فروشندگان شیلنگ هیدرولیک درجه یک

شیلنگ وسیله ای بسیار کاربردی و مفید است که از آن برای جابجا کردن سریع سیالات از یک منبع به مقصد استفاده می شود و در اصل این محصول شکل نرم و انعطاف پذیری از لوله های پلاستیکی می باشد، توزیع کنندگان و فروشندگان شیلنگ هیدرولیکی درجه یک انواع و اقسام این محصولات را به صورت گسترده در بازار عرضه می کنند و آن ها را با نرخ مقرون به صرفه ای به دست عموم مردم می رسانند.

فروشندگان شیلنگ هیدرولیک درجه یک

آشنایی با نحوه تولید شیلنگ فشار قوی هیدرولیک

آشنایی با نحوه تولید شیلنگ فشار قوی هیدرولیک شیلنگ وسیله ای است که با مواد پلیمری ساخته می شود و عموماً دارای متراژ یا طول زیادی است تا بتوانند سیالات مایع یا گاز را از منبع ذخیره به مقصد برساند، یک نوع خاص از شیلنگ ها تحت عنوان شیلنگ هیدرولیکی شناخته می شوند که دلیل این نام گذاری استفاده کردن از آن ها در داخل سیستم های هیدرولیکی و ماشین آلات سبک و سنگین است و وظیفه آن ها نیز جابجایی سیالات مایعی مثل روغن است.

به عنوان مثال در داخل ماشین های صنعتی، خودرو ها، قطار و هواپیما با استفاده از یک شیلنگ هیدرولیکی می توان سوخت را به سرعت جابجا کرد و یا روغن موتور و ضد یخ را از طریق آن به داخل موتور ماشین منتقل می کنند، این محصول بر اساس میزان فشاری که می تواند تحمل کند در سه دسته بندی جای می گیرد که شامل شیلنگ های فشاری قوی، شیلنگ فشار متوسط و شیلنگ فشار ضعیف هستند.

شیلنگ فشار قوی همانطور از نامش پیداست باید بتواند فشار و سرعت خیلی بالای عبور مایعات را از داخل خودش تحمل کند به همین دلیل هم باید از مقاومت خیلی زیادی برخوردار باشد، از این رو این محصول را عمدتاً به صورت چند جداره تولید می کنند و در داخل آن از یک لایه تقویتی مخصوص استفاده می نمایند، نحوه تولید این شیلنگ ها در ادامه این مطلب خدمت شما بیان می شود:

  1. لایه اول و بالای این شیلنگ ها از مواد پلیمری مختلف مانند پلی استر تولید می شود و لایه ای نسبتاً انعطاف پذیر است، اما باید این قابلیت را داشته باشد که مثل یک کاور از تمام بخش های شیلنگ محافظت کند.
  2. در لایه دوم این شیلنگ ها از چندین ردیف سیم پیچ یا نخ های بافته شده استفاده می شود که مثل استخوان بندی آن عمل می کنند و استحکام شیلنگ های فشار قوی را بالا می برند.
  3. در نهایت یک لایه پلیمری دیگر به شیلنگ تزریق می شود که در آخرین قسمت و داخلی ترین بخش آن قرار می گیرد و از داخل به سیم پیچ های فلزی متصل می شود و ساختار شیلنگ را کامل می کند.

خصوصیات مهم انواع شیلنگ هیدرولیک

خصوصیات مهم انواع شیلنگ هیدرولیک با توجه به توضیحاتی که در قسمت قبلی خدمت شما ارائه داده شد حتماً تا حدودی با شیلنگ های هیدرولیکی آشنا شدید، این شیلنگ ها یک سری خصوصیات منحصر به فرد دارند که ما در ادامه این مطلب آن ها را خدمت شما عزیزان بیان خواهیم کرد، لطفاً با ما همراه باشید:

  1. با توجه به اینکه این شیلنگ ها را به عنوان هدایت کننده سیالات مختلف در نظر می گیرند در نتیجه ساختار آن ها چندان نرم و قابل انعطاف نیست، دو سر آن ها هم از ایست زیادی برخوردار است و با بست های فلزی محکم می شود تا مسیر مستقیم ایجاد کنند.
  2. لایه فوقانی شیلنگ ها طوری ساخته می شود که بالاترین مقاومت را نسبت به هوا، گرما و سرما، تابش اشعه های خورشید، ساییدگی، فرسودگی و رطوبت داشته باشد و آسیبی به آن وارد نگردد، برای این منظور از پلی استر استفاده می شود.
  3. لایه داخلی شیلنگ هیدرولیکی که باید دائماً با مواد شیمیایی مختلف در تماس باشد، از موادی ساخته می شود که هماهنگی خیلی زیادی با این مواد داشته و در برابر آن ها واکنشی نشان ندهند، دچار خوردگی و حفره نشوند و مواد از آن ها به بیرون نشت پیدا نکنند، از این نظر ترموپلاستیک بهترین است.
  4. استخوان بندی شیلنگ ها را نیز با نخ های پلی استری محکم یا سیم های فولادی تولید می کنند که بالاترین مقاومت را نسبت به وارد آمدن فشار از خود نشان می دهند و جلوی پاره شدن یا ترکیدن شیلنگ ها را می گیرند.

بررسی مدل های مختلف شیلنگ هیدرولیک

بررسی مدل های مختلف شیلنگ هیدرولیک شیلنگ های هیدرولیکی بر اساس توضیحاتی که خدمت شما عزیزان عرض شد تا حدودی معرفی شدند، حال ما در این قسمت قصد داریم که در مورد انواع این محصولات با شما صحبت کنیم و از شما دعوت به عمل می آوریم که تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید:

  • شیلنگ های بدون بست هیدرولیکی: در این شیلنگ ها هیچ بست فلزی در دو سر شیلنگ وجود ندارد و در زمان اتصال کافی است شیلنگ را با فشار به محل مورد نظر وصل کنید و مطمئن باشید که دیگر از آن خارج نمی شود.
  • شیلنگ فشار ضعیف هیدرولیکی: این مدل از شیلنگ ها سیالات با فشار کم را منتقل می کنند، ظاهر آن ها مثل شیلنگ های معمولی پلاستیکی شفاف است و مابین مخزن آب و دستگاه پمپ متصل می شوند.
  • شیلنگ فشار متوسط هیدرولیک: از این محصولات برای انتقال دادن مواد روغنی استفاده می شود، این محصولات برای ادوات کشاورزی و وسایل حمل و نقل گزینه مناسبی می باشند، دو نمونه از آن ها شیلنگ هیدرولیک ۴۰۵ و شیلنگ بنزین هیدرولیک هستند.
  • شیلنگ هیدرولیک فشار قوی: این شیلنگ ها یا سیم دار هستند و یا نخ دار و می توانند فشار خیلی زیادی را تحمل کنند، عموماً در ماشین های خیلی بزرگ مثل کامیون هجده چرخ، کشتی ها و هواپیماها از آن ها استفاده می شود.

سفارش بدون واسطه شیلنگ هیدرولیک درجه یک

سفارش بدون واسطه شیلنگ هیدرولیک درجه یک کارخانه های صنعتی فعال در داخل کشور ما مدل های مختلفی از شیلنگ های هیدرولیکی را با مواد اولیه مرغوبی تولید می کنند و آن ها را در حجم بالایی به مراکز پخش واگذار می نمایند تا در سطح کشور توزیع کرده و به دست مصرف کننده ها برسانند، این مراکز هم شیلنگ ها را به صورت بدون واسطه و مستقیم به دست مصرف کننده ها می رسانند.

برای ثبت کردن سفارش و خرید شیلنگ هیدرولیک راه های مختلفی پیش پای شما قرار دارند، به عنوان مثال شما می توانید از فروشگاه های فعال در سطح شهرها استفاده کنید یا درگاه های خرید و فروش اینترنتی را به کار بگیرید، راه حل اینترنتی به دلیل اینکه از راه دور و غیر حضوری انجام می شود بسیار مقرون به صرفه تر و راحت تر است و از این رو بین مردم محبوبیت بیشتری دارد.