خرید بی واسطه شیلنگ نخ دار صادراتی

این مرکز که بزرگترین عرضه کننده شیلنگ نخ دار صادراتی می باشد، که توانسته است انواع متنوعی از این شیلنگ را ارائه داده و سفارش مشتریان زیادی را در بازار شهرهای مختلف کشور تامین و عرضه کند. شیلنگ نخ دار را اشخاصی که با دستگاه های صنعتی سر و کار داشته اند به خوبی می شناسند. این شیلنگ ها بسیار کاربردی بوده و می توانند در هر زمینه ای مورد استفاده در صنایع مختلف باشند.

خرید بی واسطه شیلنگ نخ دار باعث کاهش قیمت این محصول شده و مشتریان گرامی می توانند این محصول را با قیمت ارزانی خریداری نمایند.

خرید بی واسطه شیلنگ نخ دار صادراتی

موارد استفاده از شیلنگ های نخ دار

موارد استفاده از شیلنگ های نخ دار موارد استفاده از شیلنگ‌های نخ دار بسیار متنوع و مختلف می‌باشد. از آنجا که این شلنگ از جمله شلنگ‌های بسیار مقاوم در بازار می‌باشد از کاربری‌های مختلفی نیز برخوردار است چراکه در مقابل فشارهای خارجی بسیار استحکام بالایی دارد و هرچه استحکام آن بالاتر باشد از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. شیلنگ‌های نخ دار ازجمله شلنگ هایی هستند که در مقابل فشار بسیار زیاد آب بسیار مقاوم هستند و به‌ جز استفاده شخصی در منازل می‌توان در صنایع بسیاری از این‌گونه شیلنگ‌ها استفاده نمود.

همچنین از دیگر موارد مصرف شیلنگ نخدار فشار قوی می‌توان برای آبیاری زمین‌های کشاورزی نیز استفاده نمود و شما می‌توانید این شلنگ‌ها را در قطر و طول‌های متفاوتی تهیه و استفاده کنید قیمت بسیار مناسب آن نسبت‌به سایر شلنگ‌های خرطومی باعث شده‌است که بسیاری از افراد از این شیلنگ‌ها جهت آبیاری مزارع خود استفاده کنند، چرا که از هزینه کمتری برخوردار هستند از دیگر موارد استفاده از این شیلنگ‌های نخ دار می‌توان در کارگاه‌ها و کارخانه‌هایی که نیاز به آب دارند نام برد که استفاده از شیلنگ نخ دار را اجتناب‌ناپذیر می‌نماید.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت شیلنگ نخ دار

عوامل تاثیر گذار بر قیمت شیلنگ نخ دار موارد متعددی و عوامل تأثیرگذار بسیاری بر قیمت شیلنگ نخ دار مو می‌باشد که در ادامه به‌شرح برخی از این عوامل می‌پردازیم قطر شیلنگ یکی از پارامترهایی است که بر قیمت آن تاثیرگذار است و به‌ طور کلی هر چه قطر شلنگ بیشتر باشد درجه مقاومت آن در برابر فشار بالاتر است و در نتیجه از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. هرچه قطر شیلنگ نخ دار کمتر باشد می‌توان گفت که از قیمت پایین‌تری برخوردار است، ضمن اینکه از استقامت بسیار پایین‌تری نیز در برابر فشار سیال نیز برخوردار می‌باشد.

دیگر عامل مهم و تاثیرگذار بر قیمت شیلنگ‌های نخ دار جنس آن می‌باشد هرچه در تهیه شیلنگ از مواد اولیه باکیفیت تهیه‌شده استفاده‌شده باشد جنس آن از کیفیت بیشتری برخوردار باشد، طبیعتاً قیمت آن نیز بالاتر است شلنگ‌های نخ ساده با کیفیت از استحکام عمر مفید بالایی در برابر فشار ضربه و همچنین مدت‌ زمان استفاده برخوردار هستند. این جنس اس مورد استفاده در تولید شیلنگ‌ها معمولاً از پی‌وی سی، پلی اورتان، تفلون، پلی‌اتیلن ،لاستیک، پلی‌آمید و کامپوزیتی می‌باشد که هر کدام از نظر قیمتی با یکدیگر متفاوت می‌باشند.

تک‌جداره بودن و دوجداره بودن شیلنگ هیدرولیک نخ دار نیز بر روی قیمت آن تاثیر بسزایی دارد همچنین هرچه تعداد لایه‌های شیلنگ بیشتر باشد در برابر فشار کاری نیز مقاوم‌تر می‌باشد و تولید آن بسیار زمان برتر و هزینه برتر می‌باشد و باعث می‌شود قیمت شیلنگ افزایش یابد از دیگر عواملی که بر قیمت شیلنگ‌های نخ دار سیر گذار می‌باشد نحوه خرید این محصول می‌باشد و درصورتی‌که این محصول را در متراژ بالا و به‌صورت عمده خریداری کنید می‌توانید از تخفیفات ویژه آن برخوردار شوید.

مرکز عرضه شیلنگ نخ دار صادراتی

مرکز عرضه شیلنگ نخ دار صادراتی شرکت ما از بزرگترین مراکز عرضه شیلنگ نقش‌دار صادراتی با کیفیت بسیار بالا و درجه یک در سطح کشور می‌باشد علاوه‌ بر فروش شیلنگ صادراتی در بازارهای داخلی به عرضه و صادرات شیلنگ نخ دار در خارج از کشور نیز پرداخته‌ایم. عرضه بدون واسطه شیلنگ نخ دار صادراتی باعث شده‌ است از سطح فروش و تقاضای بسیار بالایی در سراسر کشور برخوردار باشیم چرا که در این‌گونه مبادلات نقش واسطه حذف گردیده و شیلنگ نخ دار با قیمت کاملاً ارزان و به‌ صرفه در اختیار خریداران محترم قرار می‌گیرد.

برای اطلاع از قیمت روز شیلنگ‌های نخ دار می‌توانید با واحد فروش و پشتیبانی مجموعه ما در تماس باشید.