

آشنایی با ساختار شیلنگ های هیدرولیک

آشنایی با ساختار شیلنگ های هیدرولیک با توجه پیشرفت‌ های قابل توجهی که در حوزه صنعت به وجود آمده است، استفاده از سیالات تحت فشار برای منتقل کردن نیرو در دستگاه‌ها و تجهیزات صنعتی رونق زیادی پیدا کرده است و این فرآیند به وسیله‌ی شیلنگ هیدرولیک فشار بالا صورت می‌پذیرد. به صورت کلی، شیلنگ هیدرولیک فشار قوی از لاستیک مصنوعی ساخته می‌شوند و همین موضوع سبب می‌شود که این محصولات خاصیت ارتجاعی داشته باشند. اصولاً شیلنگ هیدرولیکی از نظر ساختار، دارای یک ساختار چند لایه است که بتواند فشار سیال را تحمل کند.

به صورت کلی، هر شیلنگ هیدرولیک از سه بخش اصلی تشکیل شده است که این سه بخش عبارتند از:

  • لوله داخلی: لوله داخلی، هسته‌ی اصلی شیلنگ هیدرولیک است. مهمترین وظیفه این قسمت مقاومت شیمیایی در برابر ماده سیالی است که از داخل آن عبور می‌کند و به عبارت دیگر لوله داخلی باید به هیچ عنوان با ماده سیالی واکنش نداشته باشد و هیچگونه تغییری در خواص شیمیایی آن ایجاد نکند.
  • لایه مسطح: این لایه، لایه‌ی وسطی شیلنگ هیدرولیکی بوده و مهمترین وظیفه‌ای که دارد این است که فشار سیال را تحمل کند. از آنجایی که عموما سیالی که از این شیلنگ‌ها عبور می‌کند فشار بسیار بالایی دارد، لایه مسطح از پوششی ساخته می‌شود که در آن یکسری سیم فلزی درهم تابیده شده با لایه‌ی پلاستیکی استفاده شده است. البته لازم به ذکر است که در شیلنگ‌های هیدرولیکی با فشار پایین‌تر، از رشته‌های نخی مستحکم به جای سیم فلزی استفاده می‌شود.
  • لایه بیرونی: سومین قسمت شیلنگ هیدرولیک، لایه بیرونی است. مهمترین وظیفه لایه بیرونی شیلنگ نخدار فشار قوی، مقاومت در برابر عوامل محیطی همانند فرسایش و اکسایش شیلنگ، مقاومت در مقابل خوردگی شیلنگ در برابر مواد شیمیایی و خورنده همانند روغن و مواد اسیدی و …. است. همچنین با توجه به اینکه این قسمت لایه بیرونی شیلنگ است مشخصات مختلف آن از جمله پارامترها و استانداردهای آن بر روی این قسمت نوشته شده است.

لازم به ذکر است در خصوص شیلنگ‌های فشار قوی هیدرولیکی عموما در تولید سه لایه ذکر شده، مخصوصا لایه دوم توجه بیشتری صورت می‌گیرد و سعی می‌شود جنس متریال استفاده شده در این لایه طوری باشد که قابل تحمل فشار مایع و سیال را داشته باشد.

بررسی کیفی شیلنگ فشار قوی

بررسی کیفی شیلنگ فشار قوی شیلنگ فشار قوی یکی از مهمترین تجهیزاتی است که امروزه در حوزه‌های متنوعی از انتقال سیالات گرفته تا انتقال آب کاربرد دارد.

یکی از نکات مهمی که باعث شده شیلنگ فشار قوی نسبت به شیلنگ‌های عادی کیفیت بالاتری داشته باشد، ساختار لایه لایه‌ای آن است که باعث می‌شود فرآیند انتقال سیالات را ساده‌تر کند. از طرفی این دسته از شیلنگ‌های صنعتی از انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند که همین موضوع در کنار وزن سبک، کیفیت ساختاری خوب و عدم در هم پیچیدگی آن‌ها در طی استفاده، باعث شده که این شیلنگ‌ها یکی از باکیفیت‌ترین شیلنگ‌های صنعتی به حساب بیایند.

نکته دیگری که باعث شده این دسته از شیلنگ‌ها نسبت به دیگر انواع شیلنگ‌های صنعتی بیشتر مورد توجه قرار بگیرند، نوع لایه داخلی این شیلنگ‌ها است. عموما استفاده از لاستیک مصنوعی در شیلنگ فشار قوی هیدرولیکی باعث می‌شود که این شیلنگ‌ها قابلیت عبور جریان‌هایی با فشار بالا و در دماهای پایین و بالا را نیز داشته باشند.

نکته مهم دیگری که در خصوص انواع شیلنگ‌های فشار قوی وجود دارد این است که بسته به نوع ماده‌ای که قرار است در این شیلنگ‌ها منتقل شود، بافت سیم دار که همان لایه مسطح یا لایه‌ی وسطی شیلنگ هیدرولیکی است، این شیلنگ‌ها به شیلنگ یک لا سیم، شیلنگ دولا سیم، شیلنگ چهار لا سیم و شیلنگ‌های شش لا سیم گروه بندی می‌شوند که در این بین هرچقدر فشار ماده سیالی که قرار است از داخل شیلنگ رد بشود بیشتر باشد، لازم است از شیلنگ‌هایی با لایه سیم بیشتر استفاده شود.

بررسی دوام بالای شیلنگ های سوخت

بررسی دوام بالای شیلنگ های سوخت شیلنگ‌های سوخت یکی از باکیفیت‌ترین انواع شیلنگ‌های فشار قوی هستند که از آن‌ها برای سوخت رسانی پالایشگاه‌ها و انتقال انواع روغن‌های صنعتی و مشتقات نفتی، سوخت دیزل، گازوئیل، مایعات خنک کننده هوا و … استفاده می‌شود.

با توجه به اینکه این دسته از شیلنگ‌ها باید برای انتقال مایعات حساس و اشتعال زا مورد استفاده قرار بگیرند، لذا یکی از مهمترین پارامترها در هنگام انتخاب این محصولات، مقاومت و دوام این دسته از شیلنگ‌های فشار قوی است.

اصولاً شیلنگ‌های فشار قوی انتقال سوخت، دارای سطحی کاملا صاف و بدون کوچکترین نقصی هستند که همین موضوع باعث می‌شود که این شیلنگ‌ها در برابر حرارت و دیگر پارامترهای تاثیر گذار همانند دما و رطوبت بسیار مقاومت بالایی داشته باشند.

از طرفی این دسته از شیلنگ‌های هیدرولیکی دارای پوششی با بافتی خاص هستند که مقاومت قابل توجهی برای استفاده در محیط‌های روغنی برای شیلنگ‌ها ایجاد می‌کند. همچنین این دسته از شیلنگ‌ها می‌توانند در شرایط آب و هوایی مختلف کیفیت بالایی داشته و مقاومت قابل توجهی از خود نشان دهند.

در کل با توجه به حساسیت زیادی که این دسته از شیلنگ‌های صنعتی دارند، عموما سازندگان تمام تلاششان را می‌کنند که این محصولات را با بالاترین کیفیت ممکن بسازند و لذا متریال مورد استفاده در تولید این شیلنگ‌ها بهترین متریال ممکن است و به عنوان مثال عموما سطح میانی این شیلنگ‌ها از بافت‌هایی با شش لایه سیم تولید می‌شود تا بالاترین میزان تحمل در برابر فشار مایع را داشته باشد.

توزیع مستقیم شیلنگ فشار قوی هیدرولیک

توزیع مستقیم شیلنگ فشار قوی هیدرولیک از جمله مهمترین روش‌هایی که برای توزیع شیلنگ فشار قوی هیدرولیکی وجود دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • توزیع فیزیکی شیلنگ فشار قوی هیدرولیکی
  • توزیع اینترنتی شیلنگ فشار قوی هیدرولیکی
  • توزیع تلفنی شیلنگ فشار هیدرولیکی

در این بین کاهش قیمت خرید شیلنگ هیدرولیکی به دلیل توزیع مستقیم کالا از تولید کننده به مصرف کننده یکی از مهمترین مزایای عرضه اینترنتی و آنلاین شیلنگ هیدرولیکی به حساب می‌آید و سبب شده که این روش عرضه شیلنگ هیدرولیکی بسیار مورد توجه قرار بگیرد.

این سایت یکی از مراکز اینترنت عرضه کننده انواع مختلف شیلنگ فشار قوی هیدرولیکی از جمله شیلنگ فشار قوی آب، شیلنگ فشار قوی نخ دار و شیلنگ سیم دار است و از همین طریق می‌توانید هر کدام از این شیلنگ‌ها خریداری نمایید.