عرضه ویژه شیلنگ گاز متری استانداردسازی شده

در چند سال اخیر تولید انواع شیلنگ و لوله پلیمر یزد از نظر شکل ظاهری و جتس پیشرفت زیادی داشته است. شیلنگ گاز یکی از نمونه های پرمصرف و پرفروش این محصول در بازار داخلی و خارجی می باشد. از این شیلنگ برای اتصال انواع اجاق گاز، بخاری، سماور، آبگرمکن و … به گاز شهری استفاده می شود. عرضه ویژه شیلنگ گاز متری استانداردسازی شده با کیفیت عالی و ممتاز به صورت اینترنتی و آنلاین به سایر نقاط کشور امکان پذیر می باشد. عرضه ویژه شیلنگ گاز متری استانداردسازی شده

آشنایی با انواع شیلنگ گاز

آشنایی با انواع شیلنگ گاز انواع شیلنگ گاز و لوله پلیمری 206 در ضخامت ها و قطرهای مختلف وجود دارد. بسته به نوع کاربرد و استفاده سایز شیلنگ می تواند کوچک و یا بزرگ باشد. در مصارف خانگی معمولا از شیلنگ های کوچکتر استفاده می شود.

شیلنگ گاز تک لایه، دولایه و چندلایه وجود دارد. شیلنگ های دو جداره برای مصارف خانگی مورد استفاده قرار می گیرند. اغلب شیلنگ ها از جتس پی وی سی بوده و برای انتقال گاز و سیالات استفاده می شوند. سایز شیلنگ در انواع 1/2 اینچ، 5/8 اینچ و … وجود دارد که به طور معمول در بسته بندی 50 متری به صورت عمده به فروش می رسند.

قطر داخلی شیلنگ گاز می تواند 9 میلی متر، کمتر و یا بیشتر باشد و ضخامت دیواره آن نیز در انواع 3 میلی متر و … وجود دارد. جهت افزایش مقاومت در برابر فشار بالا و خطر ترکیدگی، یک لایه از شیلنگ گاز از نخ پلی استر پوشانده می شود.

به دلیل اهمیت استفاده از این نوع شیلنگ ها، تولید آنها توسط مواد و متریال درجه یک و مرغوب انجام می شود و در خط تولید از فرآیندها و متدهای پیشرفته روز جهت مقاوم سازی و افزایش کیفیت شیلنگ گاز بهره گرفته خواهد شد.

توزیع کنندگان شیلنگ گاز متری

توزیع کنندگان شیلنگ گاز متری شیلنگ گاز از جمله محصولاتی است که تقاضای آن در بازار زیاد بوده و همواره در حال تولید است. این محصول در کیفیت و قیمت های مختلفی به بازار عرضه می شود. برترین و بزرگترین توزیع کنندگان شیلنگ گاز متری، این محصول را با کیفیت درجه یک و ممتاز وارد بازار کرده و یا به صورت مستقیم و بدون واسطه به مشتریان و متقاضیان این محصول به فروش می رسانند.

شیلنگ گاز عایق از لایه مقاوم و محکم ساخته شده است و دوام بسیار بالایی دارد. این نوع شیلنگ در متراژ مختلف به صورت عمده با نازلترین قیمت به فروش می رسد.

سفارش غیرحضوری و آنلاین شیلنگ گاز استاندارد از طریق این مرکز تخصصی فروش امکان پذیر بوده و امکان ارسال به تمام شهرها و نقاط کشور وجود دارد.