خرید کلی شلنگ پیسوال 3/4 بسته بندی

برای متصل نمودن دو قسمت به همدیگر از شلنگ پیسوال استفاده می شود. داخل آن از پلاستیک تشکیل شده و روی آن را با فلز پوشش داده اند تا سطح مقاومت آن را بالا ببرند. از این محصول برای وصل کردن آب ورودی به ماشین لباسشویی، ظرفشویی، شیر های سرویس بهداشتی، فلاش تانک، پکیج، توالت فرنگی و غیره استفاده می شود. از این مرکز می توانید شلنگ پیسوال 3/4 و شلنگ توالت نهرین بسته بندی شده را به صورت کلی و عمده خریداری نمایید.

خرید کلی شلنگ پیسوال 3/4 بسته بندی

کاربرد شلنگ پیسوال 3/4 چیست؟

کاربرد شلنگ پیسوال 3/4 چیست؟

بیشترین کاربرد شلنگ پیسوال 3/4 در سرویس های بهداشتی است که وظیفه دارد شیر آب را به شیر ماشین ظرفشویی، لباسشویی، پکیج، روشویی و توالت فرنگی وصل کند.

این شلنگ قطعات مختلفی دارد که از فلز چدن تشکیل شده است.

یکی از انواع این محصول، شلنگ پیسوال حصیری می باشد که لایه های داخلی و خارجی آن از جنس پلاستیک و چدن ساخته شده است که از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است.

این شلنگ باید به صورت منعطف تولید شود تا در هنگام نصب، نصاب با مشکلی مواجه نشود و نیز در دو رنگ قرمز و آبی برای آب گرم و سرد در بازار به فروش می رسد.

شلنگ پیسوال حصیری و شیلنگ گاز cng در چندین مدل طراحی و ساخته می شود.

همچنین این محصولات پر کاربرد سایز های مختلفی دارد که در هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید. به عنوان نمونه شیلنگ پیسوال 1/2 یکی از انواع سایز های آن است.

نوع قدیمی تر آن از فلز برنج تولید می شد که مقاومت کمی در برابر آب دارد و امروزه کمتر مورد استفاده قرار می گیرد و ارزان تر از شیلنگ پیسوال حصیری می باشد.

برند های زیادی انواع شیلنگ پیسوال را تولید می کنند که امکان دارد قیمت های متفاوت از هم داشته باشند. ولی این را بدانید که تمامی آنها استاندارد های لازم را دارند و از کیفیت خوبی برخوردار می باشند.

فروش مستقیم شلنگ پیسوال 3/4 در کرج

فروش مستقیم شلنگ پیسوال 3/4 در کرج

افراد زیادی در پی کسب اطلاعاتی درباره چگونگی فروش مستقیم شلنگ پیسوال هستند که از طریق این مجموعه به فروش می رسد.

در کرج کارخانجات صنعتی زیادی وجود دارند که هم تولید کننده و هم مصرف کننده شلنگ پیسوال هستند.

در این مرکز فروش مستقیم شلنگ پیسوال 3/4 و یا سایز های دیگر این محصول انجام می شود.

شلنگ پیسوال جعبه ای نیز از تولیدات این مرکز است که بیشترین کاربرد را برای عملیات آتش نشانی دارد.

در هنگام خرید این محصولات پر کاربرد باید به مهره های اتصالی آن و شیر اصلی نیز توجه نمود.

قیمت این محصول با نوسان ارز و بازار تغییر می کند و نرخ مشخصی ندارد.