سفارش شیلنگ گاز خودرو درجه یک

یکی از قطعاتی که در سیستم خودروهای گازسوز و وجود دارد و اهمیت فوق العاده زیادی در این سیستم می‌تواند داشته باشد شیلنگ گاز خودرو است که این قطعه ساده اهمیت فوق‌العاده زیادی در ایمنی خودرو دارد و در داخل کشور توسط تولید کننده آن با کیفیت عالی ساخته می شود؛ سفارش شیلنگ گاز خودرو درجه یک با قیمت مناسب از فروشنده این محصول به راحتی امکان پذیر است و می‌توان آن را ارزانتر از هر جایی برای خود درخواست داد و آن را را به دست آورد.

سفارش شیلنگ گاز خودرو درجه یک

بررسی ساختار شیلنگ گاز خودرو

بررسی ساختار شیلنگ گاز خودرو شیلنگ گاز خودرو و در واقع رابطی است که بین بخش مخزن گاز یا همان کپسول و نیرو محرکه خودرو یعنی موتور وجود دارد و گاز ذخیره شده در مخزن را می تواند به موتور منتقل کند و در این بین فشار فوق العاده گاز را می تواند به راحتی تحمل نماید.

بررسی ساختار این شیلنگ نشان می دهد که از چند لایه متفاوت تشکیل شده است به طوری که بخش داخلی و خارجی آن از پلی اتیلن تشکیل داده ولی بخش میانی این شیلنگ حالت توری مانند داشته و از الیاف پلی استر است و همین باعث استحکام قابل توجه این شیلنگ شده است.

طول این شیلنگ تا حد امکان کاهش یافته تا کمترین فشار به آن وارد شود و به این شکل امنیت بیشتری در سیستم احتراق خودرو ایجاد کرده اند.

بخش انتهایی و ابتدایی این شیلنگ بر خلاف بقیه قسمت های آن حالت صاف دارد تا امکان اتصال محکم و بدون درز شلنگ به خروجی کپسول و ورودی موتور فراهم شود و در بقیه قسمت‌های این شیلنگ حالت دندانه دار وجود دارد و این مسئله باعث می‌شود که فشار در سطح شیلنگ توزیع شده و روی یک نقطه خاص تمرکز پیدا نکند.

مشخصات ظاهری شلنگ گاز خودرو

مشخصات ظاهری شلنگ گاز خودرو شیلنگ گاز خودرو یا همان شیلنگ گاز cng از نظر ظاهری تفاوت زیادی با شیلنگ های گاز دیگر دارد ولی قطر آن نسبتاً بیشتر است به طوری که نسبت به انواع شیلنگ های مورد استفاده در تجهیزات خانگی این شیلنگ حدود ۲ تا ۳ برابر دارد همچنین ضخامت آن نیز نسبتا بالا بوده به ۳ تا ۴ میلی متر و گاهاً بیشتر می رسد.

از نظر ظاهری این شیلنگ شکل بسیار مشخصی دارد و حالت پیچ خوردگی و خم در آن وجود دارد و شکل ثابتی برای آن تعریف شده است همچنین انعطاف‌پذیری آن فوق العاده کم است و همین باعث می شود که در داخل بخش کاپوت خودرو جابجا نشود و حالت ثابت داشته باشد که این مسئله اهمیت زیادی در امنیت خودرو دارد.

این شیلنگ گاز استاندارد از طول نسبتا کوتاهی برخوردار است و سطح موج داری دارد که باعث می شود سطح داخلی آن برخلاف اندازه کوچکی که دارد بسیار بیشتر باشد و به این ترتیب فشار گاز می تواند کمترین میزان نیرو را به لوله وارد کند و باعث ایجاد پارگی یا آسیب در آن نخواهد شد.

تولید شیلنگ گاز خودرو

تولید شیلنگ گاز خودرو با توجه به این که مواد اولیه مورد نیاز برای تولید شیلنگ در داخل کشور ما به فراوانی وجود دارد انواع مختلف شیلنگ خودرو نیز در داخل تولید می‌شود و هر یک می‌تواند برای خودرو خاصی مورد استفاده قرار بگیرند؛ تولید شیلنگ گاز خودرو در خط تولید ویژه آن صورت می‌گیرد که در آن از دستگاه های تزریق پلی اتیلن استفاده می‌شود و به صورت اتوماتیک شیلنگ ها در اندازه های مختلف برش می دهند و به این ترتیب بهترین این شیلنگ تولید شود.

تولید و توزیع شیلنگ گاز خودرو در داخل محاسن زیادی دارد از جمله این که هزینه تمام شده این محصول پایین خواهد بود و این کمک می‌کند که امکان و شرایط صادرات این محصول به کشورهای دیگر نیز فراهم گردد و در تولید این محصول در داخل هزینه تمام شده این محصول برای صادرکنندگان در صورت سفارش عمده از تولید کننده ارزان تر خواهد بود و این منجر به دستیابی به سود بیشتر در نتیجه صادرات این محصول خواهد شد.

1

  1. سلام متشکرم از شما بخاطر ارائه شلنگ گاز خودرو با سطح کیفی ممتاز، از چیزی که تصور می کردم سریع تر تحویل دادید. ممنونم از سایت خوب این مجموعه.