خرید مستقیم شیلنگ هیدرولیک تیبا

شیلنگ هیدرولیک تیبا=پمپ هیدرولیک یا شیلنگ هیدرولیک، دستگاهی است که بتواند در سامانه مورد نظر، دبی لازم را ایجاد کند. می توان گفت که پمپ های هیدرولیکی، قلب مربوط به یک سیستم هیدرولیکی می باشند که می توانند انرژی مکانیکی مورد نیاز سیستم هیدرولیکی را، تامین نمایند.امروزه با نصب فرمان های هیدرولیکی در اتومبیل ها، لذت رانندگی نیز بسیار افزایش یافته است و شرکت های تولید کننده ی اتومبیل های سواری، سعی دارند تا مرغوب ترین و بهترین سیستم هیدرولیک را در تولیدات خود تعبیه کنند. پمپ هیدرولیک یا شیلنگ هیدرولیک تیبا یکی از اصلی ترین قطعات مورد استفاده در سیستم های هیدرولیکی هستند که بدون استفاده از قطعات یاد شده، امکان چرخاندن فرمان خودرو وجود نخواهد داشت. راننده با چرخاندن فرمان خودرو، در واقع دستور پمپ روغن هیدرولیک را، توسط پمپ هیدرولیک صادر می کند. روغن پمپ شده، نیروی مربوط از فرمان را به چرخ دنده های انتقال داده و شما بلافاصله بعد از حرکت دادن فرمان اتومبیل خود، شاهد جا به جایی چرخ های خودرو می شوید.شیلنگ هیدرولیک فشار قوی مربوط به فرایند انتقال نیرو از فرمان به چرخ های اتومبیل بسیار زیاد می باشد.طوری که متوجه فرایند انتقال نیرو نخواهید شد. توجه نمایید که کوچکترین ایراد در پمپ هیدرولیک، سبب می شود که نیروی مکانیکی از فرمان به قسمت چرخ دنده ها انتقال پیدا نکند و در نتیجه هنگام رانندگی با مشکل مواجه شوید. لازم است بدانید در بسیاری از مواقع این مشکلات می توانند حادثه ساز بوده و خسارت های مالی و جانی، جبران ناپذیری را به وجود آورند.

خرید مستقیم شیلنگ هیدرولیک تیبا

نکات مهم هنگام خرید شیلنگ های هیدرولیک

نکات مهم هنگام خرید شیلنگ های هیدرولیک بررسی فشار

مهمترین مسئله ایی که در انتخاب این نوع شیلنگ ها باید به آن توجه شود بررسی فشار می باشد. روی بعضی از شیلنگ ها اطلاعاتی در مورد مقدار تحمل فشار و همچنین سایر مشخصات آن نوشته شده است. در هنگام انتخاب شیلنگ های هیدرولیک توجه به میزان تحمل فشار و همچنین سایر اطلاعات مهم در این زمینه بسیار مهم است.شیلنگ هایی که ابعاد بزرگ تری دارند با شیلنگ هایی که ابعاد کوچکتری دارند بسیار متفاوت خواهند بود. شیلنگ های بزرگ تر فشار بیشتر را می توانند تحمل کنند. به طور کلی توجه به فشار برای انتخاب شیلنک نکته بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

خمش شیلنگ

می دانیم که شیلنگ های هیدرولیک شیلنگ های بسیار مقاوم در برابر خمش و کشش هستند. با این وجود باید مقدار توانایی خمش شیلنگ را مورد توجه قرار داد. اگر به شیلنگی نیاز دارید که توانایی خمش بالایی داشته باشد و هیچ گونه آسیبی نبیند لازم است تا در هنگام خرید این نوع شیلنگ ها عوامل مهم را مورد بررسی قرار دهید.

شیلنگ هیدرولیک فشار قوی= از دسته تجهیزات بسیار کاربردی محسوب شده که ب منظور انتقال و پایش پرفشار سیالات مورد استفاده قرا می گیرند . شیلنگ ها با توجه به فشار بالای سیالات هنگام خروج دارای مقاومت بالایی بوده و ساختاری کاملا متفاوت با شیلنگ های معمولی دارند . مقاومت شیلنگ های فشار قوی صنعتی بوسیله لایه های بافته شده فولادی افزوده می شود . از جمله ویژگی های این شیلنگ ها انعطاف پذیری بالا ، وزن سبک ، کیفیت ساختاری و عدم پیچیده شدن آن زمان کار می توان اشاره نمود . شیلنگ های فشار قوی صنعتی متشکل از سه لایه می باشد که لایه داخلی ساخته شده از نوعی لاستیک با کیفیت دارای قابلیت تحمل عبور سیالات در دمای پایین و بالا می باشد . لایه وسطی ساخته شده از جنس فولاد بوده و یکی از لایه های مهم این شیلنگ محسوب می شود که با مقاومت بالا مانع از پاره شدن شیلنگ خواهد شد . لایه بیرونی نیز از جنس لاستیکی بوده و از انتقال حرارت به دست کاربر جلوگیری می کند .

شیلنگ هیدرولیک 405=خودرویی که فرمان هیدرولیکی دارد به یک منبع انرژی برای کمک به راننده در هنگام پیچیدن و دور زدن مجهز است. برای فرمان دادن به چرخ‌ها به یک پمپ نیاز است تا روغن لازم را مهیا کند. شیلنگ‌های هیدرولیک، روغن را در داخل سیستم فرمان هیدرولیک، جابجا می‌کنند. سیستم هیدرولیک فرمان، دو شلنگ اصلی دارد، یک شلنگ فشار پایین و یک شلنگ فشار بالا

شیلنگ هیدرولیک سمند=شامل دو دسته هستند: شیلنگ‌ پمپ هیدرولیک فشار قوی و شیلنگ پمپ هیدورلیک فشار ضعیف. شیلنگ‌ها یکی از قطعات مهم در سیستم هیدرولیک خودرو هستند، که وظیفه انتقال سیال هیدورلیک را برعهده دارند. شیلنگ هیدرولیک فشار ضعیف قبل از پمپ هیدرولیک و شیلنگ هیدرولیک فشار قوی، بعد از پمپ هیدرولیک و تحت فشار بالا قرار می‌گیرد. جنس این شیلنگ‌ها که تحت فشارهای کاری متفاوت قرار می‌گیرند، به شدت در عملکرد آن‌ها تاثیر دارد.

قیمت شیلنگ هیدرولیک=از 389/000 هزار تومان تا 1/456/000 هزار تومان است.

بررسی شیلنگ های هیدرولیکی از نظر کاربرد

بررسی شیلنگ های هیدرولیکی از نظر کاربرد به طور کلی شیلنگ های هیدرولیک را می توان به دو گروه:

الف)شیلنگ های هیدرولیکی نخ دار

ب) شیلنگ هیدرولیک سیم دار

به چهار دسته به شرح زیر تقسیم نمود:

1)اتصال فشاری (بدون بست)

2)شیلنگ فشار ضعیف

3)شیلنگ هیدرولیک سیم دار فشار متوسط

4)شیلنگ هیدرولیک سیم دار فشار بالا

1) شیلنگ های اتصال فشاری هیدرولیکی (شیلنگ های بدون بست هیدرولیکی):

این نوع شیلنگ ها برای اتصال به سرشیلنگی، به بست نیازی ندارند و به راحتی می توان آنها را با یک ضربه به سرشیلنگی مورد نظر متصل کرد. این نوع شیلنگ ها برای فشارهای پایین مناسب هستند.

2) شیلنگ های فشار ضعیف هیدرولیکی: این نوع شیلنگ های هیدرولیکی، به صورت شیلنگ های لاستیکی شفاف فنری بوده و بین مخزن و پمپ خط مکش نصب می شوند و بر این اساس انتقال سیال را امکان پذیر کرده و در عین حال پمپ قادر به لرزش آزاد خواهد بود. همچنین از این شیلنگ ها می توان برای انتقال روغن برگشتی در قسمت نشتی شیرها و هیدروموتورها استفاده نمود.

3) شیلنگ های فشار متوسط هیدرولیکی: شیلنگ های فشار متوسط هیدرولیکی برای حدود ۱۰ تا ۲۵۰ بار مناسب هستند. از آنها برای انتقال سیالاتی چون روغن، یا مایعات مبتنی بر آب در سیستم های هیدرولیک استفاده می شوند و برای ماشین آلات کشاورزی، سیستم های حمل و نقل و غیره مناسب هستند.

4) شیلنگ های فشار بالا هیدرولیکی: این نوع شیلنگ های هیدرولیک فشار قوی عموما برای انتقال روغن کاربرد دارد که با توجه به بافت سیم های داخل آن، فشارهای بالا را تحمل می کند. این شیلنگ ها بین قطعات ثابت و متحرک بکار گرفته می شوند و در مواردی که نمی توان از لوله های صلب و تیوب ها استفاده نمود، از شیلنگ های هیدرولیک فشار قوی سیم دار استفاده می گردد. یکی از مهمترین مشخصاتی که در یک شیلنگ حائز اهمیت است ” فشار کاری ” آن می باشد. فشاری است که شیلنگ برای آن محدوده طراحی شده است و عموما آن را با واحد ” بار ” تعریف می کنند. سازندگان شیلنگ این فشار را با در نظر گفتن فشارهای استاتیک و داینامیک مشخص می کنند. فشار ترکیدگی (فشار انفجار) حداقل فشاری است که شیلنگ در آن موقعیت می ترکد. کمترین فشاری که منجر به ترکیدگی شیلنگ ها شود به عنوان ” فشار ترکیدگی و یا فشار انفجار ” در نظر گرفته خواهد شد. شیلنگ در فشارهای کمتر از این فشار نباید دچار حتی نشتی شود. همچنین دمایی که شیلنگ در آن قرار دارد نیز اهمیت بسیار زیادی در طول عمر شیلنگ دارد که برای آن توسط سازنده برای آن دمای کاری تعریف می شود.

شیلنگ های هیدرولیک فشار قوی را می توان با توجه به نوع کاربرد و موارد استفاده آنها و نیز بر مبنای فشار کاری مورد انتظار، به صورت زیر دسته بندی نمود:

1)شیلنگ های یک لا سیم

2)شیلنگ های دو لا سیم

3) شیلنگ های چهار لا سیم

4)شیلنگ های شش لا سیم

بررسی شیلنگ های هیدرولیکی از نظر جنس

بررسی شیلنگ های هیدرولیکی از نظر جنس شیلنگ های هیدرولیک (شیلنگ هیدرولیک) از یک لوله با جنس لاستیک مصنوعی ساخته شده اند و وظیفه نگهداری سیال در داخل شیلنگ هیدرولیک را به عهده دارند. لاستیک و یا همان مواد ترموپلاستیک استفاده شده در شیلنگ های هیدرولیک به طور طبیعی خاصیت ارتجاعی دارد، بنابراین می توان برای ایجاد قابلیت تحمل فشار، لایه هایی به منظور تقویت بیشتر به دور آن پیچید (این لایه های تقویت کننده نوار سیم فولادی و الیاف بافته شده نخی هستند). همچنین برای حفاظت لایه تقویت کننده، یک لایه از جنس لاستیک مصنوعی بر روی آن تزریق می شود؛ در نهایت روی سطح شیلنگ های هیدرولیک، مدل و سایر اطلاعات فنی شیلنگ درج می گردد.

قیمت عمده شیلنگ هیدرولیک تیبا

قیمت عمده شیلنگ هیدرولیک تیبا فروشندگان شیلنگ های رادیاتور و کلا همه مدل شیلنگ های قابل استفاده در اتومبيل از طریق لیست قیمت‌ هایی به اطلاع مصرف کننده این محصولات می‌رسد. تولید کنندگان شیلنگ های ایران خودرو و سایپا از طریق تولید شیلنگ های با کیفیت استاندارد محصولات خود را به صورت عمده و به روش های مختلف به کل کشور ارسال می‌کنند، قیمت شیلنگ ها به عوامل مختلفی از قبیل نوع شیلنگ، اندازه شیلنگ و جنس شیلنگ بستگی دارد به عنوان مثل قیمت شیلنگ بخاری سمند به نسبت قیمت شیلنگ رادیاتور زانتیا از قیمت کمتری برخوردار است زیرا اندازه و جنس آن ضعیف تر است. برخی محصولات شیلنگ جات که توسط فروشندگان این محصول ارائه می شود عبارتند از:

1)شیلنگ بنزین پراید انژکتور

2)شیلنگ بخاری سمند

3)شیلنگ رادیاتور زانتیا

4)جنت رادیاتور پراید

5)شیلنگ خروجی آب

یکی از کارخانه های شلینگ، شرکت شیلنگ بنیامین است که در زمینه تولید شیلنگ های خودرو فعالیت می‌کند. البته تولید کنندگان زیادی هستند که انواع شیلنگ های تحت فشار با مقاومت بالا تولید می‌کنند. جنس و نوع ساخت هر نوع شیلنگ بسته به سیالی که قرار است در آن عبور کند متفاوت است. این تولید کنندگان از طریق تولید انواع شیلنگ با گرید های مختلف به فروش و توزیع آن مشغول هستند، بیشترین مصرف این شیلنگ ها در کشاورزی استفاده می شوند و در آبیاری تحت فشار بیشترین کاربرد را دارد. جنس این شیلنگ ها به دلیل اینکه تحت فشار آب و هوای داغ خورشید هستند باید از مواد درجه یک باشد تا بتوان چندین سال از آن استفاده کرد.

قیمت عمده شلینگ تیبا از 365/000 هزارتومان تا650/000 هزار تومان در فروشگاه های اینترنتی به فروش میرسد