فروش مستقیم شیلنگ ضخیم آبیاری

امروزه ابزار های بسیار متنوعی توسط کشاورزان برای آسان کردن مراحل مختلف کار خود استفاده می شوند که یکی از این ابزار ها، شیلنگ های آبیاری است. با تولید روز افزون این محصولات و پیشرفته تر شدن آن ها قیمتشان نیز افزایش پیدا کرده است. راه حل های بسیاری اعم از فروش مستقیم شیلنگ ضخیم آبیاری جهت کاهش دادن قیمت این محصولات ارائه شده است. با فروش مستقیم این شیلنگ ها، واسطه ها حذف می شوند. در نتیجه، قیمت این محصولات کاهش می یابد تا خریداران بتوانند با قیمتی کاملا مناسب محصول مورد نظر خود را تهیه کنند.

فروش مستقیم شیلنگ ضخیم آبیاری

مدل های متنوع شیلنگ آبیاری

مدل های متنوع  شیلنگ آبیاری تولید شیلنگ های آبیاری در انواع و اقسام مدل ها و اندازه ها انجام می شود. شاید شما نیز کنجکاو هستید که بدانید علت تولید مدل های متنوع شیلنگ آبیاری چیست؟ علت این امر این است که، مشتریان و خریداران این محصولات، بتوانند طبق سلیقه و نیاز خود این شیلنگ ها را خریداری و سپس نیاز خود را برطرف نمایند. تنوع این شیلنگ ها در برخی ویژگی ها است که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

  1. رنگ: شیلنگ های تولیدی در رنگ های مختلفی تهیه می شود که نکته مثبتی در ظاهر و جلوه آن ها است. گرچه کاربرد این شیلنگ ها الویت و معیار خرید آن ها است اما ظاهر زیبای این محصولات نیز در خرید آن ها بی تاثیر نیست.
  2. طول و اندازه: شیلنگ های آبیاری ذکر شده، در اندازه های بسیار متفاوت کوتاه یا بلند تولید می شود تا خریداران بتوانند از آن ها برای آبیاری در مسافت های دور یا نزدیک استفاده کنند.
  3. سایز و پهنا: این محصولات در پهنا و سایز قطری خود نیز متفاوت هستند. این تفاوت باعث می شود افراد برای آبیاری مکان های مختلف شیلنگ مناسب تهیه کنند. زیرا در کشاورزی گاهی به شیلنگ باریک و کم قطر و گاهی به شیلنگ پرقطر نیاز است.
  4. جنس: علاوه بر موارد ذکر شده جنس شیلنگ ها نیز بسیار متفاوت می باشد و همین تفاوت موجب می شود قیمت این محصولات نیز متفاوت باشد. چنانچه جنس شیلنگ باکیفیت و مرغوب باشد و به سرعت دچار آسیب نشود، دارای قیمت بیشتری خواهد بود و چنانچه جنسی با مرغوبیت کمتر داشته باشد، دارای قیمت کمتری خواهد بود.

عرضه عمده شیلنگ ضخیم آبیاری

عرضه عمده شیلنگ ضخیم آبیاری عرضه عمده شیلنگ ضخیم آبیاری توسط بسیاری از مراکز توزیع و فروش صورت می گیرد. از جمله مواردی که عرضه به صورت عمده در آن رواج دارد می توان به صادرات شیلنگ به خارج از کشور اشاره کرد. شیلنگ صادراتی به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارد با استقبال بسیار زیادی رو به رو شده است و در زمینه های متنوعی از آن بهره می برند.