خرید سفارشی شلنگ آب پیسوال 60 متری

شلنگ آب پیسوال و شلنگ پلاستیکی توالت در ابعاد و اندازه های گوناگونی تولید می شود و به دلیل کاربرد مفید آن در صنایع ساختمان سازی خرید و فروش زیادی دارد. خرید سفارشی این محصولات از طریق فضای مجازی امکان پذیر است. سایت های معتبر فروشندگان در صورت خرید سفارشی، شلنگ پیسوال را در کمترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت به دست مشتری می رسانند.خرید سفارشی شلنگ آب پیسوال 60 متری

مشخصات شلنگ آب پیسوال مدل p101

مشخصات شلنگ آب پیسوال مدل p101 یکی از روش های آسان برای راه اندازی سیستم لوله کشی آب، استفاده از شلنگ پیسوال می باشد که در مدل ها و طول های مختلفی ساخته می شوند؛ یکی از انواع مدل های این محصولات شلنگ پیسوال p101 می باشد که بسیار پر کاربرد در سیستم لوله کشی ساختمان ها است.

شلنگ پیسوال همانند شلنگ آب است ولی تفاوت هایی با آن دارد به این صورت که دارای لایه خارجی از جنس توری های فلزی براق است که بسیار مقاوم در برابر فشار، رسوب زایی، زنگ زدگی و پوسیدگی می باشد و به علت تحمل بالایی که در برابر گرمای زیاد دارد، مناسب آب گرم نیز است. لایه داخلی آن از جنس پی وی سی مقاوم یا پلاستیک است که انعطاف پذیری زیادی دارد.

شلنگ پیسوال متری بسیار مناسب اتصال لوله آب سرد و گرم به سینک ظرفشویی، روشویی، توالت فرنگی، ماشین لباسشویی و….. می باشد و با توجه به سایز و طول مکان مورد نظر باید تهیه گردد. شلنگ پیسوال دارای دو نوع مهره در ابتدا و انتها است که از یک طرف به شیر پیسوال و از طرف دیگر به جایگاه ورودی آب متصل می شوند و با استفاده از نوار تفلون محکم می گردند.

توجه داشته باشید که شلنگ پیسوال را به صورت مستقیم نمی شود به لوله آب متصل کرد و باید به گونه ای وصل شود که بعد از شیر پیسوال قرار گیرد.  این محصولات استحکام و مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی و رطوبت دارند به همین دلیل یکی از ابزارهای پر کاربرد در صنایع لوله کشی ساختمان ها و مکان های عمومی و ….. می باشد.

کارخانه تولیدی شلنگ آب پیسوال در اصفهان

کارخانه تولیدی شلنگ آب پیسوال در اصفهان کارخانه های زیادی در سرتاسر کشور از جمله استان اصفهان، در زمینه تولید انواع شلنگ پیسوال و شیلنگ فشار قوی آب فعالیت دارند. این کارخانه ها با استفاده از بهترین مواد اولیه و با استفاده از پیشرفته ترین ابزار صنعتی شلنگ های مخصوص آب ساختمان ها را تولید و توسط نمایندگی های خود عرضه می کنند.

کارخانه های تولید کننده، جهت معرفی کالای ایرانی کاملا استاندارد و مرغوب و هم چنین به دلیل سود بیشتر، محصولات خود را علاوه بر عرضه در داخل به کشورهای دیگر نیز صادر می کنند.