سفارش خرید شیلنگ آتش نشانی 6 اینچ

شیلنگ آتش نشانی 6 اینچ و لوله پلیکا آبیاری قطره ای اصل و باکیفیت را می توان از مراکز عرضه آن با قطر و طول و هم چنین با رنگ بندی متعدد خریداری کرد زیرا در این مراکز محصول مورد نظر مستقیما از مراکز تولیدی خریداری شده و با قیمت مناسبی در اختیار مراکز آتش نشانی قرار گرفته می شود. امروزه یکی از معتبر ترین مراکز عرضه این محصول، فروشگاه آنلاین اینترنتی می باشد که متنوع ترین نوع شیلنگ را با جنس ها و اندازه های متفاوت به شکل اینترنتی و بی واسطه ارائه می دهد.

سفارش خرید شیلنگ آتش نشانی 6 اینچ

معرفی انواع شیلنگ آتش نشانی بر اساس جنس

معرفی انواع شیلنگ آتش نشانی بر اساس جنس حتما همه شما تا به حال ماشین آتش نشانی را دیده اید که با استفاده از تجهیزات و لوازم خاص و استانداردی آتش را خاموش می کنند حال یکی از وسایل بسیار کاربردی و ضروری ماشین آتش نشانی، شیلنگ آب می باشد که بدون وجود آن، آتش خاموش نمی شود. این شیلنگ نوعی شیلنگ فشار قوی محسوب می شود که به راحتی به شیر ماشین وصل شده و آب را با تمام فشار به سمت آتش روانه می کند.

شیلنگ آتش نشانی 4 اینچ از مواد استاندارد و نو ساخته شده که خاصیت ضد حریق دارد از این رو در برابر آتش مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. جالب است بدانید در مرکز آتش نشانی خانه های مخصوصی وجود دارند که پس از هر بار استفاده از شیلنگ، آن را کاملا خشک می کنند تا آب درون آن باقی نماند زیرا شیلنگ در اثر تماس طولانی مدت با رطوبت خراب می شود. شیلنگ آب آتش نشانی از قطر و ضخامت های مختلفی برخوردار است در واقع شیلنگ هایی که از ظرفیت بیشتری برخوردارند قادرند در دمای پایین آب بیشتری را انتقال دهند.

همچنین اگر قطر آن کم باشد به فشار بیشتری جهت پاشش آب نیاز دارد بهتر است بدانید شیلنگ آتش نشانی از لحاظ نوع نصب به دو نوع دیواری و بازویی تقسیم بندی می شود و از لحاظ جنس نیز به انواع؛ لاستیکی، پارچه ای، خرطومی و برزنتی تقسیم می شود. نوع لاستیکی برای مهار کردن آتش سوزی اولیه و اندک کاربرد دارد، نوع پارچه ای که در حالت بی آب کاملا تخت و در حالت وارد شدن آب داخل آن حجیم و قطور می شود، نوع خرطومی برای خاموش کردن آتش در محل های روباز و نوع برزنتی که از همه بهتر و در برابر گرما و عوامل دیگر مقاوم می باشد.

بررسی میزان مقاومت شیلنگ آتش نشانی در برابر ضربه

بررسی میزان مقاومت شیلنگ آتش نشانی در برابر ضربه شیلنگ آتش نشانی از آن جایی که نقش مهمی در اطفاء حریق دارد بنابراین باید از همه لحاظ استاندارد و باکیفیت باشد حال ما در این مطلب ویژگی های قابل توجه این محصول را ارائه می دهیم تا اگر شما هم جزء خریداران این محصول هستید بتوانید بهترین و باکیفیت ترین نوع آن را انتخاب نمایید.

  • جنس؛ شیلنگ آتش نشانی باید از جنس مقاومی در برابر آتش برخوردار باشد که می توان بهترین جنس آن را برزنتی نام برد. این شیلنگ از یک لایه داخلی و یک لایه خارجی برخوردار است که لایه داخلی لاستیک مانند و لایه خارجی از جنس پلی استر می باشد از این رو در برابر هر گونه مواد و هر نوع آب و هوایی مقاوم بوده و زود خراب نمی شود.
  • انعطاف پذیری بالا؛ از جمله ویژگی های بسیار خوب و قابل توجه شیلنگ این مورد است که سبب می شود آب به راحتی درون آن در جریان باشد و در سخت ترین شرایط بتوان آن را حمل کرد. شیلنگ منعطف، فضای کمی را اشغال می کند و به راحتی خم و راست می گردد.
  • مقاومت در برابر آتش؛ شیلنگ آتش نشانی مرغوب از آن جایی که از مواد درجه یک و استاندارد ساخته شده در حین کار به هیچ وجه پاره یا منفجر نمی شود و در برابر سایش و خوردگی نیز مقاوم است.
  • طول، وزن و قطر مناسب؛ شیلنگ آتش نشانی استاندارد دارای طول ۱۵ تا ۲۵ متر است که برای همه فضا ها مناسب است و می توان با استفاده از آن آتش دور ترین منطقه را خاموش کرد. همچنین این نوع شیلنگ قطر مناسبی نیز داد که آب را با فشار مناسب روی آتش می ریزد. همچنین وزن آن طوری است که قابلیت حمل و نقل را داشته باشد.

بررسی میزان مقاومت بالای شیلنگ آتش نشانی

 بررسی میزان مقاومت بالای شیلنگ آتش نشانی شیلنگ آتش نشانی ایرانی و لوله پلیکا آذر اتصال همان طور که ذکر است از جمله کاربردی ترین تجهیزات آتش نشانی است که در انواع مختلف با کیفیت های متفاوت در سطح بازار موجود است در واقع یکی از انواع مرغوب و گران آن، شیلنگ آتش نشانی نسوز می باشد که به هیچ وجه در برابر حرارت شکل ظاهری و ساختاری خود را از دست نمی دهد و آسیبی به دست مامور آتش نشانی وارد نمی کند.

یکی از مشخصات این شیلنگ جنس مقاوم و دو لایه بودن آن است به گونه ای که لایه بیرونی آن از جنس پلی استر بوده و قابلیت تحمل فشار وارده مواد اشتعال زا را دارد از این رو برای انتقال مواد شیمیایی، اسیدی و روغن ها مناسب است این شیلنگ در ضمن خاصیت نسوز بودن، از انعطاف پذیری خوبی برخوردار است که از از شکستگی، فرسایش، سوراخ شدگی و ترکیدن آن در حین خاموش کردن آتش جلوگیری می کند.

این نوع شیلنگ در برابر؛ اشعه مضر خورشید، رطوبت، گرما، باران، یخبندان، حرارت بالا و شرایط محیطی مقاومت بالایی از خود نشان می دهد و از عمر طولانی برخوردار است اگر چه قیمت آن نسبت به انواع دیگر گران تر است ولی از کیفیت و صرفه اقتصادی برخوردار می باشد با این اوصاف در مواقع آتش سوزی های مهیب و بزرگ که شرایط اطفاء حریق بسیار سخت و دشوار است بهتر است از شیلنگ آتش نشانی نسوز که همان برزنتی است، استفاده شود.

فروش ویژه شیلنگ آتش نشانی 6 اینچ

فروش ویژه شیلنگ آتش نشانی 6 اینچ به دلیل کاربرد و کیفیت بالای شیلنگ سیلیکونی نسوز میزان تقاضا برای آن بسیار زیاد بوده است. از این رو مراکز پخش به صورت عمده آن را در کل کشور و به روش های مستقیم و غیر مستقیم توزیع می کنند. در واقع پخش شیلنگ آتش نشانی در حجم ها و تناژ های بالا سبب می شود تا خریداران برای تهیه آن با مشکلی مواجه نشوند و قیمت آن همچنان ثابت باقی بماند هم چنین با این روش دیگر نیازی به واردات آن نیست.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی پخش کلی این محصول به روش اینترنتی هم انجام می شود تا از این طریق تمام افراد قابلیت دسترسی آسان به آن را داشته باشند و بتوانند در کمترین زمان ممکن آن را با کمترین هزینه و پس از مشاوره رایگان با کارشناسان ما سفارش دهند و در مرحله آخر آن را در مکان مورد نظر تحویل بگیرند. فروش ویژه شیلنگ فشار قوی آب در این مجموعه انجام می گیرد.