فروش لوله پلی اتیلن آبیاری قطره ای کشاورزی

لوله پلی اتیلن آبیاری قطره ای در ابعاد و ضخامت های مختلف ساخته می شود. این تجهیزات همان طور که از نامشان پیداست جهت آبیاری در زمین های کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرند و نمونه های مختلف آن در مرکز فروش به مشتریان عرضه می شود.

فروش لوله پلی اتیلن آبیاری قطره ای کشاورزی

عمر لوله پلی اتیلن چند سال است؟

عمر لوله پلی اتیلن چند سال است؟ لوله ها از جمله تجهیزات مهم کاربردی در صنایع مختلف می باشند که کار اصلی آنها انتقال مایعات مختلف از جمله آب می باشد. پلی اتیلن از جمله مواد اولیه ای است که به این منظور به کار برده می شود.

پلی اتیلن به پلاستیک های مقاومی گفته می شود که از فرآورده های نفتی به شمار آمده و انواع مختلف دارد که هر نوع آن کاربری خاص خود را دارد. مثلا لوله پلی اتیلن یک جداره و دو جداره با عنوان کاروگیت از نمونه های آن می باشند که هر کدام طول عمر و کاربرد خاصی دارند.

لوله های تک جداره در فشار هایی دو تا چهل بار مورد استفاده قرار گرفته و نسبت به انواع دو جداره ضخامت کمتری دارد. استحکام لوله های دو جداره که اصطلاحا کاروگیت نامیده می شوند از نوع یک جداره بیشتر بوده و عمدتا در بخش های زیرین زمین نصب می شوند. مایعات مختلف مانند فاضلاب ها و مواد اسیدی و قلیایی یا پسماند های صنعتی از جمله موادی هستند که به کمک این لوله ها به محل مورد نظر انتقال داده می شوند.

بر اساس نتایج به دست آمده کیفیت و مواد اولیه تشکیل دهنده لوله از جمله فاکتور های مهمی است که در طول عمر این تجهیزات نقش مهمی دارد.

انواع لوله پلی اتیلنی در صورتی که از مواد اولیه با کیفیت تهیه شده باشد و محیطی نیز که در آن نصب می شود از شرایط مطلوب برخوردار باشد و با فرض دمای بیست درجه سانتی گراد، دارای طول عمر پنجاه سال خواهد بود.

عرضه مستقیم لوله پلی اتیلن آبیاری قطره ای

عرضه مستقیم لوله پلی اتیلن آبیاری قطره ای آبیاری قطره ای یکی از روش های نسبتا نوینی است که در دهه های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این امر با هدف مصرف بهینه منابع آبی همراه بوده و به این ترتیب در صنایع کشاورزی امروزه شاهد استفاده از روش آبیاری قطره ای به صورت گسترده هستیم.

در این راستا از انواع لوله های پلی اتیلنی جهت ساخت لوله آبیاری استفاده می شود. پلی اتیلن از مواد مقاومی است که ویژگی های آن مانند استحکام و نرمی و انعطاف پذیری آن از دلایل عمده ای است که استفاده از چنین لوله هایی را افزایش داده است.

به این منظور و به دلیل تقاضای بالا، مرکز فوق نوعی واحد عرضه مستقیم لوله پلی اتیلن با ابعاد و اندازه های مختلف است که آماده ارائه خدمات فروش به مشتریان می باشد.