فروش مستقیم شیلنگ گاز مایع تولید ایران

هم اکنون فروش مستقیم شیلنگ گاز مایع تولید شده در ایران در بازار صورت می گیرد. این محصول بر اساس دانش متخصصان داخلی و با استفاده از مدرن ترین تکنولوژی روز دنیا تولید شده که با قیمت مقرون به صرفه ای در بازار عرضه می شود.

فروش مستقیم شیلنگ گاز مایع تولید ایران

بررسی استانداردسازی شیلنگ گاز مایع

بررسی استانداردسازی شیلنگ گاز مایع

شیلنگ گاز نسوز یکی از مهمترین محصولاتی است که استفاده از آن در خانه و بسیاری از جاهای دیگر لازم و ضوروری است. به بیان دیگر باید گفت امروزه بسیاری از آتش سوزی های منازل ناشی از نشت گاز و عدم امنیت شیلنگ های مورد استفاده می باشد.

بر این اساس می توان گفت هدف از تدوین این استاندارد، تعیین ویژگی‌های عملکرد، روش های آزمون و الزامات ابعادی شیلنگ‌ها و لوله های لاستیکی قابل انعطاف و مجموعه آن‌ها برای استفاده در فاز محتوی بخارات گاز مایع در اتصال خروجی رگلاتور سیلندر گاز مایع و مخازن و تاسیسات محتوی مخلوط گاز مایع و هوا و یا رابط لوله کشی سوخت های گازی (گاز شهری) به وسایل گازسوز در محیط‌های با حداکثر دمای محیطی ۶۰ درجه سلسیوس است.
شیلنگ و لوله قابل انعطافی که تحت شرایط این استاندارد طراحی و ساخته می شود نباید هنگام کار در معرض تاشدگی یا سائیدگی و یا حرارت مستقیم شعله و امثال آن قرار گیرد. به همین دلیل لازم است هنگام خرید این محصولات نهایت دقت را به عمل آورید.

لازم به ذکر است که شیلنگ های صنعت نفت و گاز در مواردی همچون تخلیه و بارگیری محصولات سبک و سنگین نفتی از شناورها، سوختگیری هواپیماها، تخلیه گاز مایع از تانکرها، تخلیه مشتقات نفتی با محتوای آروماتیک، خطوط کنترل هیدرولیکی، تخلیه روغن های معدنی و گریس، خطوط هیدرولیک و پنوماتیک کم فشار برای ربات ها و بارگیری بنزین و گازوئیل سبک مورد استفاده قرار می گیرند.

از سوی دیگر رعایت نکات ایمنی درخصوص استفاده از شیلنگ‌های مناسب برای اتصال وسائل گازسوز به لوله‌کشی ساختمان از اهمیت ویژه و حساسی برخوردار می‌باشد و چنانچه این موارد نادیده و یا کم اهمیت شمرده شوند در نهایت باعث بروز اتفاقات ناگواری خواهند بود.

در واقع شیلنگ‌های لاستیکی معمولی در برابر ترکیبات نفتی و گازی به سرعت فاسد می‌شوند. به همین دلیل برای وصل کردن اجاق گاز و سایر وسایلی که استفاده از شیلنگ برای اتصال آنها به سیستم لوله‌کشی گاز مجاز شناخته شده، باید از شیلنگ‌های لاستیکی تقویت شده(چند لایه) که مخصوص گاز ساخته شده است استفاده کرد.


نمایندگی عرضه شیلنگ گاز مایع

نمایندگی عرضه شیلنگ گاز مایع

در حال حاضر نمایندگی شیلنگ گاز ضد حرارتی اقدام به عرضه انواع گوناگونی از این محصولات در طرح و رنگ های مختلفی کرده که به قیمت بسیار مناسبی به فروش می رسند.

البته همان گونه که مستحضر هستید، قیمت این محصولات به عوامل متعددی مربوط می شود. از جمله مهمترین این عوامل می توان به کیفیت و مرغوبیت به همراه برند سازنده آن اشاره کرد.