خرید عمده شلنگ آب کولر با قیمت ارزان

شلنگ آب کولر یکی از بخش های مهم کولر محسوب می شود. این شلنگ در کیفیت های متفاوتی در برندهای متنوع در بازار یافت می شود. اما سوال اصلی و مهم اینجاست که چگونه می توانیم شلنگ آب کولر را با قیمت ارزان و کیفیت مناسب بخریم؟ قطعا خرید عمده و در تعداد بالا می تواند کاهش چشم گیری در قیمت نهایی به همراه داشته باشد. برای اطلاعات کامل تر در مورد کیفیت، مراحل نصب و فروش فوق العاده این شلنگ آب و لوله آب سایز 25 ارزان، آن هم در روزهای گرم و طاقت فرسای تابستان، با ما همراه باشید. خرید عمده شلنگ آب کولر با قیمت ارزان

دستورالعمل های اجرایی برای نصب شلنگ آب

دستورالعمل های اجرایی برای نصب شلنگ آب برای کارکرد بهتر کولر و داشتن فضایی خنک حتما باید به شلنگ آب کولر توجه کرد. این شلنگ از طریق دریافت رطوبت هوا و تخلیه آب، یکی از مهم ترین بخش های خنک سازی محیط را به عهده دارد. تا آن جا که اگر برای این شلنگ مشکلی ایجاد شود و قادر به تخلیه آب نباشد،. دلیل عمده ی اختلال در کار این شلنگ ها، رشد جلبک ها در فضای مرطوب و خیس آن هاست، مخصوصا در شرایطی که کولر به صورت مداوم در حال کار است.

ایجاد مشکل یا مسدود شدن شلنگ آب کولر با علائمی همراه است که شما از طریق این نشانه هامی توانید متوجه خرابی این بخش شوید و گاهی مجبور به نصب شلنگ آب به صورت مجدد شوید. این موارد شامل:

  • خنک نشدن فضای اطراف کولر
  • استشمام بوی نم از کولر یا از هوا
  • مرطوب شدن کف خانه یا دیوار خانه
  • نشت آب از سینی تخلیه
  • نشت آب از قسمت داخلی کولر

برای تعویض و نصب شلنگ آب در مواقع مواجهه با این علائم، دستورالعمل اجرایی زیر پیشنهاد می شود:

  1. بررسی محل گرفتگی و انسداد: پنل کولر را باز کنید، شلنگ سفید رنگ را پیدا کنید. آن را از جهت ترک یا شکستگی کنترل کنید. سپس شلنگ را از قسمت داخلی کولر جدا کنید. برای تشخیص گرفتگی شلنگ مقداری آب در آن بریزید و به سرعت و کیفیت تخلیه آب دقت کنید. طبیعتا سرعت کم تخلیه نشانه ی مشکل گرفتگی در شلنگ است. اگر میزان گرفتگی بالا باشد، باید شلنگ جدیدی خریداری کنید.
  2. تهیه شلنگ جدید: بعد از تشخیص مشکل شلنگ و قبل از تعویض آن، حتما باید شلنگی با سایز و اندازه ی مشابه شلنگ قبلی تهیه کنید.
  3. نصب شلنگ آب جدید: در ابتدا از خاموش کردن کولر و قطع کامل برق، اطمینان حاصل کنید. یک سر شلنگ به بخش داخلی کولر و سر دیگر آن به بخش خارجی متصل است. به آرامی شلنگ را از دو طرف باز کنید و شلنگ جدید را در جای شلنگ قبلی نصب کنید. البته نکته ی قابل توجه این که بهتر است برای اولین بار این کار را به کمک تعمیرکار متخصص انجام دهید و به مراحل کار با توجه نگاه کنید و به طور عملی انجام دهید، زیرا نصب این شلنگ به اندازه ی توضیح آن، آسان نیست.

فروش فوق العاده شلنگ آب ارزان در کشور

فروش فوق العاده شلنگ آب ارزان در کشور همانطور که اشاره کردیم، این شلنگ آب از اجزای اصلی کولرها محسوب می شود و در تمام فصول سال در برخی از استان های گرم و در تابستان در همه ی استان ها، بازار فوق العاده ای دارند. دمای بالای هوا، چه در منازل، چه در اماکن عمومی باعث می شود مجبور شویم از کولر در بیشتر ساعت شبانه روز استفاده کنیم و این استفاده ی مستمر احتمال انسداد و خرابی شلنگ آب ها را بیشتر و نیاز به فروش این محصول را بیشتر می کند.

شما می توانید به راحتی از همه جای کشور، این شلنگ آب و لوله اب چاه را با قیمت ارزان در فروش استثنایی فصل ما تهیه کنید.