خرید بی واسطه شیلنگ هیدرولیک فشار قوی

خرید بی واسطه شیلنگ هیدرولیک فشار قوی باعث حذف دلالان از بازار این محصولات شده است و همین موضوع موجب شده تا این محصولات کاربردی بازار فروش خوبی در ایران و سایر کشورها داشته باشد و بازاری پر رونق داشته باشد.

خرید بی واسطه  شیلنگ هیدرولیک فشار قوی

بررسی نحوه اتصال شیلنگ های هیدرولیک

بررسی نحوه اتصال شیلنگ های هیدرولیک جنس و سایز اتصال شیلنگ های هیدرولیک باید به طوری باشد که با عبور جریان، اصطکاک زیادی تولید نشود.

اتصال شیلنگ های هیدرولیک به دو صورت کلی، پرسی یا همان ثابت ودیگری اتصال جدا شونده می باشد. در اتصال ثابت یا پرسی با استفاده از پرس مخصوص مکانیکی یا هیدرولیکی، شیلنگ هیدرولیک به سر توپی پرس و وصل می گردد. در اتصال پرسی دیواره شیلنگ بین لایه خارجی و داخلی سر اتصال قرار می گیرد و بعد از پرس با فشار محکم خواهد شد. بنابراین در شیلنگهای هیدرولیک چند لایه بهتر است از اتصال پرسی استفاده کرد. در اتصال جدا شونده از ابزار و وسایل بسیار ساده استفاده می‌شود. در این مدل بعد از اینکه سر شیلنگ آماده سازی شد، حلقه بیرونی توپی روی شیلنگ پیچ می‌شود پس دیواره شیلنگ بین لایه های خارجی و داخلی ساندویچ می‌شود. برای ایجاد شعاع دقیق برای توپی اتصال از اتصال جدا شونده استفاده می‌شود. برای راحت جا زدن اتصالات آنها را با روغن هیدرولیک روغن کاری می کنند. در تمامی انواع اتصالات سفارش می گردد تا حداقل یکی از شیلنگها در محل اتصال، قابلیت چرخش داشته باشد و ثابت نباشد.در زمان بستن اتصالات دو سمت شیلنگ هیدرولیک باید دقت شود که شیلنگ دچار پیچش و خم نشود.

لق شدگی اتصالات، وجود نشتی از اتصالات و له شدگی اتصالات شیلنگ های هیدرولیک باید بررسی شود تا در صورت لزوم آنها تعویض شوند.

اجزا تشکیل‌دهنده شیلنگ‌های هیدرولیک

اجزا تشکیل‌دهنده شیلنگ‌های هیدرولیک شیلنگ هیدرولیک به تنهایی خود از سه لایه مهم ساخته می شود. لایه خارجی از جنس لاستیک است و در برابر آب و هوا، روغن، مواد شیمیایی و سایش از شیلنگ محافظت می‌کند. برای مقاومت بیشتر این لایه نیز از چند لایه استفاده شده. این لایه همچنین به منزله شناسنامه شیلنگ نیز می باشد که مشخصات شیلنگ هیدرولیک از طریق آن قابل دیدن می باشد.

لایه ی میانی با یک غلاف از جنس سیم های بافته شده به هم ساخته شده که جنس این پوشش از الیاف نخی و سیم های مارپیچ و یا ترکیبی از آن دو می باشد و وظیفه آن ها تقویت شیلنگ می باشد. و بین هر لایه سیم بافت یک لایه عایق جدا کننده لاستیکی استفاده شده. لایه میانی علاوه بر بالا بردن مقاومت در برابر فشارهای داخلی، به شیلنگ مقاومت مکانیکی خاصی داده و دو سر انتهایی شلنگ را ثابت نگاه می دهد. این لایه باعث هدایت الکتریکی در شیلنگ می شود.

. داخلی ترین لایه هم از مواد سازگار با مایع هیدرولیک ساخته شده است. این لایه داخلی باید انعطاف پذیر باشد و باید با نوع مایعی که منتقل می کند سازگار باشد جنس این لایه باید نسبت به خوردگی و حرارت کاملا مقاوم باشد. ترکیباتی که معمولاً برای ساخت لایه داخلی استفاده می‌شود شامل لاستیک مصنوعی، ترموپلاستیک و تفلون می باشد. درجه حرارت سیال بر روی لایه داخلی تاثیر می گذارد و همچنین این لایه نباید دارای تخلخل و مک باشد. بیشتر آب بندی بر روی اتصال سرشیلنگی به عهده لایه داخلی می باشد.

شلنگ های بافت نخی در این نوع شیلنگ ها، لایه تقویتی یا همان لایه میانی، از نوع الیاف نخی است و برای روغن های هیدرولیکی با پایه نفت، بنزین، نفت سوخت، آب، ضد یخ ها و مواد شیمیایی مناسب است. مورد استفاده این شیلنگ ها در مسیر های برگشت کم فشار روغن یا مسیرهای مکش می باشد. در کل با نام شیلنگ های کم فشار شناخته می شوند و برای مسیر های پر فشار کاربرد ندارند.در شیلنگ های بافت سیمی، لایه میانی از بافته های سیم های فولادی پر کشش ساخته شده است و برای مسیر های روغن هیدرولیکی، نفت سوخت، بنزین یا آب مناسب هستند. این شیلنگ ها در فشار های متوسط استفاده می شوند و در ماشین آلات کشاورزی و صنعتی استفاده می گردند. در شیلنگ های هیدرولیک بافت سیمی مار پیچ لایه میانی یا تقویتی ترکیبی از چند لایه مارپیچی سیم فولادی پر کشش و یک لایه نخی است که برای مسیر های روغن هیدرولیکی بسیار پر فشار و یا نفت سوخت مناسب می باشد. این شیلنگ ها در جاهایی که موج فشار وجود دارد استفاده می شوند. به این گونه شیلنگ ها، شیلنگ فشار قوی می گویند.

بررسی شیلنگ های هیدرولیکی از نظر فشار

بررسی شیلنگ های هیدرولیکی از نظر فشار بررسی شیلنگ های هیدرولیکی و سایر اتصالات شیلنگ هیدرولیک از نظر فشار، به طور کامل تحت شرایط واقعی برای کنترل و بررسی پایداری و انعطاف پذیری آزمایش می گردند. فشار کاری شیلنگ هیدرولیک با تعداد لایه های سیم استفاده شده در لایه دوم شیلنگ ارتباط مستقیم دارد بطوری که هر چه تعداد این لایه ها بیشتر باشد فشار کاری آن نیز بیشتر خواهد بود و در برابر فشار مقاومتر عمل می کنند. از این شیلنگ‌ها معمولا برای انتقال روغن‌هایی با فشار بالا و دمای مختلف استفاده می‌شود. شیلنگ‌های هیدرولیک فعلی قابلیت کار در فشارهای بالاتر از 350 بار را دارند و می‌توانند سال ها بدون مشکل به کار خود ادامه دهند. هر چه فشار بالاتری مورد نیاز باشد تعداد لایه‌های سیمی که بر روی لوله می پیچند نیز افزایش می‌یابد. این عدد برای فشارهای متوسط در حدود 1 الی 2 لایه و برای فشارهای بالا در حدود 4 الی 6 لایه است. خاصیت ارتجاعی لاستیک در شیلنگ های هیدرولیک موجب شده است که برای بالا بردن قابلیت تحمل فشار لایه های تقویت کننده ای به دور آن پیچیده یا بافته شود. این لایه های تقویت کننده از جنس سیم های فولادی یا نخی هستند.

برای انتخاب شیلنگ هیدرولیک به فشار کاری مورد نیاز خود دقت کنید و از شیلنگی که مناسب با فشار کاری شما است استفاده کنید. اگر فشار سیستم و ماشین بالاتر از میزان فشار شیلنگ باشد، موجب خرابی وکاهش طول عمر شیلنگ خواهد شد. توجه به این مورد باعث می‌شود از ترکیدن و پارگی شیلنگ جلوگیری شود و نهایتاً هزینه ها کاهش خواهد یافت.

قیمت عمده شیلنگ هیدرولیک فشار قوی

قیمت عمده شیلنگ هیدرولیک فشار قوی قیمت شیلنگ هیدرولیک فشار قوی شرکت ما مناسب بوده و محصولات ما با کیفیت عالی و در انواع مختلف خدمت مشتریان گرامی عرضه و ارائه می‌شود. محصولات ما شامل انواع شیلنگهای پکیج، گاز، آب آتش نشانی، شیلنگ رادیاتور خودرو، شیلنگ سوخت خودرو، شیلنگ هیدرولیک 405، شیلنگ هیدرولیک سمند وشیلنگ هیدرولیک تیبا و … می باشد.