عرضه مستقیم شیلنگ آب خرطومی کشاورزی

مراکز خرید مختلفی در سراسر کشور وجود دارند که به عرضه مستقیم شیلنگ آب خرطومی کشاورزی می پردازند . چنانچه شما قصد تهیه این محصول را دارید ، پیشنهاد ما به شما این است که به این مراکز خرید که مراجعه فرمایید . چرا که به دلیل حذف واسطه ها در این مراکز ، قیمت این محصول بسیار پایین تر از دیگر جاها می باشد .

عرضه مستقیم شیلنگ آب خرطومی کشاورزی

اطلاعاتی مفید در مورد شیلنگ خرطومی

اطلاعاتی مفید در مورد شیلنگ خرطومی شیلنگ خرطومی جزو یکی از انواع شیلنگ هایی می باشد که دارای ضخامت و مرغوبیت بالایی میباشد . این شیلنگ ها از عمر طولانی برخوردار هستند و به خاطر این که دارای جنس مقاومی هستند معمولاً جهت انتقال موادی نظیر : شن و ماسه ، نفت ، کودهای شیمیایی ، قیر ، بتن ، سیمان و مواردی نظیر این ها مورد استفاده قرار می گیرند .

از دیگر کاربردهای شیلنگ های خرطومی می‌توان به انتقال آب در زمینهای کشاورزی از طریق این لوله‌ها اشاره کرد. همچنین از این شیلنگ ‌ها جهت مکش پمپ آب نیز استفاده می شود . شیلنگ های خرطومی معمولا از جنس پی وی سی مستحکم و مقاوم می باشند و در سایزها و وزن های گوناگونی به بازار ارائه می گردند . دلیل این تفاوت در سایز و وزن به خاطر مصارف مختلفی است که از این شیلنگ ها می شود . این شیلنگ ها دارای مزایای بسیار زیادی می باشند که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره نمود :

صرفه جویی بسیار زیاد در هزینه ها ، انعطاف پذیری فوق العاده زیاد و مقاومت عالی در برابر مسائلی نظیر خوردگی ، شکستگی ، سایش ، ضربه ، حرارت بالا و دیگر مشکلاتی که به وسیله عوامل خارجی ممکن است برای این شیلنگ ها به وجود بیاید . این شیلنگ ها عایق برق و جریان الکتریسیته می باشند و همچنین از انعطاف پذیری بسیار مطلوبی برخوردارند .

از دیگر ویژگی های ان استحکام کششی بلندمدت این شیلنگ ها است . متراژ این شیلنگ ها عموماً بین ۳۰ تا ۴۰ متر می‌باشد و میزان زبری پایینی را دارند . طول عمر آنها بسیار بالاست و در مقایسه با شیلنگ های معمولی بسیار متفاوت می باشد . شیلنگ آب صادراتی ایران جزو برترین شیلنگ های ارائه شده در بازار بین المللی می باشد . 

قیمت انواع شیلنگ آب خرطومی

قیمت انواع شیلنگ آب خرطومی شیلنگ های آب خورطومی یا شیلنگ آب کشاورزی دارای قیمت های متفاوتی می باشند و دلیل این تفاوت قیمت به خاطر تفاوت قیمت برندهای مختلفی است که این محصول را تولید و به بازار ارائه نموده اند . برندهای مختلف از مواد اولیه گوناگونی جهت ساخت این محصول استفاده نموده اند و به دلیل تفاوت قیمت، تفاوت در قیمت مواد اولیه و نیز درجه کیفی لوله های ارائه شده توسط کارخانه های مختلف است.