فروش بی واسطه شیلنگ گاز سفید

فروش بی واسطه شیلنگ گاز سفید امکان تامین این محصولات با درجه کیفی ممتاز را فراهم می کند؛ دلیل این امر تنوع عرضه انواع شیلنگ با ضخامت و قطرهای مختلف است که گاهاً برای استفاده های تخصصی مناسب نیست. امکان آگاهی از جدیدترین و باکیفیت ترین این تجهیزات تنها از طریق مراکز معتبر مانند نمایندگی های فروش امکان پذیر است.

فروش بی واسطه شیلنگ گاز سفید

بررسی کیفیت جنس شیلنگ گاز

بررسی کیفیت جنس شیلنگ گاز شیلنگ گاز به تجهیزاتی می گویند که جهت انتقال گاز از لوله ها جهت تولید حرارت به دستگاه هایی مانند فر و اجاق گاز و بخاری مورد استفاده قرار می گیرد. کیفیت این محصولات متناسب با جنس و مواد اولیه تولیدی به کار رفته در آنها متغیر است. یکی از معمولی ترین این تولیدات، شیلنگ های گاز پلاستیکی که جهت اتصال به لوله های گاز به کار گرفته می شوند.

نکته مهم اینکه شیلنگ گاز پلاستیکی یا لاستیکی معمولی در برابر حرارت مقاومت چندانی ندارند. به ویژه اگر استفاده از آنها برای مدت زمان طولانی و به طور مداوم باشد. امروزه شیلنگ های چند لایه به بازار عرضه می شوند که ضمن مقاومت در برابر حرارت و گرما، قابلیت استفاده برای انتقال سیالات نیز دارند. برخی از قابلیت های دیگر شیلنگ گاز استاندارد عبارتند از:

  • مقاومت در برابر پوسیدگی و حرارت
  • عدم تغییر در برابر نوسانات محیطی
  • قابلیت تحمل گرما تا 50 درجه سانتی گراد
  • مقاومت در برابر پارگی و سوراخ شدن

امروزه انواع شیلنگ ساخته شده از جنس پی وی سی، نمونه های منجید دار و بدون منجید مدل هایی پرطرفدار به شمار می آیند. چرا که قابلیت های آنها نسبت به مدل های معمولی به مراتب بیشتر است.

موارد استفاده از شیلنگ گاز شفاف

موارد استفاده از شیلنگ گاز شفاف شلنگ گاز نسوز شفاف از جدیدترین تولیدات در این حوزه است که عمدتاً در رنگ سفید طراحی و تولید می شود. مدل های نخ دار به علت مقاوم بودن در برابر فشار ناشی از حرکت گاز و همچنین عوامل محیطی برای استفاده در صنایع تولیدی کاربردهای متعددی دارند.

این نوع شیلنگ های گاز قابلیت تحمل دمای منفی 50 تا 220 درجه سانتی گراد را دارند. البته جنس این مدل شیلنگ ها از سیلیکون های نسوز است که به صورت نخ دار تولید می شوند و مقاومت بی نظیری در برابر عوامل محیطی نیز از خود نشان می دهند.

موارد استفاده از شیلنگ گاز شفاف بسیار متعدد است که عمدتاً در صنایع ساختمانی، لوازم خانگی، نظامی، صنعت خودروسازی، صنایع تاسیسات تونل، پزشکی و داروسازی و صنایع گازسوز مورد استفاده قرار می گیرند.

امروزه انواع شیلنگ رومیزی گاز نیز از جنس شفاف و سیلیکونی تولید می شوند چرا که ضمن داشتن انعطاف کافی، در برابر فشار و حتی اجسام نوک تیز به هیچ عنوان خراب نمی شود. عمر مفید این نوع شیلنگ نسبت به مدل های پلاستیکی و معمولی به قدری زیاد است که بکارگیری آنها در صنایع تولیدی نیز رایج شده است.

قیمت عمده شیلنگ گاز سفید

قیمت عمده شیلنگ گاز سفید قیمت خرید شیلنگ گاز سفید متناسب با ویژگی های کیفی و کمی آن همواره با نوسانات زیادی همراه است. کیفیت مواد اولیه نقش بسزایی در قیمت و همچنین تضمین کارآیی این محصولات دارند. اگر مواد سیلیکونی، پی وی سی و حتی پلی اتیلن ها در تولید و ساخت شیلنگ گاز استفاده شود، قیمت تمام شده آنها افزایش قابل توجه ای خواهد داشت.

قطر دهانه شیلنگ، نخ دار بودن آنها، تولید به صورت منجید دار و شفاف بودن نقش بسزایی در روند بالا رفتن قیمت فروش هر متر از انواع شیلنگ گاز دارند. در بازار داخلی میزان تقاضا و همچنین حجم عرضه نیز باعث ایجاد نوسان در قیمت فروش شیلنگ گاز دارند؛ خریداران با توجه به این موارد باید بتوانند از مراکز معتبر بهترین و جدیدترین تولیدات را با قیمت رقابتی تهیه کنند.

نمایندگان فروش این مرکز به عنوان بزرگترین عاملیت خرید شیلنگ گاز استاندارد ایرانی و خارجی، برای تامین این محصولات در متراژهای عمده و سفارشی آماده همکاری با خریداران و شرکت های صادراتی در سطح کلان هستند. برای آگاهی از قیمت ها و ثبت سفارشات می توانید با مشاوران فروش به صورت شبانه روزی در ارتباط مستقیم باشید.