خرید بی واسطه شیلنگ هیدرولیک صادراتی

شلنگ‌های هیدرولیکی از مهمترین تجهیزاتی هستند که در صنایع مختلف برای انتقال سیالات مورد استفاده قرار می‌گیرند. این ملزومات صنعتی با استفاده از انواع متریال و مواد اولیه، در واحدهای تولیدی مدرن، همگام با آخرین استانداردهای جهانی تولید می‌شوند و دارای مقاومت فشاری و مکانیکی بالایی هستند. خرید شیلنگ هیدرولیک صادراتی به شکل بی واسطه، آسان‌ترین روش برای دسترسی به محصولاتی درجه یک، با نرخ ارزان و اقتصادی است.

خرید بی واسطه شیلنگ هیدرولیک صادراتی

نکات مهم هنگام خرید شیلنگ های هیدرولیک

نکات مهم هنگام خرید شیلنگ های هیدرولیک

شلنگ‌های هیدرولیکی در گسترده وسیعی از ضخامت، سایز، جنس و نوع کارایی در بازار صنعتی وجود دارد. تنوع برندهای تولید کننده انواع شلنگ هیدرولیکی و گوناگون سطح کیفی این محصول، ضرورت بررسی فاکتورهای مختلف برای انتخاب و خرید این محصول را به وجود آورده است. در اینجا تصمیم داریم تا یک سری نکات ساده را به عنوان راهنمای تهیه انواع شلنگ هیدرولیک با هم بررسی کنیم.

نکات مهم هنگام خرید شیلنگ های هیدرولیک:

  • اولین نکته ای که برای خرید انواع شلنگ هیدرولیک باید بررسی گردد، نوع محصول است. شلنگ‌های هیدرولیک در انواع گوناگونی مانند شیلنگ هیدرولیک نخی و شیلنگ هیدرولیک سیم دار در بازار وجود دارد. هر یک از انواع این محصولات با استفاده از متریال ویژه تولید می‌شوند و دارای سطح مقاومت و کیفیت خاصی هستند. بنابراین در وهله نخست باید نوع شلنگ بررسی شود.
  • نکته دوم توجه به مقاومت فشاری محصول است. این نوع از شلنگ در سه نوع فشار ضعیف، فشار متوسط و فشار قوی تولید می‌شود که هریک به شیوه خاصی به تجهیزات صنعتی متصل می‌شوند و برای انتقال مایعات و سیالات با فشارهای متنوع کاربر دارند. برای مثال شیلنگ هیدرولیک فشار قوی 405 در صنعت خودروسازی و تعبیه در نوع خاصی از خودرو استفاده می‌شود.
  • بررسی کیفیت طراحی و ساخت محصول نیز یکی از آیتم‌های مهم برای انتخاب شلنگ هیدرولیکی است. محصولاتی که با استفاده از دانش روز و فناوری مدرن طراحی می‌شوند، دارای کیفیت بالاتری خواهند بود و طبیعتا عمر مفید بیشتری دارند. بنابراین محصول باید از حیث نوع مواد و کیفیت ساخت بررسی گردد.
  • شناسایی برندهای برتر تولید کننده و بهترین عرضه کنندگان شلنگ نیز مقوله‌ای است که نباید از آن غافل شد. برای پیدا کردن بهترین شرکت سازنده شلنگ هیدرولیکی و برترین مرکز ارائه محصول، لازم است که بررسی تخصصی انجام شود و از افراد خبره کسب مشورت گردد.
  • قیمت و نرخ بروز محصول نیز پارامتری است که برای خرید انواع شلنگ‌های صنعتی باید به آن توجه شود. قیمت شیلنگ هیدرولیک با توجه به متغیرهای مختلفی تعیین می‌شود و دارای نوسان است.

بررسی میزان مقاومت شیلنگ در برابر فرسایش

بررسی میزان مقاومت شیلنگ در برابر فرسایش

یکی از المان‌های مهمی که موجب شده است انواع شلنگ‌های هیدرولیک، در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گیرند، میزان مقاومت بالای این شیلنگ در برابر فرسایش و سایش است. اصولا هدف از ساخت و طراحی شلنگ‌های هیدرولیکی این بوده که محصولی با مقاومت مطلوب در برابر عوامل فرسایشی تولید گردد، چرا که شلنگ‌های ساده و معمول، به راحتی در برابر مواد شیمیایی و تنش‌های مکانیکی، دچار آسیب می‌شدند.

به همین علت در تولید مدل‌های مختلف شلنگ صنعتی هیدرولیکی علاوه بر استفاده از تکنولوژی نوین، از مواد و متریال‌ هایی استفاده می‌شود که شاخص مقاومتی شلنگ را در برابر فرسایش افرایش می‌دهد. شلنگ هیدرولیکی دارای سه بخش است. لایه داخلی که معمولا از لاستیک‌ های صنعتی که مقاومت بالایی در برابر خوردگی و افزایش دما دارند طراحی می‌شود.

لایه تقویت کننده که در وسط شلنگ قرار دارد که از الیاف نخی درجه یک یا انواع سیم تشکیل شده است و لایه محافظ خارجی که از مواد پلیمری طراحی می‌شود. این ساختار محکم و مواد اولیه موجب شده است که شلنگ هیدرولیکی در برابر تمامی عوامل تنش‌ زا و فرسایشی از جمله حرارت بالا، تغییرات دمایی، سایش‌های فیزیکی، تغییر آب و هوا و مواد و روغن‌های صنعتی مقاومت و استحکام بسیار بالایی پیدا کند و کیفیت خود را به شکل اولیه حفظ نماید.

بررسی کاربرد شیلنگ هیدرولیک در صنایع مختلف

بررسی کاربرد شیلنگ هیدرولیک در صنایع مختلف

شلنگ‌های هیدرولیکی با داشتن ویژگی‌های استثنایی مانند تنوع جنس و ابعاد، مقاومت فشاری ممتاز، استحکام بالا در برابر عوامل مخرب و قیمت ارزان، در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ادامه برخی از مهمترین صنایعی که در آنها از شلنگ هیدرولیک استفاده می‌شود را معرفی می‌نماییم.

  • کاربردهای شیلنگ هیدرولیک در صنایع مختلف:
  • صنعت خودروسازی و ساخت انواع ماشین آلات سبک و سنگین یکی از مهمترین صنایعی است که در آن از شلنگ درجه یک هیدرولیک استفاده می‌شود. در این صنعت در سیستم هیدرولیک خودرو برای انتقال روغن، این شلنگ کاربرد دارد. شیلنگ هیدرولیک تیبا و انواع خودروهای ایرانی و خارجی، توسط شرکت‌های تولید کننده معتبر در داخل کشور تولید می‌شود.
  • صنعت پتروشیمی و نفت و گاز دیگر صنعت مهمی است که در آن برای انتقال انواع سیالات مانند گاز، نفت و مشتقات نفتی از مکانی به مکان دیگر از انواع شلنگ‌های هیدرولیک ممتاز و مرغوب استفاده می‌شود. در این صنعت عموما شلنگ‌های هیدرولیک فشار قوی کاربرد دارد.
  • صنعت سودآور ذوب آهن و فولاد نیز از دیگر مصرف کنندگان انواع شلنگ هیدرولیک است. در این صنعت نیز برای نقل و انتقال سوخت و روغن‌های صنعتی از شلنگ‌های هیدرولیک سیم دار و نخی استفاده می‌شود.
  • صنایع نظامی مانند صنعت ساخت انواع جنگنده‌ها، ناوهای جنگی و هواپیما و هلی‌کوپتر از دیگر صنایعی است که در آن برای تعبیه سیستم‌های هیدرولیکی انتقال روغن از انواع شلنگ هیدرولیک استفاده می‌گردد.

این موارد تنها نمونه‌های از کاربرد شلنگ هیدرولیک در صنایع هستند که نقش مهمی در حفظ کیفیت دستگاه‌ها و ماشین آلات و افزایش طول عمر سیستم‌های هیدرولیک محور ایفا می‌کنند.

عرضه مستقیم شیلنگ هیدرولیک صادراتی

عرضه مستقیم شیلنگ هیدرولیک صادراتی

عرضه مستقیم شیلنگ هیدرولیک صادراتی، موجب شده است محصولاتی با کیفیت بالا و نرخ استاندارد در بازار توزیع شود. از آنجا که این شلنگ‌ها در صنایعی مانند صنعت کشاورزی، پزشکی و صنعت کشتی رانی کاربردهای متعددی دارد، تقاضا برای خرید عمده این محصول در تمامی فصول سال وجود دارد و به همین علت، مراکز متعددی عرضه شلنگ صنعتی هیدرولیکی را انجام می‌دهند.

برترین مراکز عرضه شلنگ هیدرولیک، مراکزی هستند که به شیوه مستقیم در حوزه تجارت و صادرات این محصول فعالیت می‌کنند. برای نمونه، مجموعه عرضه بدون واسطه و آنلاین، از معتبرترین مراکزی است که در زمینه خرید و فروش انواع شلنگ هیدرولیک آب و گاز، کار می‌کند و محصولات تولید شده توسط کارخانجات معتبر ایرانی را ارائه می‌نماید.

این مجموعه توانسته است با انجام کارهایی مانند کاهش هزینه‌ های ترابری و حذف واسطه، بهترین شلنگ‌های صنعتی را با تضمین کیفیت و اصالت کالا و با قیمت ارزان و اقتصادی در بازار صنعتی توزیع کند و نیاز به واردات این محصول از کشورهای دیگر را به حداقل ممکن برساند.