فروشگاه شیلنگ آتش نشانی درجه۱

شیلنگ آتش‌نشانی یکی از ضروری‌ترین ابزاری است که آتش‌نشان‌ها برای مهار آتش مورد استفاده قرار می‌گیرند. با استفاده از انواع شیلنگ آتش نشانی، کار انتقال آب با فشار مناسب صورت گرفته و اطفاء حریق آسان‌تر و در مدت زمان کوتاه‌تری امکان‌پذیر می شود.‌ تولید این محصول در بالاترین سطح کیفی توسط چندین برند معتبر صورت گرفته و در اختیار فروشگاه عرضه‌کننده این محصول قرار می‌گیرد. فروشگاه شیلنگ آتش نشانی با ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین محصول به قیمت تولیدی کارخانه، در تلاش است خریداران عمده را به سوی بازارهای فروش خود سوق دهد.

فروشگاه شیلنگ آتش نشانی درجه۱

بررسی انواع شیلنگ آتش نشانی

بررسی انواع شیلنگ آتش نشانی همانطور که اشاره شد شیلنگ آتش‌نشانی و لوله و اتصالات پارسانا پلیمر دارای انواع مختلفی است. در تهیه این محصول از متریال های مختلفی استفاده می شود. تولیدکنندگان شیلنگ آتش‌نشانی از بهترین مواد اولیه در تهیه این محصول استفاته کرده تا تولیدات آن‌ها در حد استاندار و قابل قبولی باشد. طبیعی است که شلنگ آتش نشانی با کیفیت را برندهای معتبر و شناخته شده تولید می کنند. کاربرد نمونه های مختلف شیلنگ آتش‌نشانی با یکدیگر متفاوت است. شیلنگ آتش‌نشانی در نمونه های برزنتی، فلزی، لاستیکی و خرطومی تولید می‌گردد. شیلنگ برزنتی از دو لایه بیرونی و داخلی تشکیل شده است.

لایه داخلی آن از جنس پلاستیک و لایه بیرونی از نخ پلی استر است که به صورت گرد بافته شده است. این نمونه شیلنگ آتش‌نشانی را به صورت‌های مختلف می توان جمع کرد. شیلنگ پلاستیکی نیز از انعطاف مناسبی برخوردار است. این شیلنگ به دور حلقه جمع شده و در مواقع ضروری باز می شود. آب با فشار مناسب از دهانه این شیلنگ خارج خواهد شد.

انتقال آب از زیر زمین به کمک شیلنگ های آتش‌نشانی فلزی امکان‌پذیر شده است. از شیلنگ های خرطومی بیشتر برای انتقال آبی که در فضای باز هستند، استفاده می کنند. انواع شیلنگ آتش‌نشانی دارای انعطاف و کشش مناسب بوده و از استحکام، دوام و ماندگاری بالایی برخوردار هستند.

انواع سایز بندی شیلنگ آتش نشانی

انواع سایز بندی شیلنگ آتش نشانی شیلنگ آتش‌نشانی گونه های مختلفی داشته و در سایز‌بندی های متفاوتی نیز تولید می شود. قطر شیلنگ آتش‌نشانی بر مبنای اینچ محاسبه می شود. قطر شیلنگ آتش‌نشانی از یک اینچ شروع شده و ممکن است تا حد هشت اینچ هم برسد. متراژ شیلنگ آتش‌نشانی نیز معمولا از ده متر به بالا می باشد. هر کدام از شرکت های خارجی و داخلی تولیدکننده شیلنگ آتش‌نشانی، این محصول را در متراژ و قطرهای خاصی تولید و روانه بازار فروش می‌کنند.

به طور مثال یکی از شرکت های ایرانی، شیلنگ آتش‌نشانی را به قطر یک اینچ و با طول بیست متر تهیه و در اختیار عرضه‌کنندگان این محصول قرار می‌دهد. استاندار طولی شیلنگ آتش‌نشانی معمولا بیست متر است.

بازار پخش شیلنگ آتش نشانی

بازار پخش شیلنگ آتش نشانی نمونه های ایرانی و خارجی شیلنگ آتش نشانی، هر کدام بازارهای فروش خود و مراکز خاصی برای عرضه این محصول دارند. این مراکز به نمایندگی از تولیدکنندگان این محصول، پخش و توزیع شیلنگ آتش‌نشانی را به بازارهای سراسر کشور، در اختیار گرفته‌اند. خریداران عمده برای خرید این محصول می توانند به بازار پخش شیلنگ آتش‌نشانی مراجعه کرده و این نمونه شیلنگ را به قیمت تولیدی آن خریداری نمایند.

خرید شیلنگ آتش‌نشانی و لوله پلیکا برق از این مراکز به صورت حضوری یا آنلاین امکان‌پذیر است. خریداران عمده با خرید آنلاین این محصول، خریدی آسان و بدون دغدغه داشته باشند. از نظر اقتصادی نیز خرید آنلاین این محصول مقرون به صرفه‌تر است. در این نوع تجارت، هزینه های حمل و نقل کاهش پیدا کرده و با کمترین هزینه صورت می‌گیرد.

با کمی جستجو در اینترنت می توان فروشگاه هایی را که در زمینه خرید و فروش شیلنگ آتش‌نشانی فعالیت می‌کنند، پیدا کرد. سفارش شیلنگ آتش نشانی درجه۱ از طریق مراجعه به سایت‌های فروش آن‌ها صورت می‌گیرد. این فروشگاه‌ها دارای مشاوران و کارشناسانی هستند که اطلاعات و راهنمایی‌های لازم را در اختیار خریداران شیلنگ آتش‌نشانی قرار می‌دهند. خرید از عرضه‌کنندگان مستقیم شیلنگ آتش نشانی، واسطه های بازار خرید و فروش این محصول را حذف کرده و از نوسان قیمت آن در بازار جلوگیری خواهد کرد.